דף הבית » עונת 2012-13

פספוס,נקודה.

[ 27 באוגוסט 2012 | 6,122 views | 105 תגובות ] | לירן דורף

הפועל רמת גן תפסה את הפועל תל אביב ביום זוועתי אך לא הצליחה לחלץ לפחות את הנקודה שהגיעה לה.63 דקות טובות של עמידה טקטית נכונה הסתיימו בנמנום רגעי של ליאור ראובן שלמעשה חיסל לאדומים את ההתמודדות.משחק מצויין לצמד הבלמים ולוובה בראון.

צילום: באדיבות וואלה ספורט

פספוס, זו המילה הכי מתאימה שבה ניתן לתאר את המשחק אתמול, כי עם קצת מזל(ועירנות), רמת גן הייתה יורדת עם לפחות נקודה מהמפגש הזה.
רמת גן קיבלה את הפועל תל אביב בתזמון הכי טוב מבחינתה, היריבה רק חזרה מחו"ל בשישי, עם ים בעיות חברתיות, בלי דמארי, מרעי, ידין, חיימוביץ', אבוטבול הפצוע, אייגבור שעזב יום לפני את הקבוצה וכך גם היא נראתה על המגרש, כבוייה ולא מחוברת ועם קצת תעוזה ובלי יראת כבוד לתל אביבים, היינו צריכים לצאת עם משהו מהמשחק הזה.
אז מה היה לנו? פרדי דוד איבד כנראה לגמרי אמון בפאיץ' ומשחקן שהיה אמור לספק הרים וגבעות הוא נהפך לאופציה לא משפיעה מהספסל, בנוסף במשחק מן הסוג הזה ישראל זגורי היה חייב לפתוח כדי לנצל את המהירות שלו למתפרצות אך ייתכן והמאמן לא רצה לשחק כביכול התקפי מדי ולכן העדיף את צ'קאנה לצרכי הגנה.
על המחצית הראשונה באמת אין מה להרחיב, אפס מצבים לשתי הקבוצות כשרמת גן עומדת היטב על המגרש ומאפשרת לאורחת להניע בחופשיות כדור אך באיזורים לא מסוכנים של המגרש, גם מה שכבר הגיע לרחבה לא הטריד את ארקין במיוחד,כשאוננגה וטל חן במשחק מצויין מנקים הכל בקלילות.
המחצית השנייה נפתחה באותו קצב שהסתיימה הראשונה אך רמת גן הצליחה במספר מתפרצות להביך את מרכז ההגנה האיטי של הפועל תל אביב אך חוסר ריכוז של מנגה וזגורי מנע מהאדומים לעלות ליתרון.
ואז ברגע של נמנום, איבד ליאור ראובן את בן חיים שקיבל כדור עומק והמגן המנוסה הוסיף חטא על פשע כשהכשילו מאחור וראה את האדום.
בן חיים ניגש לכדור כשגבי בורשטיין מסמן((נכונה!) לארקין להיכן לזנק, אך השוער קפץ הפוך ושירזי עלה ליתרון.
גם בעשרה שחקנים רמת גן לא נבהלה והבינה שאין מה להפסיד ומנגה שהיה פעיל אך לא מרוכז, פיספס שתי הזדמנויות קורצות ובסיום הפסד קטן ומעצבן שנותן אופטימיות לגבי ההמשך.

צילום:באדיבות וואלה ספורט

מסקנות:
1.לפני המשחק ולפני הכל, עידוד פנטסטי של האורדונים ביציע שיצאו מזיעים וללא כוחות בדיוק ואף יותר מהשחקנים.
2.מרכז ההגנה שהיו חששות כבדים ממנו בקיץ, הראה שהוא מספיק טוב להתמודד גם ברמה הזו.
3.וובה בראון שחקן בהתקדמות, במקום לחפש גרזן אולי עדיף לחפש שחקן זר משלים לידו, פשוט חבל לפספס את שחקן הבית בעונה הזו.
4.הקבוצה נראתה כמו יחידה אחת מאומנת היטב על המגרש, נכון שדברים אלו תקפים רק לחלק ההגנתי אבל לשלב הזה של העונה גם זה אומר הרבה.
5.חילופים טובים ונכונים של פרדי דוד אם כי מעט מאוחרים מדי, לפאיץ' אסור בתכלית האיסור לשחק באגף ימין גם לא לדקת משחק, במשחק מהסוג הזה גם היה צורך לשלוח בדקה ה-85 את צ'קאנה לחוד ולהסיט את לידור כהן לעמדת המגן, בכללי ניהול משחק טוב.
6.אין בליגה הזו ברסה או ריאל מדריד והגיע הזמן שנעכל זאת, אפשר להעיז ולנצח כל קבוצה ביום נתון, רק צריך להאמין בזה.

צילום: באדיבות וואלה ספורט[/caption]

צילום:באדיבות וואלה ספורט

ציונים:
ארקין 5.5- סך הכל היה נטול עבודה, לקח כדור אחד של קוטיניו מרחוק ובזה הסתיימה עבודתו, רק בפעם הבאה להקשיב בפנדל לבורשטיין.
ראובן- הורחק ולכן נטול ציון, בפועל גמר לרמת גן את המשחק.
חן 6.5- משחק מצויין לבלם הותיק, רק להמשיך ביכולת הזו.
אוננגה 6.5- למרות שהוא עדיין בכושר לא מלא, נתן משחק מצויין עם המון שקט נפשי.
מעבי 5-לא בלט בהתקפה וגם לא בחלק ההגנתי אבל יש לזכור שתל אביב שיחקה ברוב המשחק על האגף של ראובן.
וובה- 6.5- השלים עם צמד הבלמים אמצע חזק ונטול פשרות, פרדי דוד צריך לזהות את ההתקדמות שלו ולהאמין בשחקן.
חמו 5- מחצית ראשונה סבירה ובשנייה נעלם לחלוטין עד שהוחלף בצדק.
בוקסה 5- ירד נמוך מדי לקבל את הכדור ובמגרש רחב שכזה ברגע שאתה כל כך אחורה אתה גם לא מספיק להיות אפקטיבי בחלק הקידמי.
צ'קאנה 5.5-לא הורגש מספיק במשחק אבל כהרגלו שם 110 אחוז בכל דקה ודקה.
מנגה 6- השחקן הכי פעיל על המגרש ועם קצת ריכוז גם היה כובש, רכש טוב מאוד.
ארחיפוב 5- גם היום עשה תנועה טובה מאוד בלי כדור אבל עדיין נראה מאוד מסורבל בפעולות הפיניש.
זגורי 5.5- לדעתי חייב לשחק רק באגפים ולא כחלוץ שני אבל אם נשים את הנקודה הזו בצד, הכניס המון קצב למשחק אבל מה לעשות שגולר הוא לא וגם לא היה אף פעם.
כן שותפו: פאיץ' ולידור כהן.

* מילה אחרונה, מספיק עם התלונות על אצטדיון רמת גן, זו החלטה אסטרטגית עם ראייה עתידית שמטרתה היא לדאוג למועדון, אין טעם להיכנס פה לפרטים המורחבים אבל קבלו והפנימו זאת, זה המגרש הביתי לפחות לשנתיים הקרובות, נוח יותר או נוח פחות זה בכלל לא העיקר, טובת מועדון הפועל רמת גן היא מעל הכל

תגובות מהפייסבוק

תגובות

105 תגובות »

  • מיקי ר. כותב :

    כבוד ויקר לאדיר שהצטרף כספונסר למועדון שהוא כל כך אוהב. דוגמה למופת ללא מעט אוהדים בעלי עסקים.

  • אילן ברק כותב :

    המסקנות שלי:
    1.אוננגה עשה רושם של שחקן אבל יש לזכור שהוא לא עמד בשום מבחן של 1:1 ואני מקווה שהגמלוניות שראיתי בתנועת רגל ימין שלו (שאגב מרחוק זה גם נראה חצי פנדל) היא פטה מורגנה.
    2.מצטרף ללירן לגבי וובה אסור לייבש אותו ואף קורא לתת דקות משחק לעומר חזום.
    3.בדיעבד,הבונקר היה מיותר אפשר היה לנסות להניע כדור וראינו את זה אחרי שספגנו.מקווה שהלקח נלמד.
    4.מנגה=יהלום שחקן אדיר למתפרצות היה חייב למסור לחמו באחת המתפרצות המסוכנות.
    5.מילה להנהלה,במקום לקרב אנשים שאוהבים את הקבוצה ראיתי ביציע את ד"ר קובי רוזנברג ואת מנשה, נו באמת !!
    6.למה פרדי לא מנסה את יוגב כקשר יחד עם וובה וככה יפנה את בוקסה קדימה?אם זכור לי ולירן בטח יודע יוגב היה הקשר ההגנתי הכי טוב בליגה הלאומית לפני שנתיים ובזכות זה קיבל חוזה ,לא שווה ניסוי?

