דף הבית » עונת 2012-13

שוב חוזר הניגון

[ 17 בספטמבר 2012 | 5,768 views | 98 תגובות ] | לירן דורף

שוב כדור גובה, שוב יציאה רעה והפעם זה באמת היה כואב מתמיד, בטח ובטח שהקבוצה ממול לא מגיעה לשום מצב במשחק ואיכשהו כובשת.

זה לא מקרי כי בכדורגל אין בלוף, מי שנכח במשחק האימון מול הכח באמצע השבוע ראה המשך ישיר ליכולת הירודה מן המשחק מול בני יהודה, היום זה היה "הדובדבן" שבקצפת.

איתי ארקין צריך להיות גבר, לקחת אחריות ולבקש מהמאמן לשבת שבועיים שלושה על הספסל לטובת הקבוצה, להוריד לחץ ולהמשיך לעבוד קשה באימונים, זה נשמע מגוחך אך זוהי הפועל רמת גן מודל 2012 ועם זה נצעד קדימה.

הפועל רמת גן הייתה צריכה להיות היום עם 4 מתשע נקודות אפשריות, איכשהו היא עם נקודה בודדת ועם נסיעה "מרתקת" לדוחא שרק אלוהים(ואללה) יודע איך היא תסתיים, מועד ההעברות נגמר השבוע ויש צורך להתחזק משמעותית בכמה עמדות אחרת אפשר באמת לסגור את הבסטה כבר עכשיו.
לירן דורף בטורשל היום שאחרי.

פראיירים, פשוט אין מילה אחרת לתאר את אובדן שתי הנקודות הללו אתמול שיתכן מאוד שעוד נבכה עליהן בסוף העונה, כל מי שיצא מהמשחק הרגיש שהפסדנו כי אם משחק כזה לא מחזיקים בשיניים, אז מצבנו קשה עד אנוש ואין כרגע תרופה לחולה…

האמת? את מה שיש לי להגיד רשמתי כבר בהקדמה לפוסט, אחרי אתמול באמת שנגמרו המילים. אני מודה, טעיתי, במשך השנה האחרונה הגנתי על איתי ארקין פעם אחר פעם, גם בימים הקשים נתתי לו את הגב כי האמנתי שזו הייתה עונת התחשלות אחרונה לפני המעבר להיות שוער ליגת על לגיטימי, לצערי ובאמת לצערי, המציאות מוכיחה אחרת שבוע אחר שבוע.

תירוצים כבר אין, ארקין קיבל את מאמן השוערים הטוב ביותר שישנו בשוק, רצון יש לו והרבה, ההשקעה שלו היא אין סופית ומספיק היה לראות אותו מתוסכל בסיום המשחק כדי לכאוב את כאבו.

אבל וזה אבל גדול, עם היכולת הזו אי אפשר ללכת למלחמת עולם העונה, בינתיים זה עלה לנו בשלוש נקודות והפחד הגדול שהיכולת הזו תימשך, בדיוק כפי שהיא נמשכה במשך חודש וחצי לאחר הגול מחצי המגרש מול נצרת עילית אשתקד.

כפי שרשמתי בפתיח, איתי ארקין צריך גם לדעת לקחת אחריות, ליזום פגישה בארבע עיניים עם פרדי דוד ולתת לו את האוקיי להושיבו כרגע על הספסל, זה יהיה המעשה הנכון לטובת המועדון ואין מנוס מכך.

אז נכון שבקבוצה אחרת השוער כבר היה נח כמה משחקים בחוץ אבל בהפועל רמת גן הדברים פועלים קצת אחרת ובגלל זה חובה לבצע זאת וכמה שיותר מהר, עכשיו יקפצו אלו שיאמרו שזה יגמור לאיתי סופית את הבטחון אבל דוגרי? לא נראה לי שנותר לו שמץ שכזה אחרי אתמול.

הטעות אמש לא מקרית, המעטים שנכחו במשחק האימון מול הכח באמצע השבוע, ראו את איתי חוטף שני שערים יותר גרועים מזה של אתמול, אנוכי ויהורם איתן שוחחנו ארוכות באותו הערב על כך שיש תחושה חזקה באוויר שגם בשבת נאכל לוקש וכך קרה.

כל שחקן נכנס מתישהו לכושר רע, החוכמה היא לדעת לספסל אותו, לתת לו קצת שקט ובעיקר להוריד לחץ, זה הזמן לכך.

אז מה בכל זאת היה לנו?, לראשונה פתחו העונה שני קשרים עם נטייה דפנסיבית באמצע, וובה קיבל את המשבצת האחורית וסידיבה את ה 50-50, בוקסה שיחק חופשי מתחת לשלישייה הקידמית כשזגורי בשמאל, מנגה באמצע ימין וארחיפוב כחלוץ מרכזי.

זגורי בא חם למשחק וכבר בפתיחה בישל נהדר למנגה שניצל השמטה אומללה של גל ניר ודחק מקרוב פנימה, 0:1 מהיר.

עד ההפסקה ראינו שליטה רמת גנית אך ללא מצבים מיוחדים ליד שני השערים.

בדקה ה-53 הגיעה רמת השרון למצב הראשון והאחרון שלה במשחק כשליאור ראובן הפסיד במאבק האוויר לאספא שנגח לאחור, קירובסקי השתלט, עבר כבר את ארקין אבל עוז יפרח בגליץ' מכל הלב הצליח איכשהו לחלץ את הכדור ולהשאיר את התוצאה בעינה.

מכאן נרדם המשחק ולומר את האמת? גם החילוף של קרלוס בוובה לא היה טוב( ואמרתי זאת באותו הרגע ולא בדיעבד), וובה אמנם לא היה במשחק אבל אם כבר להוציא אותו, היה צורך בחמו או זנדברג, בטח לא בקרלוס שזה איננו התפקיד שתפור עליו.

פרדי דוד הרגיש שהמומנטום משתנה ועבר ל 4-5-1 כשארחיפוב יוצא, זנדברג נכנס ומנגה עובר לעמדת החלוץ המרכזי, גם זה לא עזר ואז הגיע הגול.

הרמה סתמית מצאה את ארקין יוצא רע בתעתיק דומה לגול מול בני יהודה, הפעם איתי יצא עם שתי ידיים, לא פחד מהמגע אבל איכשהו הצליח גם את הכדור הזה להשמיט וההמשך ידוע, יש לציין באותה נשימה שהיה חור ענק במרכז הרחבה כשיפרח שמר את החלוץ הבולגרי, אוננגה את בלדוט ואיכשהו ליפניה נשאר שם לבד לבד, כל זה עדיין לא מצדיק את היציאה הגרועה.

רמת גן קרסה ואם המשחק הזה היה ממשיך עוד כמה דקות, היא גם הייתה מפסידה אותו, 1 מתשע זה מאזן רע, אם חלילה נפסיד בדוחא ובשבוע לאחר מכן לבית"ר, אנחנו נהיה כבר 1 מ 15 שזה בכלל לא תסריט דמיוני, אם הדבר יקרה, הקבוצה תהיה במצב אנוש כבר בשלב הזה של העונה, בטח ובטח מבחינה מנטלית.

לכל אלה שתוהים מדוע לא שמים את השער השני וגומרים את המשחק, קחו בחשבון שאנחנו עולה חדשה, עם סיכוי טוב ללקט שלוש נקודות ראשונות בליגת העל ובמשחק מול היריבה הישירה לירידה , 0:1 עושה את העבודה בדיוק כמו 0:2 מבחינת נקודות בטבלה, הבעיה שצריך לדעת לשמור על זה….

מסקנות:

יש רק אחת מהמשחק הזה וכולם יודעים מהי.

ציונים:

ארקין 4- הספירה נמשכת, חייב כבר שלוש נקודות לקבוצה.

ראובן 5- משחק פושר על סף החלש למגן.

יפרח 6- משחק טוב מאוד לעוז, כולל הצלת גול של 100 אחוז.

אוננגה 6- השלים נהדר את יפרח, ראשון בכל כדור גובה, רכש טוב מאוד.

מעבי 5- פושר ומאוד לא מדוייק בפס האחרון.

וובה 5- לא הגיע היום לכר הדשא.

סידיבה 5- עדיין לא בכושר משחק מלא אבל יש ניצוצות.

בוקסה 5- למרות ששיחק במשבצת שמתאימה לו, לא הצליח להיכנס למשחק.

מנגה 5.5- את האמת? לא היה לו משחק טוב אבל נתן את הגול וזו השורה התחתונה.

זגורי 6-חצי ראשון מעולה, דינמי, לוחם ולא מוותר, נרגע קצת בחצי השני אבל משחק טוב מאוד.

ארחיפוב 5- יש לו כדורגל אבל לא כושר גופני, שוב הגיעה הדקה ה-30 ואיתה הידיים על המותניים, לעבוד איתו חזק על העניין הזה.

צ'קאנה 5- מלבד הלחימה התמידית, לא הורגש.

כן שותפו: זנדברג ועזריה.

בשבוע הבא נוסעים לדוחא, כנראה עם עוד שניים שלושה שחקנים חדשים וכולנו תקווה שה 11 והדגש על ה 11 שיהיו בכושר הכי טוב בזמן הנתון הזה, ישחקו.

לאור מה שנראה פה מפתיחת העונה, אין מנוס מלפתוח את הכיס ולהביא לפרדי דוד את השחקנים שהוא מבקש, במצב הנתון בלתי אפשרי להישאר ליגה, לא רק בגלל השוער, אלא בעקבות העובדה שחסרים לקבוצה עוד שניים שלושה שחקנים מובילים, אחד בקישור הקדמי ושניים בחוד, כדי לשרוד עונה נוספת בליגת העל.

מילת סיום להנהלה, בחייאת רבאק, תפתחו את היציע העליון בשער 3, לא בשבילי או בשביל הקומנדו אלא בשביל אלו שרוצים "להנות" מחווית הצפייה של המשחק, לא שהיא ממש קיימת באצטדיון אבל זה עדיף על כלום ואין לאלו שעומדים למטה כח או רצון, לקבל תלונות כל המשחק שהם מסתירים, לתשומת לבכם.

נתראה בדוחא ושנה טובה לכל האורדונים!

