דף הבית » כותרות נוספות

הנייח לקח

[ 2 בספטמבר 2012 | 5,464 views | 79 תגובות ] | לירן דורף

עשרים דקות טובות מאוד במחצית השנייה הסתיימו בתפיסת אוויר של איתי ארקין לאחר כדור חופשי של גלבאן ורמת גן רושמת הפסד כואב, צורב ומדכא של 0:1 לבני יהודה.

הקבוצה חייבת בדחיפות להתחזק בחלוץ ישראלי כדי לשפר משמעותית את החוד המאוד אנמי שלה. שבוע שני ברציפות שהאדומים נשארים עם המחמאות אבל לא עם הנקודות, במחזור הבא מלחמת עולם מול רמת השרון.

טל מעבי ואיציק עזוז(צילום: וואלה ספורט)

אין ספק שכדורגל זה משחק אכזר, דווקא בדקות הכי טובות של רמת גן בעונה עד כה, הגיע השער הכל כך טיפשי הזה, מהסוג שהמאמנים אומרים אחרי המשחק שהוא לא היה מחוייב מהמציאות, איכשהו זה קורה שוב דווקא לנו ומשאיר אותנו אופטימים לגבי ההמשך אבל מאוד מאוכזבים מההווה.

אז מה היה לנו?, על המחצית הראשונה באמת שאין מה להרחיב, משחק נסוג ופחדני של רמת גן ששוב באה לתת כבוד ליריבה, במקום ללחוץ ולהראות שהיא באה ללא חשש לבלומפילד.

פשוט לא מובן מדוע בני יהודה החזיקה 80 אחוז בכדור כשהיא למעשה משחקת בלי חלוץ טבעי וללא סארי פלאח בהגנה כשאבו זייד המנוע בקישור נפצע בשלב מוקדם והוחלף, לא הייתה שום סיבה לבוא למשחק כפופי ראש, עם כל הכבוד לבני יהודה, היא לא מאריות הליגה ועכו הוכיחה זאת נגדה בשבוע שעבר.

המצב היחידי שראוי לאזכור היה של המקומיים כשאוננגה איבד כדור לעזוז שבעט טיל מ 25 מטרים, ארקין הדף היטב היישר לעברו של גלאבן שהוכשל ע"י בן סימון אבל ללא תגובת השופט פפיר.

למחצית השנייה הגיעה הקבוצה הרבה יותר טוב והמצב רק השתפר עם חילוף מוצלח מאוד(שהיה צריך להעשות כבר במחצית) כשחמו החלש הוחלף בארחיפוב מה ששיפר משמעותית את משחק ההתקפה של הקבוצה שהראתה נוכחות רצופה ברחבת המקומיים.

בדקה ה-65 מצב נהדר לרמת גן כשצ'קאנה הוציא כדור רוחב לארחיפוב שבנגיעה מבלי לעצור שיחרר כדור חכם שננעץ במשקוף.

רמת גן שיחקה חכם בדקות אלו כשמעבי, זגורי וצ'קאנה מפעילים את האגפים בצורה שוטפת אבל פעם אחר פעם הייתה חסרה הרגל המסיימת.

ואז הגיעה הדקה ה-76 ואיתה השער כשגלאבן הרים כדור חופשי, ארקין יצא רע מאוד והחליט משום מה גם לנסות לאגרף את הכדור עם יד אחת(גבי בורשטיין,אייכה??), גם הוא וגם אוננגה פיספסו את הכדור שהתגלגל באיטיות מרגיזה פנימה אחר ששיפשף את גבו של הצרפתי ורמת גן בפיגור.

צילום: וואלה ספורט

מכאן כבר היה קשה לחזור ולמרות שרמת גן הגיעה אל תוך רחבת ה-16 של בני יהודה היא לא הצליחה לייצר ולו מצב מסוכן אחד, דבר שרק חידד את התחושה שהקבוצה זקוקה נואשות לחלוץ ישראלי שיכול לשחק או באגף ימין או באמצע, דבר שנזקק בדחיפות בהולה.

מסקנות:

1.תפקיד השוער הוא האכזר ביותר בכדורגל אבל איתי ארקין צריך מתישהו גם להביא נקודות לקבוצה, בינתיים הוא חייב לה אחת.

2.כל עוד בוקסה ישחק באותו קו פחות או יותר כמו וובה, לא יהיה שום סיכוי לרמת גן לפתח התקפות טובות דרך מרכז המגרש, היום הוא הוציא יותר כדורים בהגנה מאשר מסר להתקפה.

3.דיוויד מנגה שחקן סופר מוכשר, אבל השיטה המוזרה הזו שכל כדור שוער, ארקין שולח אותו בודד בודד מול שלושה שחקני הגנה לא יכולה לעבוד לעולם, לצאת מהדבר הזה וכמה שיותר מהר.

4.במחצית הראשונה קרלוס צ'קאנה שאמור היה להיות שחקן כנף ימין, עבר את מחצית המגרש אולי פעמיים,עם כל הכבוד לעבודת ההגנה החשובה, אי אפשר לבטל במשך כל 45 הדקות הראשונות את הצד השני, במיוחד שבן סימון כמעט ולא משתתף במשחק ההתקפה.

במחצית השנייה שכבר הוא עלה, זה גם הביא למצב המצויין של ארחיפוב, המסקנה? היה צריך להעיז במשחק הזה בשלב הרבה אבל הרבה יותר מוקדם.

5.לשתי הקבוצות היה אחלה קהל, שלנו לא הפסיק לעודד למרות היציע הזוועתי בו היינו, לשלהם מגיע שאפו על מחיאות הכפיים הסוערות לצ'קאנה כשהוחלף, ככה מכבדים שחקן גדול.

ציונים:

ארקין 4- עד הדקה ה-76 המצטיין במגרש, כמה חבל שמשחקים 90 ומשהו דקות.

בן סימון 5- התרגש מאוד בפתיחה אבל לאט לאט נכנס לקצב ומילא בצורה סבירה את מקומו של ראובן.

חן 6- משחק שני ברציפות שהוא הכי טוב על המגרש, אין תלונות.

אוננגה 5.5- היה לו משחק טוב עד הגול בו הוא גם היה מעורב חלקית כשהתרומם לכדור, הפריע לארקין וגם לא הצליח לנגוח.

מעבי 5- חצי ראשון זוועתי, בשני הוא כבר היה הרבה יותר טוב.

וובה 6- הוכיח גם היום שמקומו בהרכב, פרדי דוד צריך לחשוב טוב טוב כשסידיבה או זר אחר יגיעו, האם לא צריך לשנות ולעבור לשחק עם שניהם ביחד במרכז.