  • לגבי אנשים שמעזיבים אותם כותב :

    אמנם זה כואב לראות אנשים אהובים כמו הד"ר ומנשה ביציע ולא על הדשא כפי שהורגלנו אבל זכותו המלאה של בעל הבית לעשות כרצונו.
    כדי לסיים את נקיון האורוות צריך עוד לסיים את ההתקשרויות עם שאר האנשים מתקופת קוריס.
    אלו הם, ואנא תקנו אותי, או הוסיפו, אם איני מושלם.
    אלי לוי.
    איציק לוי.
    עינת בן נחום.

  • לגבי אנשים שמעזיבים אותם כותב :

    יש גם כמה שחקנים.

  • אילן ברק כותב :

    מה הקשר בין הד"ר האהוד והאוהד שזכור לנו לטובה מהעברת תמונות ממחנה האימון ולמנשה ובין קוריס? לפי שיטתך גם ירון בר לב שהיה מנכ"ל בתקופת קוריס אסור שידרוך באגודה? קצת לא מובן….ואפילו תמוה

  • ל-אילן כותב :

    זו הקצנה כדי להראות את הגיחוך שבכך.

  • אדום עתיק כותב :

    יופי לירן. מסכים עם רוב אבחנותיך. פאיץ' לא צריך לשחק בשמאל, גם לא בימין ובכלל לא. הפאיץ' הזה הוא פאוץ' ואם תסתכלו במילון מה השם העברי תבינו. אין מה לבא בטענות לבוקסה כי פרדי הציב אותו כקשר אחורי ואת זה ראיתי כבר באימון המסכם,לדעתי, החלטה לא מוצלחת.
    דרך אגב מאיפה לבורשטיין לדעת לאן יבעט בן חיים, לא זכור לי ששניהם שיחקו יחד…

  • נדרש קישור מהר כותב :

    או שיביאו את הדני סבארד או מישהוא אחר אבל דחוף

  • לאילן ברק כותב :

    הלו בן אדם תתעורר אנחנו בליגת העל!
    יוגב יחד עם וובה בקישור?
    ואתה עוד אומר ששיחקנו אתמול בונקר…
    לך תלמד מה זה בונקר ומה זה משחק הגנה מודרני עם סגירות וצפיפות בהגנה ויציאה למתפרצות ובכמה וכמה מקרים גם יציאה להתקפות מסודרות.
    בונקר זה 8/9 שחקנים בחלק המגרש שלנו שלא מכיסים לעבור את החצי ובועטים למעלה.
    אתמול שיחקנו משחק הגנה של כל הקבוצה מצוין ותקפנו, יזמנו, וניסינו .
    בונקר זה מה ששיחקה הפועל יהוד של רוזן.

    על בן סימון? מי שהיה מצוין בלאומית לא תמיד יהיה בליגת העל.
    לא רוצה לפגוע בו אבל מקומו לא בליגת העל.
    לשחק גם עם וובה וגם איתו בקישור האחורי זה אומר לעשות את מה שאתה אומר שעשינו אתמול , בונקר.
    תתעורר!

  • תפסיקו לשקר לנו כותב :

    הקבוצה שיחקה גרוע ולא היה שום פיספוס
    היה מגיע 3 פנדלים להפועל תל אביב והשופט היה רחמן בן רחמן
    מי שחושב שהקבוצה שיחקה טוב או נראתה טוב אין לו מושג בכדורגל
    מה בדיוק נראה טוב שהפועל תל אביב שולטת 80 אחוז מהזמן בהחזקת הכדור
    ורמת גן חוץ מלהפריע ליריב לא היתה מבקיע עוד 500 דקות
    כולכם לא מבינים בכדורגל מתאים לכם כנראה לראות רמה של ליגה ג

  • ל--18.05 כותב :

    מי שאין לו מושג זה אתה כי קבוצה יריבה יכולה להחזיק בכדור כמה שרק תרצה כל עוד היא לא מסכנת את השער שלך .
    אתמול הפועל החזיקה יותר בכדור ולא סיכנה פעם אחת את השער שלנו בשום מצב.
    מי שהיה מסוכן זה אנחנו עם בעיטה אחת של חמו שחמקה ליד הקורה ובעיטה של זגורי מחצית שנייה וקורה של מנגה.
    אם לא הפנדל שהפועל קיבלה הפועל לא היתה כובשת גם עוד שלושה חודשים.
    3 פנדלים? תגיד היית בכלל במשחק?
    ולנו עוד אין מושג…

  • ספקולנט כותב :

    לירון, לירן ושלמה – תהיו יצרתיים ותמציאו דרך שתאפשר כתיבה והתייחסויות בבלוג אחד . זה מגיע לאבסורד שכמה עושים העתק הדבק כדי להיות בכל שלושת הבולגים. מקשה. מסרבל. לא ממוקד. מיותר.תעשו בלוג אחד עם "הסיכום של לירן" ובהמשכו "הסיכום של ירון" …ככה לא תאמרו אותו דבר וכל התגובות וההתיחסויות יהיו במקום אחד..ותחשבו על זה.

    לעניין החוצניקים במועדון – אין לנו אלא להלין על עצמנו האוהדים.הכיצד ? בשעה שוועדות מטעם (3) יושבות וממליצות כולן על שקיפות בהתנהלות המועדונים, בשעה שלהפועל פ"ת – החלוצים בעניין יש נציג אוהדים בהנהלה, לבית"ר ולהפועל תל אביב יש כבר מעורבות פעילה בהנהלה ועוד כהנה וכהנה…אצלנו הכל סודי, הדלפות מהתחת דרך כמה מעורבים שזורקים להם פיסת מידע, מנהל מועדון שבשבילו האוהדים זה מקסימום בדי פריסה וקצת מנויים, ובעל זכויות הניהול במועדון שקט ושותק… למה ככה? זה מוביל למתחים עם המאמן, ההנהלה, עינת כבר גם על הכוונת של האוהדים ואנא אנו באים? למה מה ? כל כך קשה להפגש על בסיס קבוע עם נציגי אוהדים, להסביר, לעדכן למה איצטדיון רמת גן וכיוצ"ב…מצטער, אולי לא יסכימו איתי אבל מי שמתנהג כאילו הוא המציא את המועדון, האבא והאמא שלו, ובשבילו האוהדים זה רק "למה באו 600, איפה הם, מה לא טוב להם" לא יגיע רחוק …וכבר ראינו שקשר אמצעי דרך האתר של המועדון…לא עובד. ואנחנו יחד עם המועדון והבעלים באותה סירת מפרש. צריך חיבור. בלי חיבור ובלי הרגשה של האוהדים שהמועדון הוא בעיקר שלהם…נותר רק לדבר לגופם של אנשים ושחקנים.
    כבר ראיתי שלט באיזה שירותים: great people talk about ideas
    average people talk about things
    small people talk about other people

    הגיע הזמן לממש כמה רעיונות.
    חזקו ואמצו !!!

  • לירן כותב :

    אילן, יוגב אמנם שיחק בהכח כמה וכמה משחקים כקשר אחורי והיה בהם מצויין אבל אל תשכח שמדובר פה בליגת העל ולא בטוח שזה יכול לתפוס, בטח כשבן סימון מעדיף ורוצה לשחק אך ורק כמגן ימני שם הוא מאמין שאפשר להפיק ממנו את המירב, צריך שחקן זר ליד וובה אבל רק אחד שיכול לשדרג את הקבוצה.
    אדום עתיק, אני נותן לפאיץ' את מאה ימי החסד, יש לשחקן בעיית התאקלמות לא קלה בישראל ונקווה שהוא יעבור אותה במהרה, סך הכל מדובר באחלה בחור והמאמן מאמין בו, בסוף אוקטובר ניתן את גזר הדין לגביו.
    ספקולנט, לשלמה בלוג משלו, זה לא קשור לאתר המכתש.
    כאן המבנה די פשוט, ירון מעלה את הכתבה שלו מיד לאחר המשחק ושלי עולה ביום שלאחריו, כל אחד יכול לבחור לאן ומה להגיב…

  • רדו מענין מנשה כותב :

    לכל מטבע יש שני צדדים.
    והמבין יבין…
    מנשה בן אדם זהב ואוהד שרוף אבל אם לא מסתדר אז נפרדים.
    יש בעל בית והוא זה שמחליט.
    חלאס להתעסק בדברים שלא בשליטתנו.
    אצטדיון או וינטר ועוד.
    קהל שלא קונה יותר מ–200 מנויים ורוצה לנהל את הענינים.
    אנחנו צריכים להגיד תודה על כל מה שיש כרגע.
    נכון לא הכל מושלם אבל באף מקום לא מושלם גם בקבוצות הגדולות.