תגובות מהפייסבוק

תגובות

98 תגובות »

  • AG כותב :

    לירן שלום ,תשמע ספור עם מוסר השכל.
    בשנה שעברה בימים הנוראים התפללתי בבית הכנסת עבור אדם מן הישוב צדיק גמור שישב לידי והתפלל בדבקות נוראה מדוע הגורל מתאכזר אילו,והוא הרי צדיק שלא עושה רע לאף יצור עלי אדמות ,
    בלילה חלמתי את מה שחויתי .המלאך גבריאל שמע את תחינתו של אותו צדיק ומיד ניגש לקדוש ברוך הוא ושיטח את בקשתו של אותו צדיק וגם העלה רעיון אותו מלאך מדוע לא נדאג לאותו צדיק זכיה גדולה במפעל הפיס,אלוהים הסכים.
    כעבור שבוע חוזר המלאך גבריאל אל אדונו ושואל מה עלה בגורל הרעיון של זכיה בפיס ,עונה לו האלוהים אני מוכן שיזכה אך הצדיק לא קנה אפילו כרטיס פיס .
    זה קרה בשנה שעברה אתמול ישבתי בבית הכנסת והתפללתי לאלוהים כי יעזור להפועל ר"ג ,תוך כדי תפילה ובכי יוצאת בת קול ומודיע לי" אני מוכן לעזור אך קודם תביאו מאמן"

  • אורי כותב :

    רבותיי שנה חדשה בפתח והמושג קבוצה משפחתית מקבל משמועות מאד עמוקה אצלנו.
    טוב יעשו במשפחת ארקין אם יעשו הפרדה בין האהדה שלהם לאינטרס ויחליטו לאן פניהם.
    אם הם מתכוונים להשאיר את המצב על כנו הם נוטלים סיכון במאבקי תחתית ואולי ירידה שרבים מהאוהדים לא ישאו יותר.
    אם הם יביאו שוער מנוסה זו אמנם תהיה הבעת אי אמון באיתי בשר מבשרם אבל תוכיח לכולם שפניהם קדימה ולא החוצה מהקבוצה כפי שהם משדרים.

  • ל A G כותב :

    המאמן תפס אויר נגד בני יהודה, המאמן תפס אויר נגד רמת השרון, המאמן תפס אויר נגד ביתר שמשון, המאמן תפס אויר נגד הפועל ים , המאמן תפס אויר נגד הרצליה פעמיים, המאמן תפס אויר נגד אחי בחוץ, המאמן תפס אויר ברעננה פעמים. להמשיך?? בתגובה הבאה.ראינו כשבא צמח,ירון מה הסתיים! המאמן הביא בונדאה,ביבישקוב,ריברו,שינה,אוקוצה,אדרי,רומן להמשיך? אתה הבאת אדריאן,מנגה,זגורי,חמו,אוננגה.להמשיך??? אז צא מהסרט אתה ויולזרי(אצבע משולשת באשקלון…)ותתמקדו בבעיה האמיתית ש95 אחוז מדברים,כותביםומבכים והיא העדר שוער!!!. נכחתי באותו משחק שלירן ציין,אוי לבושה וכל הכבוד ללירן ששמר על כבודו והיה עדין.חג שמח לאורדונים האמיתים והאמיצים!! חג פחות שמח לגונבי דעת ולפחדנים. שאפו לירון וללירן על פתיחות וכנות!!! עלו והצליחו

  • ל A G כותב :

    אברם גרנט?

  • הוא לא שוער כותב :

    וכל מי שיפחוקב אחרת או שאין לו הרבה הבנה בכדורגל או שהוא מפחד שמשפחת ארקין תנטוש את הספינה
    אפשר לקבל גולים וזה קורה אבל כאשר אתה מקבל נגד בני יהודה גול בכדור גובה אז לפחות תדע ללמוד מטעויות
    ותבוא נגד רמת השרון ותראה שלמדת מזה
    אבל איתי לא יכול ללמוד כי אין לו את היסודות להיות שוער!

    צודק לירן ב-100% אם לא האח ניר שהוא לא גבר לפחות
    שאיתי יהיה מקצוען ויבוא לשיחה עם פרדי ויבקש לשבת על הספסל כדי לחזור לעצמו.
    מקצוען זה גם שחקן שיודע שהוא לא בכושר טוב ויודע להגיד זאת.
    לדעתי ניר והאבא מורי עושים נזק נפשי לאיתי כי כולם כבר מסתלבטים וזה נהיה בדיחה
    וחבל שאיתי יגמור את הקריירה כבר בגיל 25
    לא יקרה כלום אם ישב עוד שנתיים שלוש על הספסל וילמד ויצבור ניסיון משוער בכיר לידו
    שבגיל 27-28 אולי יתחשל ויוכל להיות שוער מוביל בקבוצה.
    עד אז לצערי ובאמת שלצערי אין לו את היכולת ואת הכישרון לעמוד בשער הקבוצה , נקודה ! סוף !

  • אורדון ביציע ללירן כותב :

    לירן כתבה גדולה!!!. והכי חשוב אמיתית וכנה וראוייה להערכה. תיקון קטן בניתוח ספיגת השער לפי צפיה בטלויזיה,אוננגה שמר,יפרחשמר,ליאור היה על אספא לא לפניה, אך ראה את איתי יוצא הלך לקו השער לסגור אותו……..

  • לא נוסע לסכנין כותב :

    אין לי אמון בשוער הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    לא אסע שעתיים כדי שאחזור כמו כלב הביתה בגלל טעות של שוער בביה״ס לכדורגל
    עלי לא יעבדו!
    ויסלח לי פרדי ויסלחו לי השחקנים שבאמת נותנים ועושים הכל על המגרש .
    אבל יש גבול לפארטיות!!!

  • אורדון ביציע להוא לא שוער כותב :

    צודק ומצטרף לכל מילה.חבל על הילד גורמים לו נזק מנטלי רב. שלא נדבר על נזק תדמיתי שהמשפחה כל כך חוששת ממנו.

  • שאפו כותב :

    ללירן ולירון שכותבים אמת גם אם היא קשה לקריאה…
    זה רק מוכיח שבאמת הדבר הזה שקוראים לו שוער עבר כל גבול

    דיייייייייייייייייייייייייייייייייי
    נמאסססססססססססס

  • לירון ולירן כותב :

    שאפו ענק על הורדת המסיכות!

  • לניר ארקין כותב :

    חג שמח ושנה טובה! תודה על כל מה שנתת לנו מעריכים ומוקירים. איתי אחלה בחור, שוער סביר ותו לא.אם פיתרון יצירתי טוב יותר בשער, למה לא לחשוב על חיזוק השוער מסביבו? האמן לי שהכל היה הרבה יותר טוב.

  • פופאי הנוקמים מהמכתש 2012 כותב :

    שחקני כדור עגל חייבים להיות על המגרש רק על רקע מקצועי בלבד !!!!
    לעשות בכח מאיתי ארקין שוער מוביל בליגת על זה לא עובד
    נכון שהוא הבן של בעל הבית אבל כרגע הוא חייב לרדת לספסל
    כמו בתקופה שיובל אימן רפי כהן היה השוער הראשון ואיתי החליפו מדי פעם
    ככה גם עכשיו צריך להורות לו לרדת לספסל וזהו
    אצל דוביד שוויצר זה לא היה בכלל נתון לויכוח או למיקוח
    פרדי תהיה גבר תוריד אותו לספסל מיד
    3 נקודות להפסיד זה לוקסוס גדול מדי וברור לכולם שאם הוא יעמוד בשער
    הביזיונות יחזרו כמעט כל משחק
    איתי אתה בחור אינטליגנט בחר לך מקצוע אחר שוער זה לא התחום שלך

  • אלמוני- כותב :

    אוי בסוף אתם כולכם תבכו ותרצו לחזור אחורה אבל לא תיהיה חזרה אחורה – תחזקו את השוער ותעמדו מאחוריו זה מה שצריך לעשות

  • לאלמוני ההזוי כותב :

    אני מעדיף לשחק בליגה ד׳ אבל לדעת שהכל בהפועל ר״ג בה גדלתי עליה מתנהל מקצועי נטו
    ולא לשחק בליגת העל ולקבל גולים של גנון ולרדת בבושת פנים בגלל שוער שמשחק רק אבל רק בגלל אבא שלו
    ושלא יעשו מהמועדון שאותו אני כל כך אוהב בדיחה ויסתלבטו עליו מהבוקר עד הערב בתקשורת.
    הבנת?

    הרי אם תרד ליגה משפ׳ ארקין לא תתן את מה שנתנה עונה שעברה ונשאר בלאומית עוד 20 שנה
    אז מה יצא לי מזה?
    אנחנו בליגת העל ואני בתור אוהד שחינכו אותי שמי שטוב משחק רוצה לראות את הטובים ביותר על כר הדשא
    אני ועוד כמה אוהבי ספורט והדגש על ספורט לא נבכה תאמין לי
    ארקין עוזר נתן השקיע ומשקיע אבל יש דברים שמעבאפר לכסף הגדול!
    כולם צחקו על יובל נעים אבל יובל היה אמיתי עם עצמו ורק בגלל שלא הסכים לתת לאיתי לשחק הוא לא המשיך לאמן בהפועל ר״ג.
    לך תשאל אנשים מהתקופה של יובל באותם עונות איזה דברים היו צריכים כדי לרצות את המשפחה
    אבל יובל היה גבר שבגברים וידע שאיתי לא הנוי לליגת העל
    היום כולם רואים את זה.

  • גדי.ג מאחורי השער כותב :

    הקבוצה אמנם בבעלות משפחת ארקין אך שייכת גם לאוהדיה , בין המשפחה
    לאוהדים יש עסקה בלתי כתובה הידועה לכולם.
    אני מוכן לנשוך שפתיים, להיות סבלני ולהאמין שיהיו לאיתי ימים טובים
    והוא יהיה שוער ממוצע בליגת העל.
    אבל !! אני מצפה שהמשפחה תקיים את חלקה בעיסקה :
    שהבעלים יודיע רשמית שהוא נשאר !
    שהמועדון יחשב קדימה , תוכנית לכמה שנים עם חזון.
    שייפסק הזלזול באוהדים
    שיהיה אכפת למישהו שבאים רק 500 אוהדים.
    שיתנו לפרדי תקציב להביא שחקנים בזמן.