בוקסה 5- עבד טוב הגנתית וזה אומר הכל, בחלק ההתקפי לא תרם כלום מהסיבה הפשוטה ששיחק יותר מדי מאחור.

חמו 4- משחק חושך ואין יותר מה להרחיב.

צ'קאנה 5- כהרגלו משאיר הרבה יותר על כר הדשא מכל שחקן אחר, התקפית כמעט ולא הורגש מלבד הבישול הנהדר לארחיפוב.

זגורי 5- יש לו הרבה כדורגל אבל מלבד ניצוצות פה ושם לא הורגש, חייב להיות יותר דומיננטי באופן שוטף.

מנגה 5.5- רחמים עליו, בחצי הראשון הוא היה כל כך לבד למעלה כשגם שכבר עשה משהו חיובי, לא היה לו למי למסור.

ארחיפוב 5- חייב לעבוד על הכושר הגופני וכמה שיותר מהר, כל עוד היה לו אוויר הוא היה מסוכן מאוד וגם בעט למשקוף.

כן שותפו:זנדברג ועזריה.

בעוד שבועיים לאחר משחק הנבחרת תחזור הפועל רמת גן לכר הדשא למשחק גורלי על שש נקודות מול רמת השרון, אחת היריבות שלנו לתחתית, עד אז הקבוצה אמורה להשלים את הסגל עם צירופו של קשר אחורי זר( כנראה סידיבה) ושני שחקנים נוספים בחלק הקידמי.

ללא שלושת השחקנים הללו יהיה קשה מאוד להחזיק מעמד עד פתיחת מועד ההעברות בינואר ויש לעשות הכל במערכת על מנת שטעויות העבר מלפני שנתיים לא יחזרו על עצמן.

תגובות מהפייסבוק

תגובות

79 תגובות »

  • אוננגה לא אשם כותב :

    הוא היה עולה לנגיחה אבל השוער צועק לך עזוב אז אתה חייב לעזוב כמו כן נראה שגם וובה בראון היה בתוך הבלאגן וגם הוא השאיר את הכדור לשוער כי כששוער צועק לעזוב אז צריך לעזוב כי אם הוא כבר יצא אז הוא צריך וחייב לקחת את הכדור כי במקרה ששחקן נוגח בכל זאת הכדור החוזר יכול לבוא לבעיטה של שחקן יריב ואז אין שוער בשער!

  • עומר כותב :

    אין ספק שהיציאה של ארקין הייתה גרועה אבל בניגוד למרות מה שכתוב אוננגה נגח את הכדור אחורה וזה היה שער עצמי. הביקורות על ארקין היו מוגזמות ויותר גרוע יורדות לפסים אישיים ולא מקצועיות. אם אוננגה היה נוגח קדימה ולא אחורה ארקין היה מגיע לכדור למרות היציאה הגרועה שלו וכולם היו אומרים שהיה לו משחק טוב. למה אף אחד לא בא בטענות לאוננגה למה אף אחד לא בא בטענות לקנדיל שאתמול היו לו שתי טעיות ענקיות או לגל ניר על השער השני מול אשדוד ועוד שלל טעויות שהיו בשני המחזורים הראשונים. כי אנשים מבינים שבכדורגל טועים ותפקידם של האוהדים זה להרים ולא להוריד את השחקנים, אלא במקרה של איתי קל לבקר אותו כי יש דרך קלה ומהירה. הביקורות הפעם הן קשות וארסיות ובטח לא פרופורציונליות לגודל הטעות ובטח שהתגובה של פרדי הייתה הזויה וחסרת היגיון. איתי השוער הראשון שלנו (ולדעתי שבצדק) ואם כבר הייחוס המשפחתי שלו רק פוגע בו כי "הנשמות הטובות" רק מחכות לכל טעות שלו כדי לקפוץ ועליו. אני רק מקווה שלאיתי יש עור של פיל כי כשהטעות הבאה תגיע (והיא תגיע כי אין שוער שלא טועה)כל מי שכתב תגובה ארסית ולא מקצועית יחשוב שאולי יש לו חלק בזה כי הוא יורד על השוער שלנו במקום להרים אותו ולעודד אותו.

  • ל..23.18 כותב :

    ואתה פוגע סתם באוננגה כי הוא לא נגח אחורה ולא בטיח
    איתי עלה לכדור והדף אותו חלש על ראשו של אוננגה והכדור נכנס לשער
    קודם תבדוק בהילוך איטי מה היה לפני שאתה מפיל על אוננגה טעות
    השער הזה הוא כל כולו של איתי ולא צריך לפחד או להתבייש מלומר זאת
    כמו שהוא עשה טעות כל שחקן יכול לעשות וכמו שכתבו פה על ראובן שעשה
    טעות ומשחת נגד הפועל כך כותבים על איתי
    אם יש לו את האופי המתאים הוא צריך וחייב לקבל ביקורות כי ביקורות הם גם בונות
    ואם כבר כותבים פה פרשנויות על המשחק מצד לירן וירון בר לב אז זכותו של כל אוהד לבקר או לפרשן את הטעות
    של השחקן כמו שהוא רואה אותה .

  • עומר כותב :

    השער היה שער עצמי http://football.org.il/Leagues/Pages/LeagueGameDetails.aspx?GAME_ID=302081
    גם קרלוס שבא ליציע אמר שזה היה שער עצמי כמו שכתבתי איתי יצא בצורה גרועה מאוד לכדור והוא טעה. מותר להעביר ביקורת ובטח לאוהדים שמשלמים ובאים לעודד
    אבל הביקורות צריכות להיות מקצועיות ולא לרדת לפסים אישיים

  • לירן כותב :

    אין שום סיבה להאשים את אוננגה בשער הזה, ששוער צועק לך עזוב אתה עוזב, ואם שוער צורח עזוב(ואפשר לראות את זה בטלויזיה בבירור) הוא צריך להיות בטוח באלף אחוז שהוא לוקח את הכדור.
    בלי קשר איתי היה חייב לנסות להדוף עם שתי ידיים ובטח לא ביד אחת כי בדיוק ככה מפספסים לגמרי כדור כזה.
    טעויות קורות ויקרו לכולם ולא צריך לעשות מזה אסון, אבל במשחק הזה זה עלה בנקודה יקרה ובפעם הבאה זה עלול לעלות בשלוש, העונה אין לרמת גן את הפריבילגיה הזו כמו אשתקד להפסיד בחינם נקודות.