  • לא מבין! כותב :

    כל היום אתם מתעסקים במקצועי.אולי ניתן למנהלים לנהל,לצוות מקצועי לאמן,ואנו האוהדים לעודד!.למה זה פותח ולמה זה משחק?? די כבר להתעסק ברכילות כל היום. לכו אחורה בדיוק לפני שנה , אותם דברים ,אותו בולשיט,ובסוף העונה כולם באופוריה

  • אלמוני- כותב :

    עצוב שלא באים לנו מספיק אוהדים פשוט עצוב

  • לאלמוני כותב :

    אם נציג כדורגל טוב תוצאות יפות ומשעה ענין סביבנו אז גם הקהל יגיע.
    תהיה רגוע.
    עונה כנו שעשתה עכו או רמת השרון בעונה שעברה תחזיר ליציע שלנו עוד 1000 אוהדים.

  • אילן ברק כותב :

    ל-17.18 שיחקת אותה,גם אני הציניקן נפלתי בפח…

  • קבלו הסבר הגיוני למה לא באים הרבה אוהדים כותב :

    ההסבר הוא פשוט
    הדבר הראשון הוא כמובן שאין מכתש
    הדבר השני הוא שפעם היה כדורגל טוב ופעם אני מתכוון
    לפני 30 וגם 40 שנה לא היה כלום חוץ מכדורגל וכל השבוע
    חיכו רק למשחקים בשבת
    לא היה אינטרנט לא היו שידורים מאנגליה ספרד
    והכי חשוב שהמשחקים היו משוחקים בצהרים ולא ב 10 בלילה
    והכי חשוב שהיה כדורגל טוב ומחירי כרטיסים שפויים
    לא כמו היו 80 וגם 100 וגם 120 שח למשחק
    והכי חשוב שהיה כדורגל טוב לא כמו הזבל שיש היום
    שחקני ליגה זין משחקים פה תראו איך נבחרת ישראל נראת
    ככה זה שאין כדורגל טוב לא באים לראות את הזבל הזה שנקרא כדורגל ישראלי

  • ליבי להפועל חיפה כותב :

    עפ"י פרימו מדובר בסטולר חיפה קנו חתול בשק.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4273661,00.html

  • רק לא באיצטדיון ר"ג כותב :

    שמישהו יסביר למה משחקים במקום העלוב הזה שנקרא איצטדיון רמת גן?

    חרא של אוירה.

    בגלל האקוסטיקה שיש ביציע החצי מקורה נראה כאילו קולנו נשמע. אז תרשמו לעצמכם שמהמגרש עצמו לא שומעים כלום, אולי נהמה חרישית.

    איצטדיון וינטר זה לא המכתש כמובן אבל הוא עדיף בהרבה על האלטרנטיבה .

    רק בוינטר!!!

  • קובי ח. כותב :

    על פניו הקבוצה נראית לא רע.

    אוננגה ומנגה כנראה שתי פגיעות בול אבל זה לא מספיק.

    מזכיר לכולם שבזמנו הבאנו שני זרים מצויינים, לאלוב ואמיל וולב שהיו מהטובים בליגה, וזה לא הספיק ובסופו של דבר ירדנו (במשחק התיקו במחזור האחרון נגד ב"ש).

    מסכים עם אילן בעניין הד"ר ונחומי.
    קבוצה שזורקת הביתה את הסמלים שלה מתפרקת מנכסיה.

    ואחר כך מתפלאים מדוע מגיעים למשחקי הבית 500 אוהדים………

  • ספקולנט כותב :

    תשאלו באותה נשימה איך זה שהגיעו 5000 למשחק עם בני לוד ? (ומי שהתבונן היטב בתמונות הקהל מקרוב ראה כי הרוב פרצופים מוכרים מהעבר).
    יהיה אצטדיון, יהיה חיבור להנהלה, לשחקנים אז תהיה הזדהות וכולם יחזרו.בדרך הזו רק אם נגיע למשחק על האליפות.

  • ל--6.28 ולספקולנט כותב :

    ל–6.28 , הקבוצה תשחק בשנתיים הקרובות באצטדיון חלאס עם עדיף זה או זה.
    זאת עובדה וכבר אי אפשר להחליף עד סוף העונה.
    חוץ מזה שתשאל את רוב האוהדים כולם מעדיפים באצטדיון.

    לספקולנט, רק רצף של הצלחות ולא אני לא מדבר על אליפות אלא על כדורגל טוב תוצאות טובות וענין סביב הקבוצה בהקשר החיובי כמובן יחזירו אוהדים .
    צאו מהסרט שקשר עם ההנהלה או השחקנים זה מה שיחזיר אוהדים.
    זה אמנם לא יכול להזיק אבל זה לא הפיתרון .
    תן עונה אחת שתיים כמו של רמת השרון ועכו ותראה עוד 1000 אוהדים ביציע.
    אוהדים רבים איבדו אמון בקבוצה וכולם כמו התקשורת לא מאמינים שנשאר ליגה.
    תחזיר להם את האמון דרך תוצאות טובות ורצף כלומר לתקוע יתד בליגת העל כמה שנים ואנחנו נביא בקל 2000 במשחק בית.

  • אוהד כותב :

    אני מסכים שהגיע העת לשקול את החלפתו של איציק לוי שבאמת לא מעניין
    אותו כלל האוהדים שלנו, הוא נטע זר לחלוטין, שנים הוא פה ואין לו
    שום חיבור איכפתיות התייחסות התעניינות בנו ואלינו באופן בולט!!!!
    אלי לוי הוא נשמה, אוהב את המועדון ואת כל האוהדים ומגיע לו לכהן
    כעוזר מאמן, קבוצה בליגת על שקונים רק 200 מנויים בקושי יש בעייה
    גדולה מאד מאד וזה ממש עצוב ומוכיח בפעם המי יודע כמה שפשוט אין
    לנו אוהדים ואנו מסתובבים סביב 400-650 אוהדים שרופים כבר שנים
    רבות ואין שינוי או תנופה כלל לאחר משחק העלייה מול בני לוד;
    אנו חייבים להישאר כל העונה באיצטדיום ר"ג ולא לשוב לקופסת החול
    בוינטר העלוב, שוב חשוב להדגיש ולבקש מכל האוהדים שלא יעלו ויישבו
    ביציע העליון למרות החום ביצע התחתון, חובתינו כקהל קטן מאד אך
    מסור לשבת כולם ושוב כולם יחד ביציע התחתון בריכוז של 500-800
    אוהדים ובתקווה למעט יותר בהמשך….כי אחרת פשוט השחקנים חשים
    שהם במשחק רדיוס ללא קהל ובמיקרה כמו מול הפועל ת"א כמשחק חוץ!!!
    עצוב מאד הניכור הקור והריחוק שיש מצידם של – ניר כץ, ניר ארקין
    איציק לוי האדיש שנים מול האוהדים כולל אדישות וחוסר איכפתיות
    אלינו כבסיס קיומי של המועדון, אין שום יוזמות שיווקיות מצידם
    אין שום רצון ויוזמה של שלושתם עם פרדי לקיים מיפגש אינטימי עם
    האוהדים טרום עונה ואחת לחודש ואין גם יכולת לחייג אליהם בכדי
    להעביר בקשות-הצעות-רעיונות-מישאלות של כל אוהד מסור שחש שאין
    מי מי לדבר ואין בכלל רצון מינימלי מצידם לשוחח ולפתוח קו חם
    טלפוני עם כל אוהד ואוהד למשל פעמיים בשבוע בשעות קבועות?!
    אנו מלווים את הקבוצה שנים רבות חלקים מעימנו כבר כ 30-50 שנים
    והפועל ר"ג זה לפני הכל אנו האוהדים ולנו אין שום ביטוי או
    ערוץ ישיר למאמן-ארקין-כץ-איציק לוי בכדי לקרב את הצדדים וחבל;

  • אורדוניה כותב :

    הכול כניראה היום קשור לתקשורת אם לא היה את התקרית נגד לוד לא היו מגיעים חמשת אלפים אוהדים
    חבל שהקוף לא מפרגן לנו ברדיו 103 אם משהו יכול לבקש ממנו עזרה?
    להחזיר אוהדים למיגרש זה רצוי
    מה שחשוב זה דור המשך של ילדים. אוהדים חדשים לידאוג להסעות , הזמנות , חולצות ביקור שחקנים בבתי ספר ועוד.

    וכמובן אני חוזר בשנית פירסום פירסום להפוך כול מישחק לחגיגה מיסביב למיגרש ליגרום למשפחות להגיעה
    יריד דוכנים של אוכל ועוד , הופעת זמרים פאבים מיחוץ למיגרש , אפשר להתחיל משהו בקטן .