    שנה טובה

  • ללירן כותב :

    לירן
    תבדוק את עצמך ואל תעתיק מכתב טמבלויזיה עיוור
    שראה רק 100 ביציע וראה את ״ליפניה״ כאילו הוא החלוץ
    תבדוק את עצמך ותתקן.

    לענין השוער-אתם מגזימים, פשוט צריך לכבוש יותר
    אין לנו התקפה וזה הרבה יותר מדאיג.

    השוער הוא עיסקית חבילה עם הבעלים לטוב ולרע
    אי אפשר לדרוש שישלם וישקיע ואז יביא איזה טמבל
    לא יוצלח כמו שטראובר או מישהו דומה לזה.
    איתי בגיל שהוא חייב להיות שוער ראשון

    מצחיק אותי מי שכותב פה שימתין לגיל 27-28

  • בני כותב :

    האם יש לנו בכלל שוער "טוב" יותר מארקין?
    מפי חברים המכירים את שוער הרכש ממכבי ת"א : אין לו ניסיון ,לא טוב.

    כדאי למאמן לחפש גם שוער בנוסף לחלוץ נוסף.

  • לירן כותב :

    אכן, לא ליפניה, אספא…שניהם באותו צבע עור..וזה ממש לא רלוונטי או קשור לפוסט.
    היה חור בהגנה, לא של הבלמים אלא של ראובן פלוס סידיבה שאמור באופן כללי לסגור את החלוץ השלישי שהסתנן שם.
    ועדיין אחרי כל זה, לראות את היציאה הזו, פלוס הגולים מול הכח, פלוס הגול מול בני יהודה ולתהות על מה לעזאזל עובדים כבר חודשיים וחצי באימונים(אני מנטרל את העונה שעברה).
    לאיתי יש אחד על אחד מצויין, יש לו אינסטינקטים טובים והבעיה העיקרית שלו היא כדורי גובה, לא רק אנחנו יודעים את זה, גם היריבות.
    מצידי שכל אימון יעבדו איתו שעתיים רק על זה, גובה, גובה ועוד גובה, בינתיים זה לא קורה וחבל.

  • לבני כותב :

    סולומון לא שוער ענק וגם לא גדול וגם לא שיחק בשנים האחרונות
    אבל גם בכושרו הנוכחי הוא טוב מאיתי ארקין
    שני הגולים שאיתי קיבל בבלומפילד ובשבת סולומון לא מקבל בחיים
    ולא רק סולומון לא מקבל גם פשחצקי מהנוער לא מקבל
    ותשאל למה?
    כי גם סולומון וגם פשחצקי לא מ פ ח ד י ם !!!
    שוער שעולה לכדור גובה כמו נר וללא רגל קדימה ובגישה לכדור שמתאימה לשוער
    בילדים ב׳ הוא לא שוער!!!

  • איתן כותב :

    אחד על אחד בראיון עם גרשון וציזיק ממכבי חיפה[אתר ONE[
    גרשון שואל -מה מניע את שחר לשפוך כל עונה מיליונים על המועדון?
    האם זה מאמונה ואהבה או מניע כלכלי ?
    מה יוצא לכם מהקמת 10 מגרשי אימונים בכל רחבי הגליל עליון תחתון- כפר כאנא,קאבול ,זרזריה ועוד?
    להגיע לנוער שחולם להגשים חלום שמהם יוצא לנו מוחמד גדיר ומוסיף אוהדים חדשים .
    ודרך אגב,רבים מכירים את דעתי- ב40 שנות מועדון הקדנציה של יובל נעים וירון קוריס 5 עונות היתה לדעתי הטובה ביותר לאוהד בהשגים-עליית ארצית,לאומית,והשארות בליגת העל לראשונה.ספורטיבית הכי טובה. 90ניצחונות 30 הפסדים
    ועכשיו חזרנו לנקודת התחלה של עונת 2010-2011 כשמשפחת ארקין קיבלה את המועדון בליגת על.מה השתנה לנו האוהדים בעונתיים?

  • לירן כותב :

    ואגב גישת "הלכבוש יותר מלספוג" היא מגוחכת, קבוצה צריכה לסמוך על השוער שלה שיביא לה נקודות או לפחות לא ימנע ממנה אותן.
    קבוצת תחתית תחתום כל משחק מראש על 0:1 קטן אבל מסתבר שגם על זה אי אפשר לשמור או אפילו על תיקו מאופס(ע"ע בני יהודה).

  • צחי ר . כותב :

    מרגיז אותי פה שכל מיני הזויים כותבים לא נורא אם נספוג אחד צריך התקפה טובה ונחזיר 2-3 . בחישוב מהיר בין 60-90 גולים בעונה בוא נהייה רגועים יותר ונסגור על 60-65 .
    מתי הפועל רמת גן כבשה כמות שערים כזו בעונה אחת ?
    מאיזה סרט יצאתם ?
    60 גולים בעונה?
    בליגה ב אנחנו לא מסוגלים לתת 60 גולים בעונה .
    בקבוצת תחתית ( וזה מה שאנחנו ) שוער זה לפחות חצי קבוצה ואם מצליחים להבקיע שער במשחק על 6 נקודות מול יריבה לתחתית אסור בשום אופן לספוג.
    מה זה השטויות למה לא נתנו עוד אחד או עוד 2 הלו תתעוררו זה הפועל רמת גן לא ברצלונה .
    כולנו אמרנו יופי הגיע בעל בית אמיתי משפחת ארקין ויותר לא יהיה פה ניהול של הרחוב וכל מיני מנהלים הזויים ומושחתים .
    אבל עצם העמדת איתי בשער ללא שום אפשרות לתחרות וגדיעת כל נסיון לתחרות על עמדת השוער זו השכונה הכי גדולה שיש ולא יעזור כמה מליונים ישפכו הארקינים בסופו של דבר הם שכונה .

  • אלמוג כותב :

    יש פה התעקשות על ״ זוטות״ ולא על העיקר….
    גם אם תשימו בשער את קסיאס הקבוצה תמשיך להראות כמו פח אשפה.
    פרדי שוב בנה קבוצה של מיש מש והכל קורה במקרה….
    משחק ההגנה מצויין וכל השחקנים משתתפים במאמץ ההגנתי אבל בהתקפה אין כלום/שום דבר/ יוק/נאדה
    ליאור ראובן- הגיע כמגן התקפי ששורף שטחים כמו מיראז ולאט לאט נהיה לנו הגנה נטו.
    טל מעבי- בגביע הטוטו כל ההתקפות הגיעו מההצטרפות שלו להתקפה , ומאז לא תוקף מספיק.
    וובה – קשר אחורי נטו …. שלא תומך בהתקפה ולא מגיח מאחור ובועט לשער .
    סידיבה- קשר אחורי נטו…. לא כאן כדי להצטרף להתקפה ( אלא אם יש משהו לאכול 🙂
    בוקסה- לא יכול לדחוף קדימה כשהמגינים לא מצטרפים והחלוצים לא עושים תנועה.
    זגורי/ מנגה/ אנטון/ – אין שום חיבור ודבק בינהם…. להצמיד להם מאמן חלוצים בדחיפות ( חרזי)

    בקיצור הקבוצה יודעת להתגונן אבל ממש לא משחקת כדורגל…
    ומי שקיבל את המפתחות להשאיר אותנו בליגה … יהיה לו נוח להפיל את התיק על מישהו אחר ( איתי)
     

  • צפו בביזיון מאתר ONE כותב :

    http://www.youtube.com/watch?v=KkevR3dP-g8&feature=fvhr

  • ל-אלמוג 20:52 כותב :

    ועוד יש לו גיבוי מכאן עד הירח מ"האוהדים" המסורים.

  • לאלמוג כותב :

    עד שלא תחליף שם משפחה אתה לא רלוונטי

  • ל-20.52 כותב :

    קבוצת כדורגל לא יכולה לשחק חופשי עם שוער שאי אפשר לסמוך עליו
    שחקנים בתוך הקבוצה אומרים שהם מפחדים לצאת להתקפות כי הם לא סומכים על השוער
    אל תיקח את המשחק נגד רמת השרון כהשוואה כי אחרי ההפסד המטופש (כן כן בגלל איתי )
    הקבוצה הגיע למשחק על 9 נקודות מול רמת השרון וכאשר גם לא סומכים על השוער
    אז אתה כובש בדקה 6 ואז שחקנים פסיכולוגית חוזרים אחורה.
    אם היית שם לב פרדי גם אחרי הגול שמנגה כבש ביקש מהשחקנים ללחוץ את רמת השרון
    אבל כשאתה נותן 1 בדקה 6 אחרי 2 הפסדים שחקנים מחפשים את הניצחון בטח כשיש שוער
    שלא סומכים עליו.

    אם אתה חושב שהבעיה שלנו היא פרדי ולא השוער אז יש לך בעיה בהבנת משחק הכדורגל
    קבוצת כדורגל זקוקה לשוער שמביא לה נקודות ולא לוקח ממנה נקודות
    בטח קבוצה שעלתה רק העונה ודי ברור לכולם שהיא תתמודד נגד הירידה
    הטענה המטופשת של לתת עוד אחד כדי שטעות של איתי לא תגרום להפסד זה בדיחה
    יש קבוצות שלקחו אליפות עם 1-0 קטן ויש קבוצות ששרדו בליגה עם 1-0 קטן
    מי שאמר שצריך לתת2-3 גולים?
    מה אנחנו הפועל ת״א שרצה לאליפות ומשחקת נגד רמת השרון והיא צריכה לדרוס?
    אנחנו קבוצה קטנה שגם עם קאפלו לא תכבוש בעונה בליגת העל יותר מ-30 שערים
    הרי לא יפול פה אלירן עטר או טוטו תמוז
    אז על מה צריך להסתמך? על הגנה ושוער שיביאו נקודות!