  • שער עצמי כותב :

    ברור שזה נקרא שער עצמי אבל לאוננגה אין חלק בשער הזה כי ארקין הדף את הכדור על ראשו במקום להדוף את הכדור מחוץ לרחבת ה-16
    אתה כותב אוננגה נגח אחורה ויש הבדל גדול בין אוננגה נגח אחורה לבין שארקין הדף את הכדור על ראשו של אוננגה
    ולגבי ביקורות אישיות מסכים איתך ב-100%.

  • עומר כותב :

    לא משנה של מי הייתה הטעות (למרות שלדעתי זה 50-50)העיקר במה שאמרתי היא שהיו ביקורות אישיות ולא מקצועיות ורק רציתי לנסות להגיד שזה מגעיל מכוער ולא יעזרו לאף אחד אני מקווה שבעוד שבועיים נציג משחק דומה אך משופר במקומות שצריך וננצח את החצי קבוצה שמולנו.

  • אריה כותב :

    איתי ארקין צריך פשוט ללמוד להישאר על הקו בכדורים חופשיים שלא מגיעים ממש מהצדדים מאיזור הקרן או מקרנות. קיבלנו בשנה שעברה הרבה מאד גולים בדיוק מהנקודה של הגול של גלבאן. עדיף שארקין לא יעשה מה שהוא לא יודע וישאר על הקו.
    אני כרגע לא מצפה מארקין שיביא לנו נקודות כמו השוער של בני יהודה. אני כן מצפה שגולים כמו אתמול יחזרו פעם-פעמיים בשנה ולא יותר מזה. אין שוער שלא מקבל גולים מצחיקים מידי פעם, השאלה מהי התדירות.
    לא משנה כמה הקבוצה תהיה טובה, לא נוכל להישאר בליגה בלי עונה טובה של ארקין שאגב נראה מצויין נגד הפועל ת"א וגם נגד בני יהודה עד הגול.

  • בעניין ארקין כותב :

    האם קיבלנו תשובה לתהייה למה ארקין לא הקשיב למאמן השוערים שלו בבעיטת הפנדל של הפועל ת"א?

  • קובי ח. כותב :

    רבותי

    בואו נניח לעניין. אני משוכנע שאיתי יודע בדיוק היכן טעה וזהו תפקידו של מאמן השוערים להסביר , לתרגל ולמנוע טעויות דומות בהמשך הליגה.

    לפי שני המשחקים יש לנו קבוצה ראויה בליגת העל, אנחנו עוד נשתפר ונבקיע ונהיה לגיטימיים בליגה הזו.

    תנו צ'אנס ..הכל יהיה טוב!

  • ספקולנט כותב :

    אנשים יקרים,
    טעויות קורות, לפעמים גם גורליות שעולות בנקודות ובמשחקים. זה היה זה עוד יהיה.
    מבחינתי מטעויות לומדים ומשתפרים. מבחינתי לקבל גול זה לא נורא אם יודעים ובנוייים לתת שניים או שלושה בחזרה.
    מחצית ראשונה עמדנו טוב על המגרש כמו במשחק מול הפועל תל אביב…המצלמה מהיציע מאפשרת לראות תנועת מניפה פנטסטית של כל הקבוצה אל מול תנועת היריבה. סגירות מצויינות ונטרול רוב התקפות היריבה.
    חסר לנו קישור שיודע להשהות כדור ולהוציא אותו לחלוצים..חסר לנו שחקנים לפני הכדור. במחצית השנייה זה היה. פרדי צריך לשחק כך מההתחלה במיוחד מול רמת השרון וסחנין. דויד מנגה טוב יותר מאחורי החלוץ, בוקסה טוב יותר כשאין חמו על אותה משבצת, זנדברג טוב יותר מקרלוס בתנועה לעומק…זגורי מתבזבז קצת בצד וכשאין מישהו ליד ארחיפוב הוא צריך להיות…
    ולסיכום:
    לא נורא להפסיד שני משחקים. לא נורא לקבל גולים שטותיים. נורא שעדיין לא שמנו גול. ה"חוכמה" לתת גול אחד יותר מהיריבה. פשוט , לא ?

  • לכולם כותב :

    מתי תפסיקו להיות מאמנים? ארקין שוער מצויין נקודה!.לירן ארחיפוב לא התאמן כל השבוע ועלה עם זריקב וגם ככה אין לו כושר משחק אז פרדי ניצל אותו לשלושים דקות ועשה חילוף לנצח את המשחק כאשר הוציא את חמווהכניס את ארחיפוב.קרלוס בחצי הראשון הכניס 5 כדורי רוחב זה נקרא לא עלה להתקפה? בן סימון בחצי הראשון היה צריך להוציא למנגה רוחב לגול זה נקרא לא עלה?. וובה מאבד 80 אחוז מהכדורים ציון 6?. מתי תפנימו שזו לא ליגה לאומית ששם היינו דומיננטים ופה כרגע המעבר קשה לנו?. תפסיקו עם הביקורות ערס הללו לעבר איתי קרה גם לשוערים גדולים ממנו.כמה חחלוצים אתם רוצים על המגרש?? ב0 0 היו זגורי,מנגה,ארחיפוב וקרלוס חצי חלוץ ולא כבשנו. סבלנות ספקולנט צודק סבלנות סיכומים עושים בסוף.

  • אתה צודק כותב :

    אתה צודק ב100% אני חושב כמוך רושמים הכל הפוך זה בסדר לטעות זה קורה לגדולים ביותר וובה באמת לא שחקן טכני הוא רק מעיף כדורים לכל עבר!
    בלי טיפה של חשיבה
    מעבי ובן סימון כל הזמן עלו רצו והשתתפו אתם צרכים להבין שפרדי אוהב שאחד שתיים נשארים למעלה הוראה של מאמן! תפסיקו לקטול תנו להם להשתלב בקטע של הקישור אכן יש בעיה אבל גם זו תפתר בנתיים משחק הגנה מעולה!וראוי לציון שבח.שיהיה בהצלחה

  • לירן כותב :

    ל 11:32, ידוע שארחיפוב לא התאמן בשבוע שלפני המשחק, דובר פה על כושר גופני באופן כללי כי כרגע הבן אדם לא מסוגל לגמור חצי שעה בלי קשר לפציעה וזה מגוחך, הבן אדם כבר מעל חודש במשטר אימונים קפדני.
    תפתח את העיניים ותראה באלו עמדות מוצא קרלוס וזגורי יצאו להתקפה בחצי הראשון ותבין שככה אי אפשר לכבוש, הבצורת הזו לא מקרית, מספיק לראות כמה פעמים בעטה הקבוצה למסגרת בשני המשחקים הראשונים ולהבין.
    וובה היה נהדר בחלק האחורי והיחידי במרכז המגרש שהוציא כדורים(והרבה) מהיריבה, באופן מפתיע ובניגוד לציפיות, עמדת הקשר האחורי היא ממש לא הבעיה בקבוצה כרגע.
    הרוחב שבן סימון פיספס להעביר, הייתה הפעם היחידה שהוא היה אפקטיבי בחלק ההתקפי כל המשחק.
    אם בליגה הלאומית ההתבססות על חמו ובוקסה כמעט ולא הצליחה אז בליגת העל זה יעבוד????.