  • תמיד אחרי הפסד כותב :

    מעלים פה טענות ביקורות ושטויות.
    תפסיקו עם השטויות ותגידו תודה שיש קבוצה בליגת העל שבסך הכל מנוהלת טוב ועברה בבקרה בין הקבוצות הראשונות בארץ.
    גם אני לא מחסידיו של ארקין אחרי הודעתו אבל די מספיק.
    קהל אוהדים שלא עובר את ה-200 מנויים אין לו זכות לפתוח את הפה בטח בימים בהם בעלי קבוצות עוזבים או רוצים לברוח מהכדורגל.
    ארקין רוצה/אוהב את איציק כהן? אז שאיציק כהן מצידי יהיה גם נשיא המועדון!
    ארקין לא רוצה את מנשה ? אז מצידי שמנשה לא יהיה במועדון!
    ומנשה זה חבר ובחור נשמה שהוא קודם כל אוהד, אבל זה המצב וצריך לקבלו.
    ארקין מתחשק לו לשלם לפרדי מיליון שח? מצידי שישלם לו גם 10 מיליון לעונה!
    ארקין או פרדי רוצים או חושבים שהאצטדיון עדיף? מצידי שנשחק רק שם גם ב-20 שנה הבאות עד שיוקם לנו מגרש חדש בע״ה.

    תפסיקו להתעסק בשטויות ותתחילו להתעסק בלהגיע למגרשים ולעודד.
    התפקיד שלנו לבוא לקנות מנוי ולעודד.
    תפקיד ההנהלה זה לנהל להעביר תקציב ולתת לשחקנים שקט כדי להביא את היכולת
    שלהם למגרש.

    כל ההצעות של הפנינג לפני משחקים, חלוקת כרטיסים, טלפון שיענה מישהו 24 שעות זה חרטה.
    לפני הדברים האלה יש 1000 בעיות שצריך לפתור ביום יום.
    לנהל קבוצת כדורגל בליגת העל זה לא פיקניק.
    כשיהיה תקציב של 50 מיליון או אפילו 30 מיליון אני בטוח שלפני שכל אחד יציע הצעות אז הם גם יבוצעו.

    הבעלים שלנו גם ככה נגעל מהכדורגל ורוצה לברוח אז אתם מתעסקים בחרא כדי שיהיה לו עוד יותר גועל נפש כדי שהוא יגיד בשביל מי ומה אני נותן גם את ה-7 מיליון שאני נותן.
    ושוב אני מאז הודעתו של ארקין בשידור ירד לי ממנו לגמרי אבל אני גם יודע שבלעדיו החיים יהיו הרבה יותר קשים.

    ערן ב.

  • הכוונה לאיציק לוי כותב :

    טעות…

  • אריה הותיק כותב :

    הגיע העת להפסקת עבודתו של איציק לוי "המנהל המסור" שאינו חלק כלל
    מהוויית האורדונים, ולהחזיר את מנשה נחומי עם 7000 ש"ח ברוטו לפחות,
    זו בושה שניר כץ "זר לנו בכלל ולא מענין אותו 1% מאוהדי הפ. ר"ג"
    יקבל 40,000 ש"ח בחודש, המאמן 1,200,000 ש"ח, איציק לוי פי 4 ממנש
    רוב שאר בעלי תפקיד במועדון פי 2-4 ממנש כל חודש….ורק מנש ישתכר
    כבר עונה 4-6 כ 4500ש"ח כשכר עבדים; לגבי ולגביי רוב האוהדים :
    ניר כץ,איציק לוי,שמוליק האפסנאי,איש משק או חשק חדשים הינם נטע
    זר ועוברי אורח במועדון, מצאו להם קבוצה ובעלים שמפרנסים אותם
    נפלא שספקני באם היו מוצאים עבודה במועדונים אחרים בכלל בכלל ובשכר
    כזה….והללו עוד מרשים לעצמם "לסרב להעלות ב 1000 ש"ח עלובים את
    שכרו של מנשה" בושה!!! הלוואי שיגיע מנכ"ל מקרב שחקני העבר של
    הפועל ר"ג במקום ניר כץ והנ"ל יהיה מוכן להשתכר גם ב 50% משכרו
    המנופח של כץ, הלוואי שיגיע מנהל קבוצה מקרב שחקני העבר שלנו אשר
    יחליף סוף סוף את איציק לוי המנוכר אלינו זה שנים, והלוואי שגם
    יחזירו את מנש לתפקיד מנהל הלוגיסטיקה והמשק והנ"ל יהיה האחראי
    על כל איש משק או חשק או לוגיסיטה ושמנש ישתכר לפחות…7000ש"ח!
    ניר ארקין, תתעורר תתעורר תתעורר ותחזיר ציביון אמיתי להפ. ר"ג;

  • לא מבין! כותב :

    אריה וכל הותיקים אתם אנשים מגעילים וצרי עין

  • אורדון בדיכאון כותב :

    לא ראיתי הענות מכם שארקין מוכר את הקבוצה. כל היום תלונות , כל עוד הוא משקיע תפקידנו לעודד ולא להחליט מי האפסנאי מי הרופא , מנהל קבוצה.בעל הבית מחליט מה ולמי לשלם לא כמה אינטרסנטים!! (אב של שחקן בכיר….
    )

  • אני בטוח כותב :

    שלפחות לחצי המתלוננים פה וביציע אין אפילו מנוי זה שווה בדיקה סתם בשביל הספורט

  • אלמוג כותב :

    אני מתלונן ויש לי 2…..
    יוחזר מנשה הסמל לעבודה ונשכח מהשטות הזו…

  • אורדון לערן ב כותב :

    מסכים איתך בכל מילה!!!. כמה נחמד שיש אנשים שפויים ולא מונאים מבולשיט אלה מאהבת הקבוצה.אין הרבה מקומות כמו פה לצערי שמתעסקים בטפל ולא בעיקר.

  • אורדון לירון כותב :

    ירון יקירי! עיצה לי אלין, אם ימשיכו ללכלך בצורה הזאת, תשקול לסגור את התגובות המגעילות, שמפלגות אותנו שוב.

  • לאלמוג כותב :

    מישהו אחר גם יכול לדאוג לך ולמקורביך למים וקפה……

  • אלמוג כותב :

    מזל שהוא לא מחלק כרטיסים….. זה היה תירוץ יותר משכנע.

  • יש דברים שאתם לא יודעים כותב :

    גם אתה אלמוג
    תבדוק בבירור מקיף מה המניעים שמנשה לא ממשיך ואחר כך תבין
    מפאת כבודו של מנש לא נכנס לפרטים.
    גם לסמלים יותר גדולים ממנו אין טאבו במועדון אם לא מרוצים מעבודתם.

  • אלמוג כותב :

    תגובתי האחרונה בנושא…..
    ראיתי באותו המועדון שחקנים שהלכו מכות וביישו את בעליו
    וראיתי גם שחקן שעולה ליציע ומחפש לתת מכות… ולאיים
    וראיתי קומבינות של כרטיסים והזמנות ….של ״ מנהלים״

    יאללה לא להיתפס לקטנות כי המועדון מעל כולם ובכל זאת יש תקלה? פותרים וממשיכים הלאה .

    מי שלא קופץ כתום

  • לאלמוג כותב :

    לא הבנת נכון את 14.21
    הוא לא התכוון למים ולקפה…

  • רגיעון כותב :

    תרגיעו.
    לא כל מילה זה נגד ארקין, ולא כל רעיון של מישהו אחר הוא שטות. לכל אחד עולם התוכן והידע שלו.מותר להציע הצעות, הזויות ככל שתיהיינה בעיני המתבונן.
    רצף של הצלחות מושג גם ע"י חיבור לאוהדים, חיבור לשחקנים, הזדהות ועוד ועוד כאלה שבעיני אחרים נראים כשטויות כי…העיקר שיש מזל שיש ארקין…קריית שמונה מצליחה בגלל הכסף של איזי אבל בעיקר בשל ההתיחסות שלו לכל המכלול שנקרא קהילה.. (וכבר 5 שנים בעקביות וברציפות) ומה עושים עם הכסף…. לא רק קונים שחקנים.
    ולמפעילי האתר…הכי פשוט להכריז על כתיבה רק בשם גלוי, מלא ומאומת.

  • לרגיעון כותב :

    אתה צודק בהכל
    אבל הנקודה היא שיש כאן אנשים שחוץ מלהציע או לומר או לכתוב הם גם בעקיפין או בצורה ישירה מלכלכים על אנשים אחרים שעובדים במועדון שאינם מקבלים החלטות או רק שותפים להחלטות.
    מלכלכים על שחקנים ועל בעלי תפקידים.
    מה אכפת לאנשים כמה מקבל ניר כץ?
    הרי מי שמשלם לו זה לא הם אפילו לו אחוז משכרו
    יש בעלים שהחליט לשלם לו שכר מסוים אז מה הבעיה?
    אני רוצה לראות מישהו פה שהיו מציעים לו משכורת איקס והוא היה מסרב בנימוס ואומר אני לא רוצה תנו מחצית מזה למחלקת הנוער

  • סידיבה לא שיחק שנה כותב :

    אני מקווה שלפחות התאמן כמו שצריך

  • שכר הבכירים כן מעניין כותב :

    כבר אמרתי בעבר והנה שוב ואפילו מהר משחשבתי . יבואו ההפסדים תבוא הביקורת על נושאי התפקידים.כששולחים הביתה את מנשה שמרויח 4500 ש"ח ובאותו הזמן לוקחים משכורות עתק. כשמבקשים ומקבלים קיצוץ בשכר של השחקנים אז כן זכותנו להרהר גם ביושרה של מנהלי הקבוצה. זאת ביקורת שדומה בעיקרה לביקורת שהופנתה בזמנו לגברת אריסון בזמן שהוליכה מהלך פיטורים נרחב בבנק הפועלים תוך שהיא מחלקת שכר מוגזם למנהלים. נמאס מהטייקונים ושלוחיהם שלא סופרים אותנו ממטר!!! מי שהחליט להחזיק את הקבוצה תחת כנפיו לא יכול להעלים עין מהדרך בא נעשים הדברים. ואם זה באישורו { מה שאני בספק בכלל אם זה מענין אותו} או רק באדישותו ידע ארקין שהבוץ דבק גם בנעליו.תוחזר רוח הקבוצה לקדמותה. ולשים דברים בפרופורציה להביא את סאברד או סידיבה למבחנים עולה יותר מהמשכורת של מנשה.