    איתי ארקין לא מתאים לליגת העל!
    וכל מאמן היה טוען שהוא צריך שוער אחר עם טעויות כמו של איתי
    פרדי בנה סגל מצוין באמצעים שיש לו כאשר חודש לפני פתיחת עונה הוא עוד לא ידע כמה תקציב יש לו
    צריך שוער טוב וקשר זר במקום פאיץ שישוחרר ויש קבוצה שתסיים במקומות 7-10 בליגת העל

  • לאלמוג כותב :

    תחליט הכל במקרה ומצד האחר אתה כותב שהקבוצה יודעת לעשות הגנה. אם תבדוק עם אנשי מקצוע תבין שמודדים מאמן לפי צורת העמידה שלה.אתה צודק השוער זה באמת להתעסק בזוטות!.כמה אתה פחדן ומזל שאתה לא משקף את הרוב. כמה ארקין משלם לך? להיות דוברו באתר?.אין לך כבוד לשחקנים צוחק על סידיבה מזלזל בשאר.חוצפן! אינטרסנט! ויותר גרוע מזה מוג לב ללא יושר אישי

  • קבל חיזוק אלמוג כותב :

    אלמוג אתה צודק לגמרי אבל חבל על האנרגיות שלך בהסברים האוהדים שלנו לא רואים בעיניים עכשיו כי המאמן כנראה היפנט אותם. ממש סיפור אהבה נהיה אז הם מפחדים לראות את האמת וזה כמובן בלי לנקות את איתי מאשמה בשערים שקיבלנו. אבל פתאום ברור לכולם שאם ניקח את אניימה לשער אז נישאר ליגה. מטומטים! אדון לירן דורף היקר אתה בטוח לא להגיד לך שכדאי שנבקיע יותר? אדון פרשן כדורגל זה משחק של הבקעת שערים אם שכחת… מסתבר שאתה עלית לליגת על בשביל לשחק בונקר ואולי לגנוב איזה גול מסריח (מטעות של שוער הקבוצה השנייה אגב) נגד רמת השרון ואז לא לעשות כלום עד שריקת הסיום וככה נשאר בליגה ברור. זה אולי יעבוד לך פעם אחת פעמיים תתעורר בן אדם אנחנו לא משחקים כדורגל. וגם תבשוק את עצמך שוב על זה שלא היו לרמת השרון הזדמנויות בכלל כי כנראה שכחת את ההחמצה של בלדוט בדקה 15 מתוך הרחבה ועוד נגיחה במחצית הראשונה של שחקן שלהם לבד בתוך הרחבה. כמה הזדנמויות היה לנו? אבל לא נורא תמשיך לשמור על התחת של המאמן אולי תקבל ככה עוד איזה סקופ על השחקן הבא שיגיע לקבוצה זה הרבה יותר חשוב

  • ל 2052 כותב :

    יש לו גיבוי מהאוהדים האמיתיים ולא מהמזויפים.אני מסתובב ושומע מאנשים ניטרלים לחלוטין איזה קבוצה טובה בריאה יש ברמת גן.יצא לי לשוחח עם 2 שחקנים חדשים שהצטרפו השנה ואמרו שמקבלים חומרים ברמה גבוהה מאוד.

  • ל אלמוג כותב :

    שמענו שניר ארקין מהלל ומשבח אותך. עלינו זה לא עובד אתה לא אוהד אמיתי אתה אוהד של אינטרסים. אוהד אמיתי מגיע לגביע הטוטו בבש, ולא יושב בבית ובודק בסלולרי תוצאה של קבוצתו "האהובה".

  • אלמוג כותב :

    יש לי חוזה אישי של הרבה €€€€ להגנה על ארקין + הבטחה לפנסיה עתידית
    מוג לב ללא יושר אישי? חחחחחח אשכרה לא שמתי לב
    תמשיך ללכלך בעילום שם ולסטות מהבעיה ….( למרות שהשוער ספג 2 באשמתו)

  • צחי ר . כותב :

    ואם המאמן הוא באמת הבעיה פה נגיד והחלפנו אותו והבאנו נגיד את גוטמן שיעבוד יחד עם גרנט כאשר העוזרים שלהם יהיו עטר ובנין ונוביל 1-0 בסכנין האם גם במשחק הזה שיוגבה בדקה ה70 כדור לרחבה השוער שלנו לא יתפוס אוויר ?

  • ל אלמוג כותב :

    שחקנים של מיש מש? איך יש לך פנים להיות ביציע ולראות את אותם שחקני מיש מש? העיקר שאיתי מצויין.מה יש לך מסידיבה? אחד הקשרים הטובים שיש הזילזול שלך באנשי הקבוצה איבדו כל רסן!.הפועל רמת גן איבדה ציביון בגלל אנשים כמוך המונעים מכיוונים אחרים.חג שמח ושנה טובה

  • גדי.ג מאחורי השער כותב :

    ל- 22:11 הפחדן ,
    פחדן ומוג לב הוא מי שכותב בעילום שם ומשמיץ אחרים – כמוך !!
    זה שקראת לו פחדן אומר את דעתו בשמו ולא מסתתר כמוך.

    אם לא 2 הטעויות של איתי היינו היום אחרי 3 משחקים במאזן שערים של 1-1
    לא מתאים לי ולא להרבה אחרים לא באים לראות 0-0 כל השנה.
    באופן אירוני אי העמדת תקציב לשחקני התקפה ( עד היום )
    על ידי ארקין מפילה את כל התיק על אחיו הצעיר.

  • אלמוני- כותב :

    לזה שאומר שאני הזוי – 30 שנה אני אוהד את הקבוצה הזאת ועד שיש מישהו שנותן לנו תקווה אני מאחוריו בכל מה שהוא יחליט ואם אתה רוצה ללכת לליגה ג תלך לבד אני סבלתי מספיק

  • לצחי ר כותב :

    שאלה טובה? אולי לאלמוג התשובה!. אהה נכון סידור עבודה למאמן חלוצים… ואחכ יטען ,שאין אינטרסים!.לבוא ולומר שאין לנו בעיה בשער זה לזרות חול בעינים.אני אופטימי מי שחלש ישתפר בהמשך, אך מי שאין לו את זה,לא ישתפר לצערי.

  • ללירן כותב :

    הרוב איתך נא לא לשים לב לאותם שלושה ,ארבעה שכולנו יודעים מי מסיט אותם. לא אשכח שקרעת את פרדי לחתיכות ,כשהגיע לו!.תמשיך בכתיבתך ותמשיך להפרות אותנו כפי, שעשית עד עתה.יש לך ניסיון בכדורגל הרבה יותר מהמון אנשים ,שמבלבליםתמוח סתם

  • לאלמוג כותב :

    אתה נציג השפויים שמבינים כדורגל ולא מערבבים אותם בבלנדר מתוצרת a.g המקורי מפ״ת

    קבל ביג לייק
    ואל תחשוש מעדת הדורסנים שהחליטו למעוך את איתי ארקין כשעיר לעזאזל כדי להצדיק את המאמן הכושל

    כולה עברו 3 משחקים מתוך 36 צפויים אבל הם כבר יודעים שהבעיה היא השוער. מצחיק.
    ואם שטראובר שנזרק ממקום עבודתו האחרון וכלל לא עמד בשער זה הפיתרון של העילוי ״פראדי״-אז באמת אבדנו.
    הכל ספין של ההוא שעומד על הקווים וירון וגם לירן אכלו את הלוקש בגדול.

    לא פלא שניר ארקין קיבל רגליים קרות ומנסה לברוח מהכדורגל הישראלי אם זאת הכרת התודה של אנשים פה.
    צחוק הגורל הוא שהגולם (פרדי) קם על יוצרו (ניר).

  • לאלמוני כותב :

    איזה תקווה הוא נותן לך בדיוק?
    שאמר שהוא לא רוצה להיות בכדורגל
    ומהילוך רביעי הוריד להילוך ראשון
    ונותן פקודות שאח שלו יעמוד בשער
    ושאין סיכוי להרכיב שוער אחר
    ושתואר הספורט נעלם מעינינו וגם ששחקן גרוע
    וחלש ופוגע בקבוצתו ימשיך לשחק כל עוד ארקין הבעלים
    פה?
    מה התקווה שלך?
    שניסע עד סכנין ושוב נקבל גול של שוער מתחיל
    ושוב אתה ועוד ארבעה כמוך תגידו תנו לו זמן
    נתנו לו ביטחון כי אבא שלו נותן כסף?
    מה התקווה שלך בדיוק?
    הלו , זה ליגת העל עוד 2-3 משחקים מאבדים נקודות
    יהיה כבר קשה לצמצם פערים
    בטח ובטח בליגת על ללא קיזוז

  • איבדנו רסן כותב :

    חברה מה קורה פה? עברו 3 משחקים בסהכ! מה כבר עושים סיכומים? מאמן כושל? שוער לא מתאים? מה השתגעתם? נפלתם על הראש? מה כל דיברי השיטנה והשינאה פה? תנו להם לעבוד בשקט סיכומים בסוף.אפשר לחשוב שעשינו דאבל שנתיים רצופות,מאיפה כל הרוע הזה? סבלנות מה אתם עושים פה מחנאות?חברה תרגיעו אזעקת שווא.תתחילו במחזור 15 לא עכשיו!

  • ל-22.52 כותב :

    ראשית שטראובר לא נזרק ממקום עבודתו ותגייר בעובדות
    הוא רצה את החוזה של עונה שעברה ושם לא הסכימו לתת לו.
    גבר שני הוא שפרדי היה מעדיף שוער אחר בתחילת העונה
    אבל כעת אין שוער בשוק אז מי שנשאר זה שטראובר, ותאמין לי ששטראובר עם רגל אחת טוב מאיתי ארקין ב-3 דרגות

    שוער זה חצי קבוצה, שוער זה ההנהגה של החוליה האחורית, שוער זה שקט להגנה,
    שוער זה יציאות בטוחות ונכונות, שוער תפקידו להביא נקודות ולא לחטוף מקבוצתו נקודות
    או לכל הפחות אל תביא אבל גם אל תיקח!
    שוער היום זה חצי בלם שצריך לדעת גם לשחק עם הרגל , לאיתי אין כדורגל
    שוער שבעיטת שוער לא עובר מחצית מגרש, ובעיטה מהקרקע לא יודע להכניס רגל מלאה
    אלא רגל מתחת לכדור ולא מדייק ב4-5 פעמים מתוך 20 בעיטות אינו שוער ליגת על לגטימי!!!

    כל מי שכותב אחרת הוא סתם לקקן או סתם שונא של פרדי
    או שבאמת אינו מבין דבר וחצי דבר בכדורגל.