    לסגור הגנתית טוב ולהתפרס יפה על המגרש זה אחלה, אבל עד שחוטפים את הגול הראשון, כדי לדחוף קדימה וליזום צריכים שחקני קישור מהירים שיכולים גם לצאת מספיק טוב למתפרצות, יש כאלה בשוק השחקנים וצריכים להביא לפחות אחד כזה(זיזוב, סיראז' נאסר ועוד)

    יש סבלנות אני מאמין לכולם אבל אם במערכת(ואני לא מתכוון למאמן) לא יעשו הכל כדי להתחזק משמעותית בשבועיים הקרובים, תהיה לנו עונה עוד יותר קשה מהתחזית כשהצפי שלי מראש היה להילחם על הישארות.

  • יענקל"ה האדום כותב :

    בר"ג יש 400 אוהדים ומעל ל 2000 פרשנים עוקצנים משועממים וקטלנים,
    אולי מספיק עם האינסוף ביקורות, "ידענות באימון" והבנת טקטיקות,
    האתר והבלוגים ניהפכו לרוב לויכוחי סרק ועלבונות אישיים לא יפים
    בין אוהדים שונים ואל מול השחקנים והמאמן, ראשית חובה שנכבד איש
    את רעהו מקרב האוהדים ולא עוד עלבונות בין הצעירים לותיקים והן
    בין האוהדים לשחקנים, פרדי מודע לכך שהוא נפל לפחות ב 2 זרים,
    הוא לבטח מחפש בנרות חלוץ זר ואולי עוד חלוץ ישראלי גולרים וגם
    קשר התקפי תותח לא כמו פאיץ המאכזב והמיותר, הגיע לנו לפחות לקחת
    4 נקודות ב 2 משחקים כאשר תיקו מול הפועל ת"א ונצחון מוצדק מול
    בני יהודה, בקלות ועם מעט מעט מזל היינו חוזרים מבלומפילד עם
    נצחון הוגן ומדרבן, בתקווה שננצח את רמה"ש והן סכנין בחוץ ואז
    נתקן את האובדן של אותם 4 נקודות שפשוט הגיעו לנו רשמית!!!!!!!
    כולנו מאד מאד מאוכזבים מאפס נקודות לאחר 2 משחקים אך זו לא
    הדרך פה באתר+בבלוג של מן לשפוך עלבונות וערסיות בין האוהדים
    באופן שיטתי ומאוס כבר והן על השחקנים והשוער, הגיע העת לשינוי!
    לגבי אנטון פאיץ חשוב מאד שפרדי ישקול האם הם "שווים" להישאר?
    מקווה שננצח את רמה"ש ומשפחת האורדונים תחגוג ראש שנה שמח;

  • לירן כותב :

    יענקלה אני לא חושב שיש פה העלבות או אי כיבוד איש את רעהו אלא מגוון דעות שונות וזה דיון לכל דבר ועניין.
    דבר שני שחשוב להבהיר כי יש כאלו שחוזרים על עצמם בפוסטים השונים כמו מנטרה ולא מבינים:
    א.סבארד לא היה חתום ברמת גן אלא בא להתרשמות ולכן הוא לא "נפילה" מהסיבה הפשוטה שרמת גן לא החתימה אותו.
    ב.ארחיפוב חלוץ מעולה ואני חותם על זה גם עכשיו, יש לו בעיה לא ברורה של להיכנס לכושר אבל הוא בטח ובטח לא "נפילה".
    ג.כולם מדברים על סבלנות אבל שולחים את פאיץ' ששיחק כאן משחק ורבע על המטוס חזרה לקרואטיה, כל עוד אין משהו טוב יותר, רצוי לתת לו קצת צ'אנס ואני בכלל לא מדבר על סכום הפיצויים שמגיע לו(חתום לשנתיים), סכום שכרגע לא נמצא בקופה של הקבוצה.
    ד.הלוואי על הרבה קבוצות בארץ קהלים סבלניים כמו שיש להפועל רמת גן והכמות לא חשובה פה, השנה שעברה היא ההוכחה הכי טובה לכך.

  • סמי כותב :

    אינטרסנטים כותבים כאן תגובות.
    וובה בכותרות ולמה?

  • ל-סמי כותב :

    כנראה שכואב למישהו.

  • אורדון ביציע ליענקלה כותב :

    מסכים עם רוב דבריך ,למעט אנטון.אחד החלוצים היותר טובים שנחתו ברמת גן סבלנות ותיווכח.לגבי פאיץ מסכים למחצה, אך גם צריך סבלנות. מי אנחנו שנקבע אם זרים טובים או לא? אנחנו פעם הבאנו ובחרנו זרים?? יודעים מה הצרכים והרצונות שלהם? של המאמן?.לכן בואו ניתן קרדיט גם לזרים וגם לפרדי ונסכם לפחות אחרי עשרה משחקים.מי שרוצה להיות רץ למרחקים קצרים שיעבור לסגולים.מי שרוצה להיות אצן למרחקים ארוכים מקומו איתנו.

  • אורדון ביציע ללירן כותב :

    מסכים איתך בכל מילה ,ובכל הבחנה!!!. המשך להחכים אותנו בדרכך הכל בסדר

  • אורדון ביציע ללירן כותב :

    מחלוקת קטנה בתגובה האחרונה שלך,דווקא בשני המשחקים ספגנו את השערים בדקות ובהתקפות טובות שלנו.נגד הפועל, החמצה של מנגה והבעיטה של זגורי.נגד בני יהודה הדיפה של איינוגבה מבעיטה של מעבי,ומשקוף של אנטון

  • לאח של בן סימון כותב :

    די כבר עם השטויות שלך

  • אורדון ביציע ללירן כותב :

    שש קרנות שלנו בחצי ראשון!!! תקפנו או לא?