  • ל-18:48 כותב :

    התכוונת שהבאת סבא רד וסידי בה וההרפתקה שלהם החודש תעלה יותר ממשכורת של מנשה לחצי שנה…

  • מצטער לא קונה את ההשתקות כותב :

    אני לא אשתוק או אחריש ואני לאא זהר לא לדרוך על ביצים שמא ארקין יורם הודו יעלב
    אני קניתי מנוי
    אני בא למשחקים
    מותר לי להביע דעתי
    ואם אני רואה שנפטרים מסמלים אחד אחד גם אשמיע את קולי
    וידע לו שם ארקין שאדישותו פוגעת בקבוצה- היד החופשית לניר כץ יש לה מחיר

  • אורדון ותיק מאוד כותב :

    מקוה מאוד שיוחתם חלוץ נוסף בעל שעור קומה אם היה כזה במשחק נגד הפועל ת"א הינו מנצחים את המשחק בנוסף חיבים עוד קשר שיודע להזין את החלוצים במסירות עומק מתוחכמות ואם צריך גם להחזיק כדור עד לרגע המסירה ובנוסף שידע לחסל את התקפות היריב קרוב לאמצע המגרש וישגר במהירות את המסירה הקטלנית לעבר אחד החלוצים אם נמצא ונחתים שנים כאלה הקוף וחבר מרעיו בערוץ 5יאכלו בוטנים שכן אז תהיה לנו קבוצה מושלמת.
    מאוד נהנתי לראות את משחקם הטוב של צמד הבלמים שלנו ואת החלוץ דויד מנגה חבל שהחלוץ הרוסי נפצע. בדקות ששיחק היה לא רע .
    בהצלחה לכולנו

  • ל---18.48 כותב :

    אז לפי דבריך לא צריך להביא קשר למבחנים אלא להשאר בלי או סתם להחתים על ידי קלטות
    או שאפשר להבין מדבריך שמנשה עולה על המועדון ועל ההצלחה שלה ועל הניסיון להשאר בליגה
    ואנחנו לא גוף ציבורי או שייכים להסתדרות כבר ממזמן
    ברגע שיש בעלים פרטי הוא זה שקובע אם הוא יתן מיליון או 4000 שח
    קנית מנוי ? יופי , מתחשק לך לבקר או לצעוק? צעק , אבל לפחות תבוא בטענות למי שצריך.
    ללא קשר בהפועל ר״ג עקב מיעוט המתקנים והבסיס הלקוי יש המון עבודה בשוטף של היום יום וכאשר אין בעל בית פיזית במועדון אז יש מנכ״ל שנופל עליו הכל ולכן הוא צריך לקבל שכר הולם.
    הסכומים שכץ מקבל אינם ידועים ונשלפים פה מהמותן אבל גם אם כן זאת זכותו של הבעלים לתת לאחד כמו ניר כץ את המושכות לנהל את המועדון במקומו ולשלם לו כמה שהוא רק רוצה.
    ההתעסקות הזאת היא לא מתפקידנו כי הפועל ר״ג וכל קבוצה נחשבת לקבוצה של האוהדים אבל כלכלית היא אך ורק לזה ששם בה כסף והרבה.
    ועד שלא נדע בוודאות מדוע מנשה האפסנאי הועזב אי אפשר לבקר.
    אולי יש צדק בפיטוריו או בכך שלא רצו לתת לו עוד במשכורת?

  • ל20:23 כותב :

    כנראה לא הבנת את דברי אין חולק כי מותר לו למנכ"ל בגיבוי של בעל הבית לעשות כרצונו.אבל זאת התנהלות מסריחה מבחינה אנושית ומוסרית לא זה מה שהייתי רוצה לראות ממועדון הבית שלי שתמיד התגאה במשפחתיות ובאנושיות. והרי כולנו התרגשנו ודמענו יחד עם צקנה בעת צרה. רק ככה ביחד נצליח. ומה קרה השנה כיוון שהחליט מי שהחליט לקצץ לחצו על השחקנים והסגל להפחית בשכר שיקומו אלו שלמעלה ויגידו מה הם תרמו ממשכורתם. סתם לא מפטרים את כל מי שהיה מזוהה שנים עם המועדון. עלי זה לא מקובל במיוחד שלא מביאים אחר בחצי מחיר. שיגידו במה מאשימים את מנשה במעילה בכספים בבזבוז כספים סה"כ סיכסוך סתמי על מעמד וכח מול בכירים ממנו. יכול מי שנפגע למחול על כבודו ואפשר לגמור את העניין בהתנצלות, ונמשיך הלאה לבזבז סכומים על שחקנים גמורים בלי כושר שנבחרים בפינצטה אחד אחד. את העבודה שעשה מנשה אף אחד לא יעשה בשכר זעום כמוהו.דרך אגב אני מקוה שבר"ג משלמים פיצויי פיטורין וכו' או שפתאום יתברר שגם בנושא זה ההנהלה לוקה בחסר.ואני בטוח שלפרדי יש מצנח זהב למקרה של כשלון מקצועי.

  • ל---21.38 כותב :

    נגעת בדיוק בנקודה אבל בצורה ההפוכה
    פעם בתקופת הנהלות שכונה שהפועל ר״ג היתה מנוהלת מהרחוב מה שאמרת היה נכון
    היום בעידן המקצוענות כשיש בעל בית ששופך הרבה כסף וגם 7 מיליון זה המון זכותו לבחור את האנשים שלו ובמי הוא הכי מאמין.
    לא שאני מצדיק או לא מצדיק זאת אבל ככה זה וכדאי שנחליף את הדיסק אנחנו בשנות 2000
    כמו בכל קבוצה בליגת העל ובעולם בעל הבית אינו מנהל את המועדון אלא יש תחתיו מנכ״ל שמנהל את המועדון
    בחיפה זה צ׳יזיק , בהפועל היה אוסידון וכיום לובין , ובמכבי זה אנגלידיס ובהפועל פ״ת זה צפריר ובהכח זה פוזמנטיר וכו׳ וכו׳
    אתה לא מצפה מבעלים בעל ממון שעושה עסקים של מיליארדים שביום יום יהיה עסוק באיזה מגרש הקבוצה תתאמן מחר ואיזה גרביים הקבוצה תעלה בשבת לשחק.
    זה מסריח? אני לא חושב ומעדיף את ההתנהלות הזאת על מה שהיה פה ב30 שנה האחרונות עם השכונתיות
    כי כך מתנהל מועדון מקצועני
    נכון שזה שהבעלים לא מגיע ולא נמצא יותר בשטח זה אבסורד אבל גם עם זה אפשר להסתדר.
    הימים בהם האוהדים או הרחוב ניהל את הפועל ר״ג נגמרו וטוב שכך
    פעם כל אוהד שהיה מקורב ניסה להכניס את המקורב שלו לתפקיד במועדון וכך זה היה גם נראה.
    היום זה שונה בכלל בארץ וברוך השם גם אצלנו
    הבעיה שאוהדים כאן עוד לא התרגלו לעובדה שממזמן הם לא מחליטים ולא מנהלים את המועדון
    כל בעל בית רוצה איתו אנשים שהוא מאמין ובוטח בהם ואיתמר הוא יוצא לדרך ככה זה גם בחברות גדולות בעולם וזה טבעי.

    בהקשר של הביחד , הביחד צריך לבוא גם מאיתנו האוהדים שניתן לקבוצה ולמועדון להתנהל ולא לגדף שחקנים או אנשי מנהלה או צוות אימון.
    אין מושלם ובטח לא בהפועל רמת גן אבל מה שיש כיום זה המון ובסך הכל נעשית עבודה טובה במועדון גם בפן המקצועי וגם המנהלתי .
    אני מציע לך לא להכנס לסכומים כי שוב יש בעל בית והוא מחליט .
    על מנשה האפסנאי כואב כי הוא משלנו אבל עד שלא נדע מה קרה ואיך קרה חבל להאשים
    אתה כותב סיכסוך סתמי אבל אולי יש דברים גדולים יותר ומורכבים יותר מסיכסוך סתמי?
    כתבת גם שבמה הפחיתו במשכורתם כץ ואיציק והשאר , מאיפה אתה יודע אולי הפחיתו?
    וגם אם לא הפחיתו אני רוצה לראות אותך מקבל שכר מסוים ומבקשים ממך לקצץ אם אתה תקצץ
    הרי כל אחד היה נלחם על שכרו גם אם הוא הסמל הגדול ביותר וגם אם הוא מרויח מאות אלפים.