  • לירן כותב :

    א. שיהיה צורך "לקרוע" את המאמן, אעשה זאת, כרגע הוא ממש לא הבעיה של הקבוצה.
    ב. תחליפו דיסק בראש, הליגה הלאומית הסתיימה לה, הפועל רמת גן לא פייבוריטית בשום משחק, 0:1 זה שלוש נקודת בטבלה, רוצים 0:4 כל משחק? אפשר לחזור לליגה השנייה או השלישית.
    ג.כמו שלא הפלנו את התיק על ליאור ראובן אחרי הנמנום שעלה לנו בנקודה מול הפועל תל אביב, ככה לא צריכים לקרוע לגזרים את איתי, אם כי די ברור שיש בעיה קשה בעמדה הזו וזה לא מהיום או משלושת המחזורים הללו.
    ד. שטראובר לא היה מועמד להפועל רמת גן, מדהים איך חצי שמועה הופכת במהירות לכביכול אמת.
    ה.מי שבאמת יודע באיזה תקציב אפסי המאמן עובד פה כדי להביא שחקנים, לא היה רושם פה שטויות בקצב וללא הפסקה, להביא זרים ב 200-400 אלף דולר ולפגוע איתם זו לא חוכמה, להביא זרים בחצי מחיר ואף פחות מכך זו החוכמה, מי שיודע מה העלות של אוננגה ומנגה, לא היה מאמין שהם הגיעו לארץ במחיר הזה.
    ו.תפנימו, אם היה כסף הייתה קבוצה עם עומק וספסל וחלוצים וכל מה שאתם רוצים, תחשבו טוב טוב למה מרבית התקציב הושקע בהגנה כמעט חדשה פלוס דפנסיבי.

  • כן כושל כותב :

    כן כושל- כי כבר אחרי 3 משחקים הוא מוריד מעצמו אחריות,
    כן כושל כי הוא מפיל דברים על השוער ( לא שמעתי את מאמן רמת השרון מאשים את גל ניר)
    כן כושל כי הוא גם עונה קודמת וגם עונה זאת הוא מקבל תנאים מפליגים לא רק אישית אלא גם ברכש אינסופי כמעט
    כן כושל כי תוצאות הוא לא מספק כצפוי

  • אבי ריימונד כותב :

    אם רק אפשר לבקש דבר קטן אחד…
    קראתי את התגובות מהכתבה של ירון ואת התגובות כאן.
    אז קודם כל מהכתבה הקודמת לזו הרמת כתיבה של האנשים כאן קצת השתפרה (אולי בגלל שנרגעו משבת, אולי בגלל החג), בכל מקרה, שאנשים כותבים תת רמה זה פחות מה שמפריע לי. יותר מפריע שמעבירים ביקורת בעילום שם.
    לא יודע מה איתכם אבל איך שאני רואה את זה, זה נראה לי אותו אדם שמגיבכל הזמן נגד איתי או אותו אדם שמגיב כל הזמן נגד אלמוג.
    יהיה קצת יותר רציני אם אנשים יכתבו בשמם כי ככה זה נראה די מגוחך.
    למי שמפריע להעביר ביקורת כי לא נעים לו מאנשים, אז שלא יעביר וזהו.

    ואם כבר החלטתי להגיב… אז משהו קטן למה שיהורם איתן כתב
    בתקופה של יובל וקוריס אולי מרשמו ההישגים הספורטיבים הכי טובים, אבל גם היה את הדבר הכי גרוע שיכל להיות. לא היתה הזדהות עם הקבוצה והאנשים שעמדו מאחורי יובל וקוריס. זה יותר גרוע מכל הישג של מועדון, שאין הזדהות. זה הכל !

  • ללירן כותב :

    שטראובר הוא רק דוגמא כי באמת מישהו זרק את שמו.
    למיטב ידיעתי גם אניימה היה פנוי. אתה המקורב אז אולי תגלה לנו מי הוא השוער שמר דוד חולם עליו.
    אני ממש מרחם על פרדי שצריך להסתפק בתקציב לזר במאה או מאתיים אלף דולר (את הפער הוא לקח במשכורת האישית שלו)
    אם חם לך אז צא מהמטבח -חבל שפרדי לא שם את המפתחות ואמר לניר ארקין שהוא לא מסוגל.

  • לכן כושל כותב :

    תנאים מפליגים?
    תחיה את המציאות פרדי שבועיים לפני פתיחת העונה לא ידע מה התקציב ואיך הוא מתחלק ,
    עכשיו לך תבנה קבוצה לליגת העל עם תקציב מינימום ועוד שהמינימום הזה מתחלק גם לנוער וגם להשכרת וינטר,
    אתה כותב שטויות ואתה כמו ילד רואה שמגיע רכש אז אתה חושב שיש פה מיליונים.
    כתב לך לירן ונתן לך להבין שאוננגה ואנטון ומנגה הגיעו לפה בעלויות יחסית אפסיות
    בכלל , פרדי מכל הסגל שיש כעת 90% העדיף שחקנים אחרים סתם לדוגמא במקום מעבי את אלירן דנין ובמקום ראובן את סבן,
    רצה גם את בלדוט אבל כל אלו רצו 20 אלף 30 אלף $ יותר אז מה לעשות?
    פרדי מתמודד עם מועדון ללא מגרש אימונים , ללא בית אמיתי , ללא תקציב , ללא בעל בית אמיתי בשטח , ועם בעיות יום יומיות קשות,
    לא שאני מרחם עליו אבל הגזמת לגמרי עם התנאים המפליגים.

    מאמן רמת השרון לא מפיל על גל ניר אחריות כי גל ניר חוץ מאשמת השער בשבת נגדנו עד סוף העונה יחטוף אולי עוד שער שניים באשמתו ויביא לרמת השרון עוד 10-12 נק׳ בוודאות העונה.
    ארקין יקח לך עוד 10-12 ויביא לך במקרה הטוב 2-3 נק׳.

  • ל 23:41 כותב :

    מאז חורבן הבית הנבואה ניתנה לשוטים ולילדים
    מכיוון שאתה כבר לא ילד

    ולא אוסיף דבר

  • ל-23-41 כותב :

    ושכחת להזכיר שפרדי גם מתמודד עם שחקנים שהוא רוצה להביא שלא רוצים להגיע כי ניר ארקין הודיע שהוא לא חלק מהכדורגל ואין להם ביטחון להגיע.
    שכחת גם להזכיר ששחקני רכש רוצים להגיע בתנאי שיקבלו שכר גבוה יותר מהקבוצה אחרת כי הם יודעים שכאן לא יזכו בפרמיות שמנות בגלל ה…
    שכחת להזכיר גם שפרדי צריך להתמודד גם עם שחקנים שהוא רוצה להביא אבל שמעדיפים לא להגיע כי יודעים שעם ש…כזה הסיכוי להשאר קלוש (:

  • חכם או צודק כותב :

    תסתכלו איזה ביזיון הולך בין האוהדים לקבוצה בגלל הפסד אחד
    בק"ש ותראו את עצמכם .
    תהיו חכמים ותנו לפרדי להתמודד.
    זה התפקיד שלו ,והוא ממש לא רוצה להיות חתום על ירידה.

  • שאלת תם כותב :

    מישהו מוכן להסביר לי מהי הזדהות או זהות במועדון?אני יודע מהי אהדה.
    איך יתכן שאותם 215 מנויים שנמכרים לאורך 7העונות האחרונות ונסיעה לכל
    משחקי הקבוצה ותמיכה ועידוד הם לא הזדהות שלך כאוהד מושבע או שרוף או מה שתקרא לזה.
    אבי רימונד וחבריו אינם מודעים או מעריכים שבאותם 5 עונות שנסעתם אחרינו
    לכל משחק ,רכשת מנוי בכל עונה ,החזקת דגל אדום וצילמת רוב המשחקים וכל זאת ללא הזדהות או זהות?מעניין.
    הזהות וההזדהות שלך היא כלפי אוהדים לקבוצות יריבות,אתה אורדון.קפיש?
    עכשיו תענה לי מה קידם ב2 עונות מר ארקין הנכבד עם כל הכסף הגדול שלו לטובת המועדון ?סליחה,גביע הטוטו.נכון.
    אנחנו הומלסים במגרש מזוהה?משרדי מועדון שוכנים בשיכון צמרת וינטר?
    האם נוספו 10 אוהדים חדשים ליציע ?
    אנחנו כבר לא אגודה או מועדון.אנחנו חברה כלכלית עם תומכים כמוך וכמוני שמזוהים כאוהדים שלא זקוקים ליחס או הערכה בדיוק כפי ששחקנים לא קיבלו גביע שוקו עם הקדשה לעלית ליגה .
    מעניין אבי רימונד ששילמת 200 שח לערב עלייה ברויאל גארדן ללא הזדהות?

  • רוני כותב :

    ומעבר לכל הבעיות שנרשמו לעיל
    יש גם את האיצטדיון המגעיל שבו אין אוירה של כדורגל.

    המכתש נחרב לצערנו, בלית ברירה רק וינטר.

  • אורדון ותיק כותב :

    אין ספק שיש בעיה בשער , אבל כדאי להוריד את הלחץ מאיתי ארקין מכיוון ששוערים רבים יש להם לפעמים טעויות שגומרות משחקים כולל שוערים ותיקים:
    דוידוביץ-הפסיד הרבה משחקים למכבי חיםה כולל משחק עלייה לאירופה, כמובן לא לשכוח שדוידוביץ נחשב לאחד מהשוערים הטובים בארץ ב – 15 שנה האחרונות ואין לו משחק רגל.
    שטרואבר- שנה שעברה לא היה כל כך בשיאו ומכבי פ"ת ירדה ליגה , גם במכבי ת"א לפעמים חטף גולים מצחיקים.
    אריאל הרוש -נחשב לשוער עתיד של הנבחרת כל עונה חוטף גולים מציחקים , לצד מחשקים טובים.
    ההבדל שמכבי חיפה ואפילו בית"ר מקבלים גול שטותי יכולים לתת 2 ולנצח כרגע בשלושה משחקים כבשנו שער אחד , לכן יש לחזק דחוף את החלק הקידמי בגולר חבל שקדוסי לא חתם, גם עכו לא היו מתחזקים ואנחנו מרוויחים.
    שורה תחתונה צריך לתת לאיתי ארקין שקט ובטחון בגלל 2 גולים לא לגמור אותו יש עוד 34 משחקים , גם שנה שעברה לאחר ירידה בכושר בתחילת הפליאוף הוא חזר בגדול למשחקי ההכרעה עם הרצליה ולוד.