  • לירן כותב :

    אורדון ביציע, רשום בפוסט בבירור שהגול בא בשני המשחקים בדקות טובות שלנו.
    לגבי קרנות זה לא פקטור לשום דבר, לליברפול היו 12 קרנות מול אחת של ארסנל והיא הפסידה וברוב דקות המשחק גם לא שלטה, זה לא שהקרנות שלנו באו אחרי הצלות נהדרות של איינוגבה או הרחקות מהקו, לרוב זה בא מבידוד של זגורי על הקו באחד על אחד עם עזוז.
    המחצית הראשונה הייתה בשליטה טוטאלית שלהם, אמנם לרוב אופטית(מצב אחד של עזוז ופנדל שלא נשרק), אבל זו הייתה מחצית מזעזעת מבחינה התקפית.

  • רונן ל. כותב :

    עוד אחד שחושב את עצמו מבין כותב:

    1. אנטון ארכיפוב חלוץ! עוד נראה ונתענג על השערים שלו.
    2. פאיץ' שחקן כנף שמאל. כל תפקוד אחר שלו זה להכשיל אותו.
    3. אוננגה שמן וכבד. בגלל שעד עכשיו לא יצא למיאוץ מול שחקן מתקיף במתפרצת לא שילמנו על זה. אם נמשיך בבנוקר לא ייצאו מולנו למתפרצות ואז הוא מעולה. אם לא… דחוף דיאטה!
    4. מנגה. אוהב לראות את התנועה שלו. לא נראה לי שהוא גולר טבעי. אמרו לפניי – נראה שמאחורי החלוץ ימצה יותר את הפוטנציאל.
    5. וובה – לטעמי אחד המצטיינים בשני המחזורים. מעבר לפעולות ההגנתיות, הקשר היחיד שלוקח כדור ותמקדם לעומק. לפעמים עם הראש בקיר, לרוב בלי טכניקה, אבל זה מה שאני מצפה מקשר. כנס לעומק! ייקרו דברים טובים. די לעצירות, ההסתובבויות והמסירות אחורה.
    6. ללמד את המגינים להרים כדורים. עד שמגיעים לעמדת הרמה, הכדורים, איך נאמר, לא מדוייקים.
    7. ארקין טעה ועוד יטעה. התגובות הרעות והארס לא יעזרו ולא יזיזו אותו מהשער. תשלימו עם זה. אז לפחות, אם אתם לא מחזקים, אל תחלישו עוד יותר.
    8. באצטדיון ר"ג הקוונים לא שומעים מה אנחנו חושבים על המקצוע של אימם, השחקנים לא שומעים את העידוד ואת העיצות שלנו, האוהדים לא רואים מה קורה במגרש ואפילו לא שומעים את השריקות של השופט. הזוי.
    8. לאור יבול השערים הדל, אני נזכר בעונה שעברה, כמה מחזורים עברו עד שהבקענו שער במחצית הראשונה. כשהבקענו, התחיל השטפון. אני אופטימי.

  • קצת מודאג כותב :

    לירן מסכים צריך חלוץ ועדיף ישראלי את זה אמרתי מראשית העונה אז מה בצנרת?

  • סמי כותב :

    לרונן ל
    למי אתה מלקק בישבן עם הציונים והניתוח ההזוי שלך?
    רימונד מחפש פאנליסטים לאורדון בטריבונה ,יש לך ביצים?

  • לגבי סידיבה כותב :

    מישהו יכול להזכיר לסנילי כמוני מה היו המספרים שלו בליגה שלנו
    (שיחק באחת ״הגדולות״), מענין מה יפיקו ממנו בקבוצה האדומה

  • אורדון ביציע כותב :

    מי זה הסמי ההזוי הזה? מישהו מכיר אותו???

  • אלמוני- כותב :

    תעזבו את השוער בשקט גם בקבוצות אחרות אני רואה ששוערים טועים זה חלק מהמשחק

  • סמי כותב :

    לאורדון ביציע
    מישהו מכיר אותך ?לי קוראים סמי .מכיר את הרב עוזיאל ?

  • י. אוהד ותיק ושרוף (תרתי משמע) כותב :

    חבל שפיספסנו את קדוסי שהיה פנוי , התאמן אצלינו ובסוף חתם בעכו.

  • ל י אוהד שרוף כותב :

    תזכיר לנו בבקשה מתי קדוסי התאמן אצלנו ומתי?תרתי משמע……..

  • עלילות הורס המכתש כותב :

    כתבה בכלכליסט שרק מחכה לטוקבקים (עדיף אינטליגנטים) אדומים.

  • לסמי וסוסו כותב כותב :

    אתה מרגל וגייס חמישי, לך חפש לך אתרים ובלוגים אחרים ולא פה
    במשפחת הפועל ר"ג, עזוב אותך מהרב עוזיאל ואו מהרב זרגיאל אוקי,
    חפש אש במקומות אחרים ואו בסגולים האומללים של הכוח בוינטר,
    ברכות על החתמת סידיבה והלוואי עוד חלוץ זר+קשר התקפי ישראלי טוב,
    ניפגש בחמישי ב 8 בערב בפארק לאומי ר"ג בעירבוב הכדורגל והכדורסל
    עם אוהדים-שחקנים-הנהלה-שחקני עבר-מאמנים ממשפחת "הפועל ר"ג"!!!
    אני מאמין שבכדורגל נישאר העונה לבטח בליגת העל והכדורסל עוד
    יפתיעו ובעזרת הקהל האדום המלהיב שלנו יצליחו לעלות לליגה ארצית;

  • י. אוהד ותיק ושרוף (תרתי משמע) כותב :

    מה ניגמר עם מנשה? לא לוותר, חייבים להחזירו ומהר….הוא המזליקי שלנו ובלעדיו רק מפסידים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • לי אוהד ותיק כותב :

    ירדנו ליגה עם מנשה לא?אם אתה כל כך דואג לו ,קח אותו אליך וסדר לו עבודה,הקבוצה מוכנה לשלם

  • רגיעון כותב :

    נפגשים כולם מחר לחגיגת קירבה עם השחקנים וצוות המועדון.
    בואו בהמוניכם.
    ומהמארגנים נבקש:
    1. כולם שווים בפני הבשר על האש…אין עדיפויות למנהלים או קשרים או חלוצים.
    2. מקווה שהמועדון משתתף…30 ש"ח לא צריכים לממן את ….
    3. מי מדבר? מי נושא דברים?
    4. אולי יש מקום יותר מכובד מהפינה ההיא על הבטון של…ומתחת לפנס…עדיין לא מאוחר
    5. בהצלחה !!!

  • איתן כותב :

    איזו שאלה?המועדון מממן את חלקו.
    מחוץ למגרש כולנו יחד חברים ומחויבים יחד להצלחה כמו במגרש.