  • ל-ירון בר לב כותב :

    למה הכתבה על בני יהודה לא פתוחה לתגובות?

  • ל21:28 כותב :

    מדברך הבנתי שאתה מעוניין בצורת התנהלות של דברים כמו בבית"ר ירושליים.אז כתגובה ראה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4274172,00.html .
    דרך אגב אין לי דבר וחצי דבר נגד כץ או מי שהוא אחר בקבוצה ולא תמצא בדברי גידופים אלא ביקורת על התנהלות שבעיני היא לא מוסרית.דברים שנעשים בחושך ובחדרי חדרים מעידים שיש מה להסתיר.בשנה הבאה או בזו שאחריה שהקבוצה תפשוט יד ורגל אני לא מעוניין שבעלי החוב העיקריים יהיו המאמן והמנהל כמו בבית"ר.

  • ירון בר לב כותב :

    ל 23:53
    יש באתר שני סוגים של עמודים- כאלה שהם קבועים ונמצאים בתפריטי הגלילה כמו במוזיאון ואלה שעולים מדי שבוע.
    הראשונים נקראים עמודים והשניים פוסטים.
    מערכת התגובות עובדת רק בפוסטים, זה כנראה בילט אין באתר.

  • ל 21 38 כותב :

    התגובה ל 2138 זו שמעלי

  • לזה שמעלי כותב :

    ואיפה המגורים שהקבוצה מעמידה למנשה? ואיפה הכספים שהשחקנים נותנים למנשה כל חודש?הכל רע נכון??. הכספים הולכים (תשאלו את השחקנים )……

  • פרימו כותב :

    ממש מנשה הוא הבעיה.
    ה1000 דולר שהוא "מרויח" מהקבוצה. השכר שלו אל מול עשרות אלפי הדולרים של שחקנים בלי נשמה או אכפתיות לסמל

  • לפרימו כותב :

    עוד לא התחילה העונה וכבר אתה קובע שלשחקנים אין אכפתיות לסמל
    איך אומרים? אתה מגיע עם מטענים מהבית ללא קשר למציאות
    מנשה זהב מנשה חמוד מנשה נשמה אבל מנשה לא מתאים למערכת.
    וזה לא חדש כי הוא הובא על ידי קוריס ויובל ואחרי שארקין ניקה את השטח כבר אז חשבו להחליפו.
    אבל בגלל מה שאתה חושב השאירו אותו כי דאגו לו.
    ברגע שהוא רוצה עוד תוספת שכר אז לא מוכנים ויש לו 2 ברירות או להמשיך בשכר הנוכחי או לעזוב.
    אני שמעתי המון שמועות אבל להבדיל ממך אני לא אקבע ואומר אותם כי אלו רק שמועות.
    אבל תאמין לי שהבעיות עם מנשה הם לא העוד 500 שח שביקש אלא בעיות גדולות יותר .

  • ל-ירון בר לב 7:39 כותב :

    נו, באמת ירון, מה זו החארטה הזאת?
    יאללה תעשה מהעמוד פוסט ואפשר יהיה להגיב שם.
    יאללה ר"ג…

  • ירון בר לב כותב :

    לפי רמת התגובות פה, לא נראה ששווה להתאמץ.

  • פרימו כותב :

    אם כבר אז ניקוי שטחים, יש עוד עובדים מתהקופה שלפני ארקין…

  • ל-ירון בר לב 11:12 כותב :

    לפי רמת (איכות) הניהול פה, כנראה שאתת צודק.

    *חכם סיני זקן אמר פעם: רמת התגובות היא נגזרת של איכות הניהול.

  • ל-פרימו 11:33 כותב :

    אם כבר ניקוי שטחים אז יש גם הרבה אוהדים מהתקופה שלפני ארקין…

  • יאללה להעביר נושא כותב :

    מצפים שאוהדים חדשים ואוהדים רדומים יגיעו למשחקים
    כשהם או אחד כמו אבי שפלר שחזר אחרי 6 שנים נכנסים או יכנסו לקרוא תגובות פה
    אז אפשר להבין למה הם לא מגיעים או נגעלים.
    שיווק זה גם תפקידם של האוהדים
    וכאשר אוהדים ש״אוהבים״ את הקבוצה מלכלכים עליה
    אז מה כבר נשאר?
    גועל נפש

  • רגיעון כותב :

    לאלו שמעלי…
    בנושא מעורבות אוהדים תקשיבו ליונתן כהן מערוץ הספורט ולא למאיר פננג'ל.
    למי שיש זכויות ניהול במועדון שייעשה ככל העולה על רוחו ודעתו וכושר ניהולו ובכמה תנאים מאוד בסיסיים:
    1. שקיפות…בכל…הנושא ממילא מגיע לפתחן של כל הקבוצות כחקיקה….
    2. שיראה באוהדים קצת יותר מלהקת מעודדות ותפאורה למשחקים. התהליכים ממילא קורים..יהיו הצלחות וכשלונות והנושא ילבש צורות שונות של מעורבות..אבל תוך 5 שנים לא יהיה אפשר בלי זה…

    בעלים שלא יבין את העניינים הללו ימצא עצמו כמו טביב… בעלים שיבין זאת מלכתחילה יהיה לו מועדון כמו קריית שמונה…

    אגב, ממש מרגיש נהדר לקרוא בעיתון על שחקנים שמשוחררים או..נבחנים…אולי לאוהדים , באופן די מוזר מגיע לדעת 5 דקות קודם, למה לא? דוגמית. סימפתום.ומה יש כל כך קשה למנכ"ל הדגול של הקבוצה להוציא דף של סגל השחקנים והצוות הניהולי…יעזור לחלק מהקהל להכיר ולהזדהות. בקטנה.

  • אדום עתיק כותב :

    במשחקים האחרונים דווקא ראיתי פנים חדשות ישנות ובכל זאת מספר הצופים לא גדל משמעותית . השאלה כמה מהם יתמידו לאורך כל העונה . הימור שלי, מעט.
    כל העיסוק בשכר המנהלים ובבעיית מנשה אינו לעניין ובבחינת סערה בכוס מים כי לרוב המכריע אין ידע ממשי ומבלבלים בין עובדות לספקולציות. חוץ מזה איזה זכות (או חובה ) יש לנו להשיא עצות לבעל בית פרטי, אפילו ל-200 מינויים לא הגענו שלא לדבר על הניסיון להרחיב את העמותה שהיתה עשויה לשמש בסיס לגיטימי לניסיון להכנס לעמדת השפעה ולו מזערית. השערה פרועה שלי-לו היו מנסים לעשות כמו בית"ר ירושלים לא היו נמצאים אפילו 20 צדיקים בסדום ואני יכול גם לשער את השמות.
    כדאי שנתרכז בעניין, כדורגל, כאן כולנו מבינים,כל אחד בדרכו .

  • לרגיעון שמעליי כותב :

    בקשר לפיסקה האחרונה.
    בתמונת סגל הקבוצה של אתר הקבוצה עדיין ניתן למצוא את אדריאן, קסאני, אסולין ….

  • מגעיל כותב :

    קדימה לכתבה הבאה שאולי תביא תגובות ראויות יותר!
    ירון לטיפולך
    כי זה כדור שלג שיחדור עוד ועוד וירד לרמות שנצטער עליהם.