  • בעל בית? כותב :

    איפה היה בהרמת כוסית לחג?למה לא משלם לאדריאן שכר ומענק עליה? דברו קצת עם אדריאן יזין אתכם קצת בנתונים. תפנימו חוץ מאיתי אף אחד במועדון לא מעניין אותו, אבל ממש אף לא אחד.

  • בלי שוער טוב לא נשרוד כותב :

    בלי שוער טוב לא נשרוד

  • אורדון ביציע לכן כושל כותב :

    לא שמעתישפרדי מאשים את איתי! לא קראתי באיזה מקום על העברת ביקורת כתובה.זכותם של אנשים לכתוב ביקורות על כל אחד כולל על המאמן. אך מפה ללכת ולהמציא?בליגה של קיזוז איתי לא הביא אף נקוד ,נהפוך הוא לקח לפחות 10! ופרדי האמין ונתן לו לשחק לאחר כל מופע אימים שלו.

  • yuda כותב :

    נראה לי שהפתיל של רובנו קצר וכמו כל אוהדי כדורגל מצויים רוצים הצלחות מיידיות , כאן ועכשיו. אם זה לא מגיע אנחנו, כולל אותי, המומחים הכי גדולים בלהשמיץ, להעיף, להחליף.
    תמיד זה שלא משחק יותר טוב מזה שמשחק…ונניח שגיא סולומון ישחק בסח'נין ..הרי אם יחטוף גול שיגרום לתיקו או הפסד…תצעקו להביא שוער זר…אם יחטוף גול וננצח..לא נדבר עליו..נגיד ששוערים עושים טעויות מעת לעת וזה רק משחק ראשון שלו. הדבר היחיד, היחיד שמעניין בנושא של איתי..הוא המאמן ויכולתו וחובתו להחליט לבד, מקצועית מתי טוב לאיתי לנוח מחצית או משחק או שניים.
    ואם במאמן עסקינן…אני מעריץ ומעריך את בחירת השחקנים שלו!! יש לנו סגל מצויין ( לירן, לסידיבה מגיע לפחות 6 ולפחות במחצית השנייה)…אבל, כבר בשנה שעברה עמדתי על בעייה בניהול המשחק שלו.לפעמים בינגו ולפעמים כמו מול רמת השרון לא מגיב בזמן וחילופים, שברגע שנעשים, לא נראים לי נכונים. ואני בסה"כ מבין קטן. כשעוברים מ 4 3 3 שבו הקבוצה מתפקדת היטב ל 4 5 1 כדי לשמור על תוצאה…הבלאגאן חוגג, להגנת רמת השרון יש פתאום אוויר ונצחון שלהם נראה באוויר. זו גם בעייה מנטאלית. אין לנו מה לפחד…צריך לבוא עם ראש לנצח ולדרוס בכל משחק. נכון, נשמע מטומטם מול הגדולות אבל עובדה ש"ראש" כזה מול ת"א ובני יהודה היה מקרב אותנו לתיקו או לניצחון.
    אם אנחנו אוהדים אמיתיים, או רוצים להיות, אני קורא למי מביננו שיכול להוביל להתמקד בדברים הבאים:
    1. להפגין עם/מול ארקין והעירייה בעבור איצטדיון למועדון.
    2. לעשות נפשות, בכל דרך ובשיתוף אמיתי של המועדון, בקרב 5000 האוהדים שהגיעו ללוד…לבוא ולעודד.
    3. שני אוטובוסים לפחות למשחק עם סח'נין…

    כלומר, בואו נתמקד בעיקר…באהבת המועדון, בחיבור עם ההנהלה ( שלא עושה דבר בעניין)…ובכל דבר שהוא לטובת האוהד, נוחיותו, רצונותיו וצרכיו.

    שהרי…לא מומלץ להתמקד במאבק ובטקסטים נגד איתי,לא ?

  • הבוסים כותב :

    לפחות אחד מבעלי הבית הארקינים היה במשחק מול רמה"ש.

  • לבוסים כותב :

    מורילבוסים ירי היה מול רמת השרון וגם מול הפועל תל אביב
    אבל הוא לא נחשב וממש לא בעניינים מלבד צופה

    הבוס החשוב והנעדר זה ניר והוא לא יגיע

  • הזכרון הקצר כותב :

    איתי קיבל גב רחב מאז עלה לבוגרים ושנהיה שוער ראשון. עטפנו אותו בצמר גפן מתוך ידיעה שהערות כלפיו יגרמו לכל המשפחה לעזוב.
    שהיינו בליגה השנייה הוא התאים. ליגת העל זה סיפור אחר וכמו שהוא לא בשל יש עוד שחקנים שמעבר לשיאם ונמצאים בסגל אבל להם יש מחליפים. טובים יותר או פחות זה לא העיניין.
    העיניין הוא שלאיתי אין תחרות בשער ומקומו מובטח גם מתוך התנייה שלפרדי אסור לספסל או להחליף אותו בליגה וזה נגד כל מה שצריך להיות בספורט.
    את ניר אחיו הקבוצה לא מעניינת ואם היה יכול היה סוגר וזורק תמפתחות כי אם היא היתה מעניינת הרכש היה הרבה יותר חזק הזרים איכותיים ולא תעלומות ומחלקת הנוער לא היתה גוועת.
    בהפועל רג היום רק איתי זה הנושא והכל סביבו.
    לא מגרש אימונים לא השקמה לא האיצטדיון לא צבע הנעליים של השחקנים כלום.
    ואנחנו עם 217 מנויים יכולים רק לצעוק ולהקליד

  • מודאג כותב :

    הכתובת היתה על הקיר כבר במחזור השני הזהרתי את פרדי מהסערה המתקרבת. הוא לשיטתו משחק בלי התקפה בונה הכל על ההגנה והשוער המסכן שעושה טעות חוטף את האש. רבותי לאף שחקן אין משחק מושלם שוער עושה טעות או שתיים במשחק תפקיד ההגנה לכסות עליו כמו שעשה יפרח{שפרדי התאמץ להרחיק מהקבוצה} כשהחלוץ שלהם הגיע לאחד על אחד. בפעם השניה לא היה מי שיכסה כשהשוער יוצא על זה צריך לעבוד באימון.
    פרדי הוא הבעיה הוא מעדיף קישור אנמי עם שני קשרים הגנתיים והתקפה אומללה. החלוץ הרוסי הוא נפילת ענק שמזכירה לי את בבישקוב שלושה משחקים בלי בעיטה לשער. בוקסה לבד לא יכול להרים את הקישור פרדי הבאת את זנברג תן לו צאנס. הבלם אוננגה לא יודע להוציא כדור קדימה ודעתי דווקא הוא אשם בשער.שחק עם חזום עדיף.פרדי הימר על הזרים כבר עכשיו ברור שהוא נכשל פרדי צריך ללכת או לשנות דיסקט!!!
    לקבוצה אין חלוצים וככה לא נשרוד המצב מזכיר את העונה הקודמת אלא שאז הגיע אסולין. השנה אין את מי להביא.
    דרך אגב אם אני ארקין הייתי זורק את המאמן כבר אחרי הראיון ההזוי אחרי המשחק מול בני יהודה. בשוק המאמנים יש תחליפים לא רעים להזכירכם לאלי כהן עדיין אין קבוצה פרדי הזהר.

  • למודאג 11.06 כותב :

    אלי כהן היה מבוקש בר״ג בתחילת העונה שעברה אך לא הגיע כי ביקש המון אבל המון כסף עוד יותר ממה שפרדי מקבל
    ובנוסף רצה תנאי על השוער שהוא יוכל לשחק עם שוער אחר.
    כדאי שתלמד עובדות לפני שאתה מבלבל את המח.
    אלי כהן היום לא יבוא להפועל ר״ג כל עוד לא יתן לו בעל הבית יד חופשית לגבי שוער.

    וזאת הבעיה שלנו בדיוק , ששחקני רכש בכירים לא רוצים להגיע כי הם רוצים הרבה כסף כי יודעים שעם שוער כזה להביא פרמיות הביתה יהיה קשה.
    ולכן הם לא מגיעים כי כאמור אין תקציב בשבילהם,
    תבין אתה ועוד כמה חוכמולוגים פה שכל מה שמענין את משפ׳ ארקין זה האח איתי ,
    ופה בדיוק הבעיה.

    לגבי אנטון הוא שיחק 3 משחקים בגביע טוטו כבש 2 שערים.
    שיחק בליגה משהו כמו 150 דק ועדיין לא בכושר גופני אף על פי שרואים שבשבת הוא כבר היה הרבה יותר חד מאשר נגד בני יהודה
    ודווקא הוא כן בעט לשער פגע במשקוף בבלומפילד דקה אחרי שנכנס.

  • לבעל הזכרון הקצר 10:58 כותב :

    השורה האחרונה שלך היא כל הסיפור. כולו!

  • למודאג כותב :

    אתה צודק אנחנו משחקים ללא חלוצים! מנגה,אנתון,וזגורי הם בלמים!! ובוקסה מגן…..

  • אחד שיודע כותב :

    מסכן איתי ארקין – אשם בהכל !!!! קבוצה מסריחה שלא יודעת להבקיע ולשחק אגרסיבי שבאה לאכול את היריב ובאים בטענות לשוער המסכן שכל שוער אחר היה אוכל את אותם הגולים בדיוק אחד לאחד ! קבוצה שמשחקת חלש להחריד והייתה חכולה לצאת עם מלוא 3 הנקודות מול הפועל ת"א + בני יהודה + רמת השרון
    אבל מה מרקבלים שער (וזה לגיטימי) ואין מי שיבקיע,אין מי שידחוף,אין מי שיסכן באמת את שער היריב………כי פשוט אין מי שיעשה את זה….אבל מי שסופג את החולשה במצב הקבוצה זה השוער …..מסכן הבן-אדם מצאתם על מי לרדת כי זה הכי קל ונוח אבל מי שאשם כרגע זה תפקוד הקבוצה 10 שחקני שדה לא מסוגלים לעורר משחק להלהיב אותו,להגיע למצבים שוטפים ובסוף להבקיע.