  • לאיתן כותב :

    אתה כל כך תמים
    ומלא אהבה
    זה מסנוור אותך ואתה לא רואה טוב
    אתה מוקסם מההנהלה והמאמן- אבל לא רחוק היום והאמת תתגלה במלוא מערומיה

    ההתנהלות כיום היא בושה

    ואתה עוד תראה

    מאמן ומנהל ילכו עוד שנה שנתיים אנחנו האוהדים נשאר פה לעד ולבד

  • אדום עתיק כותב :

    סליחה, מה התגלית? המאמן והמנהל ילכו ? מה אתה אומר, איך לא ידענו. האוהדים ישארו, תגלית . וברצינות, זו הדרך המקובלת בארץ תראה לי קבוצה שהמאמן נשאר בה לאורך זמן דוגמת פרגסון, אין כאן דברים כאלה . כך גם המנהלים,השורד הוא ציזיק בחיפה כל השאר מתחלפים.
    כל זה ללא קשר ועמדה על אימון וניהול.

  • י. אוהד ותיק ושרוף (תרתי משמע) כותב :

    למגיב על החזרתו של מנשה, אני מוכן להעסיקו. ממי לבוא לקחת את התשלום שאתה מבטיח?
    מנשה הוא אורדון מלידה ולא מזויף או מתחזה כמו רבים אחרים שהגיעו למועדון.
    מנשה גם יישאר אורדון אמיתי ולנצח. והאחרים הם זמניים ,שעפים מקבוצה לקבוצה , הכל לפי הכסף הכיס ומי משלם יותר, "כמוץ אשר תדפנו הרוח".
    ימים יגידו יעשו את הצדק ויראו אותו.!!!!

  • משה האוהד הותיק כותב :

    למארגני ההפנינג הערב, למה לקחת 30 ש"ח מכל אחד??? באם יהיו כ 100
    איש כולל שחקנים-מאמן-הנהלה שגם ישלמו כמו בובהל"ה, אז זה 3000 ש"ח,
    האם יורם והעמותה באמת הוציאו על קניות לאירוע כ 3000 ש"ח????
    צריך להיות שקיפות בנידון כי בשנים עברו בפיקניקים היו "חריגות"
    בעלויות ובגבייה מול אוהדים!!! ישנם בני נוער וילדים אשר סך 30
    ש"ח מכביד עליהם והכל נופל על הוריהם, באם ההוצאות על הקניות של
    בשר+סלטים+שתייה וכדומה הייתה למשל בכינות כ 1000-1500 ש"ח אז
    אולי יחשבו לגבות למשל 15 ש"ח מבני נוער ו 20 ש"ח ממבוגרים בלבד!
    כמובן שבאם יבואו רק 60 איש כולל ההנהלה+השחקנים+מאמן+אוהדים
    אז ניתן לגבות כ 20 ש"ח מכולם, ובאם יופיעו עד 9 בערב כ 100 איש
    אז לדעתי/נו גבייה של 15-20 ש"ח לאדם יספיקו בהחלט!!!
    האירוע אינו למטרת רווח למארגנים אלא במימון כל האוהדים+מאמן
    +הנהלה+שחקנים שגם ישלמו כמו כ"א, ולכן למחשבה נוספת למארגנים;
    נקווה שיהיה ערב גיבוש טעים וחמים, חשוב מאד שלא רק נעמוד
    ונאכל, אלא שתהיה יוזמה מאורגנת של : הבאת מיקרופון ובו ייערכו
    נאומים מצידם של – ניר כץ, פרדי, טל חן, 2-4 אוהדים שיירצו
    לומר מספר מילים, נציגי הכדורסל גם כן שינאמו ויבקשו מהקהל
    לרכוש מנויים של 200-400 ש"ח, ואז הערב יהיה מעניין ולא רק זלילה!

  • אדום עתיק כותב :

    עוזי ידידי
    אין לך מה לעשות שאתה חופר בשטויות . אני רואה טעם לפגם בהטלת דופי באנשים באשר לכספים, להזכירך שאנשים מוציאים כסף מכיסם לפני שידעו באם ההוצאה תכוסה . תתפלא אבל יש גם כאלה שלא משלמים ובכלל למה לך לעשות חשבונות של אחרים. אתה מוזמן לממן , לארגן, גם לנקות אחרי ולאסוף כסף מאנשים. אם ישאר עודף קח כדמי טרחה או תרום לקומנדו.
    נ.ב
    תפסיק לכתוב בפסיבדונים וכתוב בשמך, זה מגוחך.

  • עוזי כותב :

    לאדום עתיק, לא אני כתבתי זאת, חבל שאתה פזיז בהחלטותיך, לא נורא,
    בדרך כלל שאני מחליט לכתוב פה אני מציין את שמי ומגיב עניינית לכל
    נושא, איני מגיב הרבה בגלל העימותים הרבים בין אוהדים שזה כבר
    באמת מגוחך ומיותר לחלוטין, אני מפרגן לאירוע החביב הערב ותומך
    ברעיון שלו מאד, אז בהצלחה רבה לכולנו הערב בפיקניק פתיחת העונה!
    מי כמוני יודע כמה קשה לארגן מיפגשים כמותיים כאלו מבחינה כספית
    ואירגונית/ראה גבעת ברנר בשנה שעברה, וללא קשר אני חושב שניתן
    לסייע לילדים-נוער שמגיעים הערב לשלם מחיר מוזל כפי שכתבו פה
    לפניי ומחיר מלא 30 ש"ח למבוגרים מעל גילאי 21 ואילך, להתראות

  • אורדון לא מופתע כותב :

    לאדום עתיק… ממה אתה מופתע?
    לעצם העניין אם 100 יגיעו וישלמו כל אחד 30 שקלים אני קוגלגר.
    כל המיקרופונים כאן על הבמה זהו הרקדן האוטומטי

  • אדום עתיק כותב :

    לי נראה שאתה כתבת ואם מישהו יש לו הכשרון לחקות את סגנונך ואפילו דעותיך הוא מוכשר מאוד…

  • רגיעון כותב :

    כמו שכבר נאמר שאפו למארגנים. כל יוזמה ועשייה תבורך.
    ככל הידוע לי בעמותה (של הכדורגל) אין כסף ומבחינה פורמאלית היא לא פעילה כפי שעמותה ותקנון העמותות מחייב. איתן פועל בהתנדבות וכל מה שעושה ויעשה יקבל ברכות וזה הרבה הרבה יותר מלא לעשות דבר ולהשיא עצות מהצד…(כמוני):
    וכעצה, כן גם אני חוטא בעניין, ראוי יהיה לשדרג את הערב בכל מובן…השתתפות כולם במימון(כמדומני שבערב הקודם המועדון לא השתתף(חבל) למרות שהקפידו על כך שכולם יבואו(מצויין) , סדר בהכנה וחלוקה של הבשרים, קצת ברכות ונאומים, תאורה, שמירת ניקיון ועוד כאלה כמו למשל סיכום שקוף של ההוצאות וההכנסות מהערב…