  • רמת גני שרוף וותיק כותב כותב :

    באם ההנהלה האדישה בהובלת ארקין וניר כץ הייתה מגייסת במישרה מליאה
    מנהל שיווק, דוברות, מנויים,אירועים וקידום קשר בין ההנהלה לאוהדים
    בשכר הוגן ואיש מקושר בעל כריזמה שלא הייתה במועדון שלנו כבר 25 שנה
    אזיי – לבטח היו יותר ילדים,בני נוער,תלמידי תיכון,אוהדים ותיקים
    שחוזרים ועידוד בלתי פוסק להגעה לכ המשחקים מקרב מאות או אלפיים
    אוהדים רדומים; הגיע העת שהבעלים והמנכ"ל יקצו כמה אלפי ש"ח בכל
    חודש למישרה מליאה ורב תכליתית זו לאדם/אוהד/מקורב מוכשר דינמי
    ובעל יכולות גבוהות, בדרך זו היינו מרוויחים בטווח המיידי והן גם
    לטווח כל העונה ושנים הבאות : יותר מנויים בכל עונה כולל מיבצעי
    מנויים לחצי עונה שנייה, גיוס של מאות ילדים ובני נוער מכלל בתי
    ספר בעיר ע"י מנויי חינם או ב 50 ש"ח סימליים, אירגון מיפגשים
    רצוף אחת לחודש בין כלל האוהדים-הנהלה-שחקנים-מקורבים כנוהג קבוע
    לגיבוש, פרסום ברחבי העיר לכל משחק בית עם פלקטים שיפיק וייתלה
    אותו מנהל שווק, חיזוק התיאום ועידכוני מצב שוטפים ומדויקים על
    הנעשה בקבוצה ממקור ראשון, עידוד כרטיסי מכירה לכלל המשפחה בסך
    למשל 50-65 ש"ח כולל אב+אישה+ילדיהם, אירגון חגים משותפים בין
    האוהדים להנהלה ושחקנים, קשר רצוף עם המדייה/אתרי ספורט/רדיו;
    ורק אז אולי אולי נגדיל משמעותית את כמות הקהל לכל משחק ובכלל
    נטפח דורות חדשים ש אוהדים מגילאי 6-17 מקרב הערים ר"ג-גבעתיים;
    חומר למחשבה חזק ממשי לארקין וכץ במיידי למול השקעה של אולי
    6000-9000 ש"ח חודשי בתוספת עלויות מיזעריות לפרסום/אירועים…;
    הלוואי שירימו את הכפפה במיידי וכל הצדדים ייהנו ממהלך חיוני זה

  • מיקי ר. כותב :

    הבעייה הכי גדולה שלי היא שעדיין אין לנו נצחון, או אפילו נקודה, השנה בליגה.

  • אדום עתיק כותב :

    שלום שרוף ותיק.
    אתה מתכוון לאחד כמו עוזי?

  • רגיעון כותב :

    לשרוף ולותיק.
    אתה נותן חומר למחשבה…. זה אומר שמישהו צריך לחשוב.מי?…אותם אלו שקיבלו בשנה שעברה תוכנית עבודה שיווקית מפורטת ועד היום לא התייחסו…?

    יתכן ועוד יגיעו ימים אחרים ולוואי שכן, אבל בינתיים את הנירים והכצים לא באמת מעניין אוהדים, חיבורים, שיווקים, חיזוקים, ילדים וכו'…הם מתמקדים בפן המקצועי..שחקנים, מאמן, כדורגל, נצחונות…. אם יצליחו אז יתחילו לחפש את האוהדים או אלו יתחילו להגיע בעצמם. אם חלילה יכשלו..יאמרו שניסו השתדלו ועשו את הכל… ובכספם.
    ולאדום והעתיק… הזכרת עמותה…המסגרת עוד קיימת..הרעיון עדיין נכון אבל כנראה שאין עם מי לצאת למערכה. עצוב וחבל. די היה ב- 10 שרוצים, יכולים ויודעים לעשות כדי שהעמותה תתרומם…עיין ערך כדורסל.

  • רוני כותב :

    אני איש שיווק במקצועי ואני מוכן לעשות את זה בהתנדבות ללא שכר תאמינו לי אם קצת עבודה לא הרבה אפשר לעשות יופי של דבר הכל שאלה של רצון

  • מיקי ר. ל-רוני 14:28 כותב :

    נשמח למתנדבים.
    הלוואי שתרצה לקחת ולהרים את פרוייקט עמותת האוהדים. לצערנו חלק מהפעילים החשובים בעמותת הכדורגל עזבו לטובת הכדורסל אבל הכדורגל הוא הבסיס ורבים רבים ישמחו להרמת הנושא ולהצלחתו.
    להערכתי אם תהיה עמותת אוהדים פעילה ומתפקדת להנהלה יהיה הרבה יותר קל לשתף פעולה ולא להידרש לעשות הכל בעצמה.
    העמותה צריכה להתקיים, כלכלית, בכוחות עצמה עם מתנדבים (לא רק בניהול אלא בהתנדבות גם בקטע של הדפסות וכו') וזה אפשרי. להערכתי ניתן להגיע בקלות יחסית ל-200 חברים בבסיס ולאט לאט לנגדיל את הכמות בפעילות רציפה במגרשים וברשת. ירון ושלמה להערכתי ישמחו לשתף פעולה באתרים שלהם.
    חלק גדול מהבסיס זו הרשימה הקיימת של חברי העמותה משנים קודמות. מה שחשוב זו הפעילות ולא מפגשי עמותה לצרכי ברברת ודמוקרטיה.
    כמו תמיד המחיר אמור להיות 10 ש' בחודש בתשלום לשנה מראש וכהתחלה ניתן לחשב את התשלום לפי שנת כדורגל.
    תזדהה בפני כולנו, תיפגש עם אנשים מהעמותה (להערכתי היא קיימת עדיין) ויאללה נתחיל במשימה.

  • למיקי כותב :

    כבר הוכח שאין לנו יכולת לגייס יותר מ100 חברי עמותה
    כל אלו שבאים בטענות על כך שאין עם מי לדבר בהנהלה ואין יחס לאוהדים
    צריכים להבין שכשתהיה עמותה מסודרת יהיה גם להנהלה יותר קל לשתף פעולה
    כי במקום לשמוע 700 עצות ביום הם יוכלו לעבוד מול 3-4 חברי עמותה
    שיגבשו רעיונות .
    מענין כמה מתוך המגיבים פה יהיו מוכנים לשלם דמי חבר לעמותה!

  • ספקולנט כותב :

    כשהעמותה היתה פעילה היא היא שיזמה מפגשים עם ההנהלה והיא זו שהניחה לפני ההנהלה את התוכנית השיווקית ש "רגיעון" הזכיר.ההנהלה נעמתה בדרך כלל בחוסר חשק למרות של סירבה. הפגישות היו טובות מאוד..אבל מעט מאוד ממה שסוכם או דובר אכן קרה.
    רעיונות זה לא שם המשחק.
    שיתוף פעולה אמיתי כקונספט, כחלק מהניהול וחיי המועדון – כן.

    דמי חבר לעמותה לדעתי יהיו מוכנים לשלם 200. בשלב ראשון. הבעייה היא מי מוכן להיול פעיל , לקחת חלק ברישום האוהדים, לשבת ליד שולחן במשחקים….להסתובב בעסקים ברמת גן כדי לאסוף חסויות…וכו'…לזה צריך 10 פעילים , לא יותר. אין צורך ברעיונות יש למכביר על המדף. בעמותה גם אף אחד לא מנע ולא מונע יוזמות ועשייה.
    יללה – אתגר …10 שמות מתנדבים להיות פעילים …ואולי תתעורר העמותה מחדש.

  • מיקי ר. ל-ספקולנט 16:17 כותב :

    כל עוד הכותבים ה"נדיבים" מתחבאים אחרי אנונימיות הכל חסר טעם ולא יצא כלום מזה.

  • אורדון לא מופתע כותב :

    גילוי נאות – קניתי שני מנויים.

    כן , מותר לי לרטון ולהתעצבן ולצרוח על שחקן זה או אחר ואפילו על המאמן שאני רואה תצוגה כושלת. (לא שאני עושה את זה ) כן, שילמתי עבור מוצר ואם המוצר פגום מותר לי להעביר ביקורת בשביל ההרגשה הטובה שלי.

    יחד עם זאת, קניית מנוי לא נותנת לי בעלות על הקבוצה. אני רואה כאן הצעות למכביר… תמיד היו… אבל יד לכיס מעולם לא היתה. מקבלי ההזמנות ממשיכים לקבל הזמנות ופחות מ200 מנויים נרכשו. איש שיווק לא איש שיווק… שיווק זה לא לתת כרטיס בחינם. זה לא יביא לעוד מכירה של מנוי. גם לא בעל+אשה+ ילדיהם ב50 שקלים…
    תמכור את עצמך בזול תראה זול…. ותנסה אחר כך להעלות את המחיר…

    שנהיה כח קניה כמו אוהדי הפועל מכבי וביתר נוכל לדבר. אצלנו זה לא עובד בשלב זה. אני בטוח שמשפחת ארקין היתה מעדיפה למכור 2000-3000 מנוי כל עונה אבל זה שלום עם אירן יהיה לפני שרמת גן תצליח למכור כל כך הרבה מנויים.

    סוגיית מנשה /משכורות/ ניר כץ / חוצניקים..

    איני יכול להביע דעה כי לא מכיר את מנשה ולא יודע מה קרה. כן, היה דיי מוזר לראות ביום ראשון של דר' קובי ומנשה ביציע, אחרי שהתרגלתי לראותם במגרש.
    שוב, מי שמשלם הוא זה שקובע. לטוב ולרע. מותר להעביר ביקורת יחד עם זאת אתם לא משלמים את המשכורת של מנשה או של ניר כץ או של אלי לוי.
    חוצניקים – כנראה שלמשפחת ארקין יש את הסיבות שלה להביא אנשים מבחוץ. הם צריכים אנשים שמחוייבים להם. הם שמו לב איך דברים התנהלו בעבר ונראה לי שראו כל כך הרבה רפש בשלוש שנים האחרונות ומפאת צניעותם הם לא ידברו על זה. אם אנשים מסוימים מחוץ למערכת יש למשפחה את הסיבות שלה ולא קשור לעובדה אם אנחנו האוהדים מסכימים איתה או לא.