  • אלמוג צודק ב-100% כותב :

    שישחקו כדורגל ויבקיעו יותר ופחות ירדו על ארקין כי הכל רק תרוצים של ילדים קטנים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם,הקבוצה חלשה מאד ואין בה מחץ

  • ל11:20 כותב :

    אולי אלי כהן לא יבוא אבל לכל הקשקשנים תבינו ותפנימו ארקין לא הרפה מהקבוצה בגלל איתי והוא לא יוותר כל זמן שלאיתי יש חשק. פרדי זמנך קצוב תזכור מה עשו לפרננדס וזה זמן רב אחרי שהוא עלה על הכוונת. פרדי כמאמן חייב לתת גיבוי לשוער. לכן הסיכוי היחיד שלך פרדי הוא להביא חלוצים.אתה יכול להיות יקיר חלק מהקהל אבל הקבוצה שלך חלשה ואין לה התקפה וכן להבקיע נגד הנוער של אשדוד ובאר שבע אפשר גם עם שחקני רכש חלשים בליגה הסיפור אחר.
    כדאי שכולם גם יפנימו חוץ מעמדת השוער יש לפרדי יד חופשית והביזיון על המגרש הוא שלו בלבד אלמוג צודק.

  • ל11:49 כותב :

    זגורי ומנגה הם לא חלוצי מטרה ואנטון הוא כשלון גם בבישקוב נראה כמו חלוץ וחשבו שיש לו כדורגל.

  • היא הנותנת כותב :

    אף אחד מהכותבים פה כולל ירון בר לב
    שראה מקרוב את הלבן בעינים של יובל נעים,
    כולל לירן דורף שמנתח נכון את המצב,
    לא היה יכול לעשות טוב יותר מפרדי בתנאים
    שהוזכרו בפוסט ובתגובות.
    כולם מוציאים קיטור אבל יודעים מה האלטרנטיבה…
    אז עימדו כולכם מאחורי פרדי וחזקו אותו,
    חזקו את הקבוצה ,זה הדבר הטוב והנכון ביותר למי שרוצה
    המשכיות…

  • אריה כותב :

    אני רואה שכולם הוציאו את הקיטור…מסכן איתי ארקין שהפילו עליו תפקיד שגדול עליו ב-2 מידות, נכון לעכשיו. חשוב להדגיש שהביקורת היא עניינית וכל אוהדי הפועל רמת גן היו מאד רוצים לראות את איתי ארקין מצליח. הוא אחד משלנו והיינו מאד רוצים שיגרום נחת בשער גם לאוהדים וגם למשפחתו שבלעדיה היינו היום בליגה א'.
    אך האמת חייבת להאמר ויפה שעת אחת קודם. מילא אם היה כאן תקציב סטייל הפועל באר שבע, היינו יכולים להרשות לעצמינו לאבד 12 נקודות מיותרות בעונה ובכל זאת להישאר בליגה. אבל כאשר נבנתה קבוצה בתקציב מהנמוכים בליגת העל, שוער טוב הוא תנאי להישארות בליגה.
    אני מקווה שאיתי ארקין יהיה "גבר" ולא יאבד לגמרי את הביטחון, אלא פשוט יעבוד קשה מבוקר ועד לילה על יציאות לכדורי גובה.

  • ילד רע ממשפחה טובה זו המטרה כותב :

    זכרו את המילה לברטז ששייכת לשוער מנצסטר לשעבר ונבחרת צרפת
    זכרו את אוי אוי אוי דידוביץ
    את היציאות שלו לכדורי גובה ואת הגול של חסן במכתש
    מה שמפריע לי זה שארקין לא מפחיד
    אין לו טראש טוק
    הוא לא רע וערמומי מספיק ולכן לא חי את המשחק
    מאמן השוערים צריך לעבוד על הפן המנטלי
    להיות ילד רע ממשפחה טובה
    שים זין איתי תתחיל לקלל תוציא אגרסיות
    ואתה תקפוץ רמה. הכל בראש.

  • אייל ברזילי כותב :

    יש פה לצערי הרבה אנשים שכותבים דברים בלי טעם ובלי קשר למציאות אבל שיהיה להם לבריאות.
    לדעתי אין שוער יותר טוב בשוק שהוא יותר טוב ממה שכבר יש לנו אולי רק שוער זר על ישראלי בכלל אין מה לדבר גם אולי לויטה ואני לא יודע בכלל איפה הוא נעלם.
    ארקין הוא השוער הראשון של הקבוצה ומוטב שנקבל את זה מוקדם מאשר מאוחר וניתן לו גב. צודקים אלא שאומרים שצריך לפעמים לאוורר את השוער אחרי רצף טעויות ולתת לו לשבת על הספסל בכדי להוריד ממנו את הלחץ וזה לא קשור אם מדובר באיתי ארקין או בקסיאס לכל שחקן יש תקופה של ירידה ביכולת.
    אני בטוח שאיתי ארקין מתאמן קשה ומאוד מאוד רוצה להצליח אני גם בטוח שהוא לוקח את השערים שספג ללב אבל צריך לתת לו גיבוי, כן נכון שאולי צריך להביא שוער נוסף לסגל ויכול להיות שצריך לתת לו גם לפתוח בהרכב מספר משחקים אבהל מכאן ועד הסכינים שמכניסים באיתי זה מוגזם.

    לגבי החלוץ הרוסי, שתדעו לכם שאין לכם מושג מדובר בשחקן מצויין עם תנועה נכונה מאוד של חלוץ, מיקום, פיזיות ובעיטה טובה. הבעיה העיקרית שלו היא היעדר כושר גופני, אבל מדובר בשחקן שעונה שלמה לא שיחק כדורגל זה שוב דוגמא לאילוץ תקציב ולהימור, לקחת שחקן שהיה פצוע תקופה ארוכה אבל יש לו כישרון זה הימור אבל אם הוא מצליח אז אנחנו מרוויחים ואני מאמין שבהימור הזה פרדי יצליח ואנחנו נקבל עוד נחת מהחלוץ הזה.

    עם כל זאת ברור לכל אוהד וגם ברור לניר ארקין ולפרדי שהקבוצה צריכה להתחזק עד תום מועד העברות ואני מאמין שכך גם יקרה. הקבוצה צריכה חלוץ מספר 9 מחליף לאנטון ועוד שחקן כנף ימני שכנראה יהיה זר.
    אני מאמין ודי בטוח שמתקיים מו"מ עם מספר שחקנים וצריך להמתין כדי לדעת אם באמת התחזקנו.

  • אלמוני- כותב :

    מי שאומר שטראובר ? זה השוער הכי בדיחה שיש שטראובר במקום ארקין ? אתם פשוט אין לכם מושג

  • לארקין ,אביטל כותב :

    כל כך מעט "אוהדים" כל כך הרבה רשעות .
    מה לא חווינו ואיזה מרורים לא האכילו אותנו, מכירות , הנהלות ובעלים כושלים, ואף אחד לא איבד דרך, ואף אחד לא איבד קבוצה. הכל בריא ותקין.

    מה ההתלהמות הזו, אפשר לחשוב שגדולים ומנוסים יותר לא סופגים שערים . תארו לכם שההרחקה הייתה מגיעה לשחקן ר"ג שהיה סוגר את בלדוט או מרחיק את הכדור .

    ארקין !!! אל תשבר!! תתחיל להיות רע ,שים פס לעצות אחיתופל : תהיה גבר תתאמן בנחישות , תשתפר ותלחם על מקומך בין הקורות

  • מישהו כותב :

    איתי ארקין אנחנו מאחורייך באופן מוחלט אל תשים לב לקומץ טמבלים שאין להם קצה מושג בכדורגל אתה בסופו של עניין לא אשם במצב הנוכחי אין לך גיבוי משחקני הקבוצה שלא יודעים להבקיע ולדאוג שננצח בסוף המשחק

  • אלעד כותב :

    ל"מישהוא כותב", גם מי שהעביר ביקורת על זה שארקין פותח בהרכב בעד ארקין לא פחות ממך. שאיתי עולה על כר הדשא אני מחזיק לו אצבעות ורוצה שיצליח.
    אני חושב שקודם כל בשביל איתי, עדיף לו לרדת לספסל, לקחת פסק זמן של חודש-חודשיים מההרכב הראשון ולחזור שהקבוצה תהיה במצב טוב יותר. אני בטוח שלא פשוט לו מהעובדה שהוא איבד 2 משחקים לקבוצה, כמו שליאור ראובן הפסיד לנו את המשחק הראשון ואם הוא היה חוזר על טעות דומה נגד רמת השרון, הייתי קורא כאן לתת לליאור ראובן לנוח על הספסל.

  • הזכרון הקצר כותב :

    איתי משול למאמן שמחזיק בקרנות המזבח ולא מתפטר.
    אני במקומו הייתי נכנס לשיחה אישית עם פרדי וסוגר איתו ירידה לספסל לכמה מחזורים כדי לחזור בחזרה לשער בלי לחץ

  • לפרדי כותב :

    גכשלת בזרים את איתי אתה לא יכול להחליף אז תתפטר או שתושיב את איתי ותפוטר וכך יהיה לך מצנח זהב.חבל לך לשים את הירידה של כמת גך על שמך. אין לך סיבוי להצליח. ההתקפה שלך יותר חלשה מזאת שהיתה פה בעונת הירידה הקודמת.