  • אדום עתיק כותב :

    רגיעון תרגיע. אתה מוזמן,בשקיפות כמובן, לכסות את הגרעון מהארוע הקודם. למה מי שכיסה מכיסו צריך שקיפות ? אולי הוא רוצה להשאר באלמוניותו? הרי בעצמך כתבת שאין כאן עמותה אלא יוזמה פרטית . הצעותיך האחרות נכונותמאוד וחלקן בוצע כבר…

  • יריב כותב :

    בקשר למנשה גם אני מוכן להעסיק אותו עובד מהנשמהההההההההההההההה זה שכתב שמוכנים לשלם תגיד ממי לקחת את הכסף אני מקווה רק לא מאפס כמוך

  • דני כותב :

    חברים שלום

    תודה על הערב המקסים

    תודה למארגנים יורם וכל מי שעזר

    תודה לאגודה , לשחקנים , מאמנים , הנהלת , משרדים ולאוהדים שהגיעו

    כן הרבו ערבים כאלה

    בהצלחה

  • אתה לקקן כותב :

    ״דני״
    אתה מגיב מטעם
    למה אין פה באתר או בפייסבוק תמונות ופרטים על אתמול?
    מה החשאיות?

    מה מצד שני כל כך חשוב על הבוקר לכתוב, עולה ריח כבד של לקקנות לשמה

  • בקשר לאתמול כותב :

    ערב קצר ונחמד ,עם הרבה רצון טוב של המארגנים.
    חצי הכוס המלאה:
    1.הזדמנות למינגלינג והחלפת דעות.
    2.הרגשת המשפחה
    3.חזרתי שבע (בשביל 30 ש"ח להוריד 3 שיפודים+++ שווה ביותר)
    חצי הכוס הריקה:
    1.ניר כץ דיבר ולא אמר כלום
    2.טל חן דיבר ולא חידש כלום
    3.הייתה פשלה ללא נאום אוהד (אלמוג+יוני קיבלו רגליים קרות)
    4.הייתה הזדמנות להציג שחקנים חדשים ולקרב אותם שהוחמצה
    5.הקבב לא הופשר בזמן
    תודה ליורם ולעושים במלאכה.

  • דני כותב :

    בוקר טוב

    בשונה ממך אני לא מסתתר אלא כותב בגלוי ובשונה ממך אני בטוח מבוגר ממך

    בהרבה מאוד שנים , שיודע להעריך לקבל ולאהוב .

    והפועל ר"ג בדמי .

    אבל אני כואב את הטיפשות שבך כי בשעה שבע בבוקר אני בעבודה ודבר ראשון

    שאני עושה מסתכל באתר שקשור ומעדכן את מה שאני אוהב וזה אתר המכתש .

    אתה לא תבין את זה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    כולי תקווה שתכתוב בגלוי .

    להתראות אוהד קטן מחר במשחק הנוער .

    שוב תודה לכולם על אתמול בערב ומי שלא היה שידמיין והצטער על שלא הגיע .

  • לדני כותב :

    אל תגיב לאחד כמו שמלכלך עליך
    ברגע שאתה מגיב ועוד כמה מגיבים הוא מקבל אנרגיות להמשיך ללכלך
    זה ב90% אוהד הכח שנכנס לפה וכואב לו מצב קבוצתו ולראות אותנו כמשפחה
    ובליגת העל
    בכלל על מלוכלכים כמוהו אני מציע לכולם לא להתייחס!
    שבת שלום אורדונים אדומים!

  • רגיעון כותב :

    דני,
    לא להיעלב. על אף נטייתך לקחת דברים רגשית.
    10:29 סיקרת יפה את האירוע.
    הקבב היה טעים אבל הכיל גם טעם של החמצה, טעם של גם וגם.
    גם אירוע כשלעצמו אולי לא קורה בקבוצה אחרת בליגת העל והלאומית…
    גם יוזמה ברוכה ושת"פ מעורר הערכה של המועדון והשחקנים ( לאן הם הלכו, לאכול?)
    אבל, ומצטער על האבל הזה…אפשר למנף, אפשר לכבד ולהעריך יותר את עמם המפגש ואז, אני בטוח, יגיעו יותר….
    למצוא מקום מכובד, מואר. להכין את האוכל מבעוד מועד ולשלא יהיה חסר ( תיאום בשר- פיתות- סלטים-שתייה., נאומים מחייבים יותר, הצגת חזון ותוכניות ולא רק תחושת לצאת ידי חובת האירוע…הצגת שחקנים…ואולי…הגזמתי סביב שולחנות שבכל שולחן 1-2 שחקנים , צוות ואוהדים.
    כן, תתנפלו. אני הוזה.יש לי יותר מדי ציפיות. אנחנו לא קבוצה גדולה, מאיפה הכסף, לא מספיק לך,תגיד תודה.
    כן. ובכל זאת. ואגב, לאדום עתיק לעניין שקיפות..באירוע ההוא היתה שקיפות לגבי הכסף…וגם סייעתי מכספי לכסות.

  • ל-רגיעון 11:35 המסריח כותב :

    כל עוד אתה ממשיך להתחבא מאחורי מסך האלמוניות הרי שכל מה שאתה אומר הם דברי שקר, כזב, התפארות שוא ובאופן כללי הזיות, בעיקר הקטע שבו אתה כותב כמה אתה נדיב ומסייע כספית.
    זה לא רגיעון, זה מסריחון.

  • לרגיעון כותב :

    בארוע הזה הוא ספונטני
    כך הוא התחיל לפני שנים וכך הוא נמשך וכך הוא צריך להמשך
    זה כל היופי שבדבר
    לא רוצים תאורה לא רוצים אולם ולא רוצים אוכל מבעוד מועד
    זה הכיף וזה הסבבה
    לשבת על הדשא ולהרגיש כמו פעם
    הקבוצה השתתפה העלויות למרות שיכלה גם לא
    כאשר אוהדים עושים ארוע ומזמינים לארוע הקבוצה לא חייבת לשלם
    זה שהם כן שיתפו פעולה זה מעורר כבוד
    כשאתה עושה ארוע אתה מבקש מהמוזמנים להשתתף בעלויות? טוב נו אולי אצלך כן כי אתה בן אדם הזוי

    הארוע הזה הוא של האוהדים וכל מי שיש לו טענות שפעם הבאה לא יבוא ולא ישתתף
    ה30 שח פה הם לא הענין כי רק חזיר מגיע לארוע כזה בשביל האוכל
    הענין הוא פה הרבה מעבר לאוכל הוא לגיבוש ולביחד.

  • איתן כותב :

    אחלה ערב היה לנו
    תודה לכל60 האורדונים שהגיעו בשם השחקנים ומאמנם.
    הלוואי והצלחנו לתת לשחקני הרכש החדשים הרגשה של שייכות בחיבוק
    בשנה הבאה נעשה על האש בפאתי אצטדיון באירופה

  • רגיעון כותב :

    בשלב הזה שזבי חוטם בעלי קשיים בהבנת הנקרא מתחילים לנבל את הפה השתיקה הופכת לתשובה הראוייה ביותר.

  • ל-רגיעון 14:31 המסריח כותב :

    כל עוד אתה ממשיך להתחבא מאחורי מסך האלמוניות הרי שכל מה שאתה אומר הם דברי שקר, כזב, התפארות שוא ובאופן כללי הזיות, בעיקר הקטע שבו אתה כותב על שתיקה במקום פשוט לסתום את הפה.
    זה לא רגיעון, זה מסריחון.

  • איתן כותב :

    רגיעון ועוד חנטרישים אחרים שיודעים לדבר כמו חול ואין מה לאכול.
    עונה שעברה היה גרעון של 1200 שח שנסגר על ידי אוהד אחד ידוע ומוכר.
    בעונה שעברה 20 לא שילמו ונהנו במיוחד
    בערב האחרון הגיעו 90 אחוז מכלל סגל מועדון על מאמניו ומנהליו
    59 אורדונים הגיעו ,שילמו ונהנו .
    נותרו לי 60 שח רווח ואחזיר לך 1 שקל כשתפנה אליי.
    הפרויקט הבא שלנו-הסעה מאורגנת באוטובוס לסכנין.
    שבוע טוב ומבורך ,להתראות בשני בווסרשמיל

  • איתן כותב :

    ותודה לצאפי,הרצל שהרבני ודני קרייסברג על האירגון ,לקורן יולזרי ושמוליק בזק בהתארגנות בפארק.

  • מאמדו כותב :

    נתתי היום את הראשון שלי העונה ברעננה,
    חבל שויתרתם עלי.

  • י. אוהד ותיק ושרוף (תרתי משמע) כותב :

    אכן נכון, חבל שלא נתנו לממדו צאנס בליגת העל

  • שאלה דחופה כותב :

    מישהו יודע כמה יעלה כרטיס ילד היום מול באר שבע?

  • AG כותב :

    בקשר למחיר אני לא יודע,מה שכן אני בטוח כי ההגעה למגרש במכונית תעלה רק בדלק 200 ש"ח לפחות

  • ןלנו יש את פאיץ כותב :

    פרדי אם גם במשחק לפרוטוקול אתה לא חושב לשתף זר שחרר אותו ותביא חלוץ נוסף.

  • ל 1 1 6 כותב :

    כמה אתה טמבל פאיץ שוחרר לפני שבועיים!!!

  • ל 8:58 כותב :

    אז איך זה שהוא מצולם אתמול במשחק בב"ש בבגדי משחק? יושב על הספסל.
    אולי אתה מתכוון לסבארד….
    אז מי כאן הטמבל?

  • ל 1 1 6 כותב :

    אתה הטמבל באופן רישמי! אתה מוזמן להפנות אותנו לתמונה!!!. בוסף תשאל את צאפי ואיתן ליד מי הם ישבו במשחק??? לא כמוך מביט בתמונות ומבלבל תמוח….

  • אנונימי כותב :

    למה להשתמש כל הזמן וללא הפסק במילים מעליבות האחד נגד השני פה,
    האם בגלל שיעמום צריך כל הזמן לחפש סיבות טיפשיות לנגח ולפגוע
    איש ברעהו? אף אחד לא טמבל ומותר לשגות בזיהוי שחקן זה או אחר,
    כל הכבוד על השגת השיוויון בב"ש וכמה כמה חבל שלא עשינו זאת מול
    הפועל ת"א ובני יהודה שהיה מגיע לנו ללא 1% של ספק וזה מבאס!
    הלוואי שהמאמן גם יביא עוד זר נוסף השבוע במקום פאיץ ששוחרר,
    בתקווה ותפילה לנצחון ראשון העונה בשבת בערב מול עירוני רמה"ש,
    ושיהיה באמת שנה טובה רבת נצחונות ומוצלחת לכל משפחת הפועל ר"ג;

  • ל 10:42 כותב :

    יש תמונה
    סתכל באתר ONE תמונות מהמשחק אמש
    התמונה הראשונה שם יחד צעם זנדברג ועם חזום יש את פאיץ' עם מכנסי משחק מספר 10.

    מענין מאוד מי ישב ליד צ'אפי ואיתן
    ויותר מענין מי אתה

  • מאמן הספסל כותב :

    מישהו (8:58 ו 10:42) יוצא פה בטטה לחלוטין, בטטה מסריחה.
    עכשיו האידיוט המקלל בטח יגיד שהוא עושה בדיחה.
    אהבל…

  • י. אוהד ותיק ושרוף (תרתי משמע) כותב :

    איזה כח יש לנו האוהדים אם בסופו של דבר מנשה האהוב על כולנו פוטר?

    יצאנו נקניקים.!!!!

  • אורדון כותב :

    נקניקים יש במעדני מיזרע.כשר או לא.
    אין אחד מעל למועדון .
    מנשה יחזור ליציע כאורדון .

  • י. אוהד ותיק ושרוף (תרתי משמע) כותב :

    לאורדון,
    מי שמזלזל בדברים "קטנים" נופל בדברים גדולים.
    מי שלא זוכר את עברו ,אין לו עתיד.
    ימים יגידו…..כל החוצניקים הנישאים על גלי אדי הכסף יעזבו וילכו למקומות אחרים, אך האורדונים האמיתיים יישארו לנצח.
    אלוהים יעשה את החשבונות, וכל אחד יקבל את גמולו….
    יום כיפור בפתח, ורבים ייצטרכו לבקש סליחה גדולה.
    חג שמח ושנה טובה לכולנו.

  • ל"י" כותב :

    מסכים איתך
    כל מילה בסלע

    ביג ביג לייק

הוסף תגובה !

באפשרותך להגיב או לשלוח טראקבק מאתרך. באפשרותך גם להירשם ולקבל עדכונים באמצעות RSS.

תגיות HTML מורשות לשימוש:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

הבלוג תומך בצלמיות. באפשרותך להירשם באתר Gravatar.