  • ל-23.24 כותב :

    פרדי לא מכשל עם הזרים
    אם היו נותנים לו תקציב ראוי לעוד 3 זרים שרצה להביא שהם ברמה של אוננגה ומנגה ולא בסכומים משוגעים תאמין לי אז כל הזרים היו בינגו
    אבל שקובעים למאמן תקציב חודש לפני פתיחת עונה וכאשר הנא עוד במחנה אימון הוא לא יודע איך תתחלק העוגה אז יש לו בעיה בבחירת זרים.
    שתבין ותלמד עובדות תדבר אחרת
    לך
    תשאל חלוצים ישראלים בכירים למה הם לא מגיעים אלינו
    מלבד העובדה שמאז שניר ארקין הודיע על עזיבתו את הכדורגל ולכולם ירד מהפועל רמת גן
    יש את ענין השוער ששם שחקנים שאמורים לבוא או שרוצים סכומים אסטרונומיים כי יודעים שמנקודות לא יצליחו להביא כסף הביתה
    או שלא רוצים בכלל להגיע.
    יש חלוץ שפרדי רצה מאד אבל בקשה של קבוצתו של השחקן על 10 אלף יורו השאלה מטרפדת את העסקה
    אז אתה מבין עם מה פרדי צריך להסתדר? חוץ מהבלאגנים של היום יום כמו מגרש אימון ועוד.
    פרדי ילך ומי יבוא? אולי אחד כמו יובל נעים או צביקה צמח
    לא משהו יוצר גדול כי כל המאמנים שהיו צריכים להגיע כמו מזרחי לפני שנתיים לפני שהגיע צמח רוצים להביא איתם שוער
    אז אל תבלבל את המח לפני שאתה בודק דברים או שאתה מתגעגע ליובל נעים

  • פרדי כותב :

    פרדי כן גכשל להביא למבחן זר או להחתים ולא להשתמש בזר אלו מותרות שאין למועדון על פאיץ ושאר הנבחנים הוציאו יותר מ10 אלף יורו.כל כותבי הנתגובות וכל האוהדים מצפים מפרדי שיושיב את ארקין על הספסל.הטענה שמאמנים אחרים יש להם אינטגרטי מיקצועי שלפרדי אין היא הנותנת.פרדי נכשלת וזה לא משנה למה אתה חייב להסיק מסקנות וללכת הרי את הנדרש אתה לא תעשה!!!!

  • ל-5.55 כותב :

    כל הזרים שנחתו פה לא עלו למועדון שקל אם אתה מתכוון לטיסות ובתי מלון
    כולם הובאו בתנאי שהעלויות עליהם
    ובגלל שפרדי לא אוהב להמר הוא לא הביא עוד ועוד זרים אלא רק לפי קלטות של חודשים דוגמת מנגה ואוננגה
    אנטון הובא בשנייה האחרונה כי לפרדי הוסבר שאין תקציב לחלוץ אותו רצה אז לפעמים כשהתקציב נמוך צריך להמר על שחקן שלפני שנתיים ברוסיה כבש גולים בליגה הראשונה ובעונה שעברה היה פצוע
    כי אם אין תקציב אז צריך להמר
    אתה מחרבש בשכל סתם ללא ידע בעובדות
    בכלים שיש או היו לפרדי הוא בנה סגל לתפארת עם קפדנות וסבלנות רבה
    מה לעשות שאחיקם דנין רצה בתור מגן שמאלי 120 אלף $ ולא היה תקציב אז הובא מעבי שהוא זול יותר?
    או ראובן במקום קלמי סבן?
    פרדי רצה מספר חלוצים ישראלים גם שהם לא חתולים בשק ומהשורה הראשונה אבל הם לא רצו להגיע או שרצו הרבה כסף אז מה פרדי אשם?
    שיש שוער שלא מביא נקודות וגם לוקח ממך אותם תדע שהרבה שחקנים ישראלים שמכירים ושומעים את המצב לא ירצו לבוא.

  • שוב קשר אחורי? כותב :

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4283644,00.html
    מה פרדי מנסה לעשות לחסל כל סממן אורדוני למה להביא מכביסט על חשבון וובה?

  • אורדון לא מופתע כותב :

    שנה חדשה ואנשים יוצאים מפרופורציה.
    אף אחד מהאוהדים לא עיוור ואני בטוח שגם לאיתי יש ביקורת עצמית גבוהה.
    בכל מקרה אלה הכלים שלנו ואנחנו ננצח איתם. רק אמונה.

    כולם מדברים על פייר פליי ומעדיפים לראות קבוצה נלחמה בליגה ג' מאשר פארטיה בליגה הראשונה. ראיתי מספיק מהליגות הנמוכות. דיי נמאס! רוצה ליגה ראשונה , וכל עוד יש קבוצה לגיטימית בליגת על – זכינו.
    אני לא רואה הרבה אנשים שקונים מנויים בכדי שנהיה כח ולכן כמו בכל מקום בעל המאה הוא בעל הדעה… טוב לא טוב זה מה יש ותפנימו.
    חזקו את איתי ואנחנו נצליח כי כמו שצחי ר. אמר להבקיע 2 שערים בכל משחק זה אומר 60 בשנה… זה לא יקרה !

  • אלמוני- כותב :

    אני מאחורי פרדי ואני מאחורי איתי וזה מה שצריך להיות – ואני לא מלקק לאף אחד לא לפרדי לא לארקין הם אפילו לא יודעים מי אני וגם לא ידעו / אבל צריך לחזק את איתי לתת לו את כול הגיבוי וגם לפרדי לדעתי אחלה מאמן מקצוען אמיתי

  • פלוני אלמוני כותב :

    איתי ארקין אוהבים אותך ויודעים היטב שאתה שוער מ"ס 1 ותמשיך כל הזמן להשתפר,איתך בסוף ננצח איתך נשאר בליגת על אתה משלנו בכל המובנים

  • אורדוניה כותב :

    הרשמה להסעה למשחק נגד בני סכנין
    https://www.facebook.com/events/466040953440573/

  • עופר- כותב :

    רק איתי ארקין

  • יוסי- כותב :

    צריך לתמוך באיתי ולעודד אותו כמה שיותר וביחד לעלות לו את הביטחון

  • עזרא כותב :

    ארקין שתיהיה לך שנה טובה

  • אוהד אמיתי כותב :

    איתי ארקין זה שהקבוצה לא יודעת להבקיע ולנצח משחק ומפסידה על חודו של שער בודד ומציגה רמת משחק חלשה מאד לא הופך אותך לאשם.
    אתה בכלל !!!! לא אשם אתה הצלחת במספר מקרים לעצור גולים בטוחים,ואת זה לא מזכירים אין דבר איתי תמשיך להיות כפי שאתה ואני מאחל לך הצלחה יחד עם כל הקבוצה כי הפועל רמת-גן יקרה לכולנו ואתה חלק מהקבוצה ובשבילנו הנסיך של הקבוצה לא פחות מכך.

  • ל13.55 כותב :

    איך אתה רוצה לשחק טוב ולהבקיע שערים אם הבעל בית לא משחרר כסף להחתמות שיעשו שערים?
    פרדי רוצה את אקסברד ובגלל השאלה של כמה אלפי יורו פרדי לא יכול להביא אותו
    פרדי רצה חלוץ דרוזי ב1.5 שח ואין כסף לשלם עליו השאלה
    עם התקציב שיש אפשר להביא רק לוגסי ואביסידריס שחקנים טובים אבל לא יכולים למשוך קבוצה.

    אז ברגע שאין תקציב ואי אפשר להביא אפילו את ויקטור מרעי אז כדאי שיהיה שוער שיהיה העוגן של הקבוצה ואת זה אין לנו
    ברגע שאין תקציב ואין חלוצים ושחקני התקפה ברמה אז נותנים 1-0 קטן וצריך שוער שכולים כמו שקיבלנו בבלומפילד ובר״ג לא יקבל ואז היו לנו עוד 3 נק׳ והיינו נראים אחרת מבחינת ביטחון מוטיבציה ומצב רוח
    מי שרוצה להמשיך ללקק שימשיך אבל שיבין שבקצב הזה אנחנו היורדת הראשונה ללאומית
    ושנה הבאה שהבעלים לא יהיה כאן אז קשה לראות מישהו שיקח אותנו בלאומית

  • פרימו כותב :

    שוב הביאו שני מושאלים אחד מהפועל ואחד ממכבי, מה נהיינו קבוצה מחממת שחקנים בזמן שיורדים ליגה?(כמו שירדנו לפני שנתיים עם ציון צמח).
    ועוד על חשבון וובה ?

    שוב הנהלה בלי לב אדום

  • ל-16.30 כותב :

    הטענות צריכות לבוא אך ורק לבעלים עם כל הכבוד
    ברגע שהוא לא נותן תקציב ראוי אלא רק לשחקנים סוג ז׳
    אז אין לבוא בטענות להנהלה
    כשאין תקציב אז נלחצים וברגע האחרון מביאים סוסים מתים או שחקנים סוג ז׳
    בושה וחרפה של התנהלות
    אני מצפה מהבעלים מר ארקין להודיע חד וחלק לאן פני הקבוצה בעתיד
    אם הוא לא חושב רחוק אז שיעביר את הקבוצה לנאמן ונגיד לו תודה רבה
    מר ארקין מתנהל כאילו זה חברת ההיי טק שלו
    שיתחיל להבין שיש פה אוהדים וקהל עם רגשות שמצפים לשמוע ממנו מה קורה
    איך ולמה.
    אנחנו לא צריכים לקבל הסברים על כל המהלכים שלו בתור בעלים
    אבל מגיע לנו ואפילו מחובתו לתת הסברים לאן פני הקבוצה והמועדון הזה.

  • דוד הכי טוב כותב :

    ארקין אתה שוער טוב מאד שים קצוץ על כל המלהמים ומחרחרי המלחמות כאן תסתכל קדימה

  • שי כותב :

    למשפחת ארקין.

    לא לשים לב למבעלי עניין שונים המבקשים לערער את האיזון בקבוצה.
    הרוב הדומם מפרגן ומעריך את פועלכם השקט והמקצועי.
    איתי ארקין שוער ראוי ומתקדם מעונה לעונה.

    חג שמח

  • יכול להיות שגנבו לנו שיר? כותב :

    יכול להיות שהפועל ת"א גנבו לנו את השיר:"עולה עולה עולה עולה עולה,הפועל רמת גן הפועל רמת גן הפועל רמת גן"…?
    אני שמעתי כבר כמה פעמים שיר דומה מבחינת המילים ואותה מנגינה בדיוק!.

  • עזרא כותב :

    לתת אמון בשוער שלנו

  • עזרא כותב :

    טענות טענות כול מה שמנסים לעשות בשביל הקבוצה לא טוב – יש לי רעיון תביאו אתם המתלונינים כסף ותקנו מה שאתם רוצים נו נראה אותכם מבאים רק 1000 שקל כול אחד ????????????????

הוסף תגובה !

באפשרותך להגיב או לשלוח טראקבק מאתרך. באפשרותך גם להירשם ולקבל עדכונים באמצעות RSS.

תגיות HTML מורשות לשימוש:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

הבלוג תומך בצלמיות. באפשרותך להירשם באתר Gravatar.