    מעבר לכך – אדום עתיק קבל לייק את תגובתך 😉

    לסכום – הקבוצה מעל הכל… היום סמלים יש על מרצדס ויגואר. שחקן מנשק את הסמל על החולצה ומחר ינשק סמל של קבוצה אחרת. האוהדים הם הסמלים….וכן, התחלתי לראות כדורגל שהיו סמלים. הכוכבים נשארו באותה קבוצה רק שגמרו את הסוס בשלהי הקריירה עברו לקבוצות אחרות… גידי דמתי מלמיליאן דני נוימן עודד מכנס וכו'

    ילללא רמת גן לנצח את בני יהודה רק כדי לצחוק על קשטן

  • ספקולנט כותב :

    למיקי. נכון.כולל אותי.
    ללא מופתע – "כשניהיה" ..אז נוכל לדבר. להבנתי השיח כאן הוא איך הופכים להיות כמו הגדולות…אוהדים, שיווק,הנהלה …מה זה "כשניהיה".. איך ניהיה? ארקין יעשה אותנו?… אם לסבתא היו גלגלים היא היתה אוטו אבל אין לה אז אם רוצים אוטו צריך לעשות שיהיה ולכן הדיבורים על עמותה, תוכנית שיווקית, חיבור למועדון….

  • איתן כותב :

    לכל הפלספנים שמדברים על העמותה
    1.מאז ינואר עונה שעברה היו פגישות חד שבועיות עם ניר כץ,יצאו הסעות מאורגנות למשחקי חוץ כולל נוער
    2.נתרמו8500 שח מאוהדים -5000 שח לטובת הכדורסל,3500 לטובת האורדונס קומנדו
    3.חולקו חולצות מועדון רשמיות מעונות קודמות ללא תמורה
    4.בשבוע הבא יהיה אירוע אחדות מועדון-אורדונים שחקנים מנהלים מאמנים כולל
    מחלקת נוער.
    מי שרוצה לעזור לטובת הכלל ללא תמורה כספית או כרטיסי הזמנה מוזמן לפנות אליי052-6259770

  • לאדום עתיק כותב :

    אין חולק הבעלים ונציגיו רשאים לעשות כרצונם אנחנו יכולים לבקר אם בא לנו אבל הדרישה היא {כמו שאמר רגיעון} שקיפות.שנדע נבין ואולי נבקר פחות.גם אם נעשות טעויות אפשר להתנצל ולהמשיך הלאה. דרף אגב האם מחפשים חלוץ? נדמה שבמכבי חיפה מתפנה אחד ואולי במשכורת של שני זרים כושלים אפשר לעניין אותו.

  • יענקלה ליבמן כותב :

    למה צריכים לעלות את השטויות על המשכורות זה עניין שלכם אתם סתם מעלים את הלהבות תרדו מהקטע תדאגו שיקנו מינויים
    אם כל הכבוד אתם לא בעלי מניות שזה יעסיק אותכם מה גם שהשטויות שכותבים על נושא השכר והתמחור ממש ממש לא נראה לי כנכונות סתם מישהו אמר……….

  • גלעד כותב :

    על איזה אי סדרים אתה מדבר כאילו מנשה היה מנכל אי תפקוד הלואי שכל אחד היה מתפקד כמהו מנשה עובד מהלב והנשמה ואני מדבר בתור אחד שעבד ברמת גן ואם כבר כותב דברים מנשה לא מקלל מי שמקלל זה איציק לוי ולא מנשה אז על תזין במוח על דברים ששמורים במערכת היה מי ששמע במה שמוליק היה יותר חיוני בזה שמנשה עשה את העבודה ושמוליק הרויח פי שתיים פרייר שעבד במשכורת כזאת פריירים לא מתים רק מחלפים.

  • יריב כותב :

    כל מילה שווה זהב העובד הכי מסור בניצול הכי גדול גועל נפש ילד בן 14 מרויח יותר בושההההההההההההה.

  • אדום בנשמה כותב :

    בושה למועדן לא ידעתי שזה המשכורת מנשה באמת אי סדרים במועדון בושה ניצול עושקים בן אדם זהב לא מאמין שארקין יודע שזה השכר סליחה השפלה וניצול עובד.איציק לוי תתביש גם לך יש משפחה לפרנס איף נתת יד למשכורת עלובה כזאת לעובד מספר אחד מתבייש בכם הפועל רמת גן.

  • ליענקלה ליבמן כותב :

    כרגע יש אי נחת וביקורת על הדברים שמסביב.והביקורת מוצדקת תשאל את מנשה מה היה שכרו ותבין.
    אבל שים לב לפי איך שהדברים נראים בצד המקצועי בזמן קצר מאוד תהיה פה ביקורת קשה על המאמן שלא הביא חלוצים וקישור אחורי ולכן אנחנו לא ניראים כקבוצה המתאימה לליגת על.אי אפשר להמר עונה שלמה על חלוץ זר שלא שיחק בגלל פציעות בעונה שעברה או על קשרים שאנחנו יודעים כמה הם שיחקו בעונה הקודמת ולמה. אפשר עדיין לחפש ישראלים שמתנדנדים בקבוצותיהם ואפילו בליגות יותר נמוכות.תזכרו איזה הפתעה נעימה היה ברוכיאן בעונה שעברה דרך אגב איפה הוא? עכשיו שהורחק שחקן הוא יחסר.
    לעניין המינויים, כרטיס מנויי הוא לאוהד שרואה עצמו מגיע לרוב משחקי העונה מי שמגיע לשליש או פחות זה לא רנטבילי ביחוד בליגת העל שכל המשחקים משודרים בטלוויזיה .רוצים אותנו במגרש תמכרו במחיר שעולה ערוץ הטלוויזיה. דרך אגב נושא המחיר האחיד ללא כרטיסי ילד וחייל נראה לי כעבירה על תקנון ההתאחדות שמחייבת הוצאת אחוז מסויים של כרטיסים במחיר מוזל.

  • ל-6:18 כותב :

    – יקיר ברוכיאן נמצא בר"ג.
    – ההתאחדות מעודדת מחיר אחיד לכולם בתנאי שהמחיר זול. זה התחיל בבני יהודה בדיוק באותו סכום, לא רק בהסכמת ההתאחדות אלא בעידודה המלא.
    – בקבוצה ממשיכים לבחון שחקנים, כולל ישראלים. אתמול למשל היה משחק אימון שבו נטלו חלק 4-5 נבחנים.
    – מנוי. מחיר המנוי הוא די זול כך שגם אם הולכים לחצי מהמשחקים, או פחות, עדיין משתלם מאוד לקנות מנוי, בטח ובטח לנוער/ילד/חייל. בנוסף חוסכים עמידה בתור (ויש גם ימים גשומים וקרים). מספיק לבכות על כלום. הקמצנות כל כך לא מובנת כי במגרש עצמו כולם נהיים מיליונרים שקונים, ללא היסוס, נקניקיה חלודה וכוס קולה ללא גזים במחירים מופקעים. חבל שלא הקשיבו לי שביקשתי שיעלו את מחירי הכרטיסים הרגילים.

  • ל איתן כותב :

    חולקו חולצות רשמיות של המועדון?
    למי? מי זכה? המקורבים? היתה הגרלה?

  • בעניין המגן הימני והשוער כותב :

    האם רק אני כועס על המגן הימני שעשה שגיאה כל כך חריפה שעלתה לנו בהפסד הראשון (במשחק הראשון ועוד בבית) כשהצליח להפוך מצב מסוכן של ת"א למצב בטוח (כמעט) לחלוטין עבורם. כבונוס לטובתם הוא גם הורחק באדום לשארית המשחק ולעוד משחק נוסף?
    כנראה שהיתה סיבה שת"א שיחקו הרבה על הצד שלו.

    בנוסף, נכתב שארקין לא זינק לצד שעליו המליץ לו מאמן השוערים. קשה לי להבין למה איתי לא מקבל את מה שאומר לו המאמן הישיר שלו במצב כזה. הרי גם בשביל מצבים כאלה מאמן השוערים נמצא במגרש.

  • ל-8:39 כותב :

    חולקו למקורבים למלכות, כמקובל ונהוג כשמדובר בשחיתות.

  • אורדון לא מופתע כותב :

    פעילות הקומנדו (הצעירים והמבוגרים) בהחלט מבורכת.
    ברור שהחתול שקרוב לשמנת יאכל הרבה שמנת ….
    שוב בתור אחד שקונה מנוי כל שנה וחבר באירגון ותורם פה ושם בהתרמות של הקומנדו ביציע לא ציפיתי לקבל חולצה רשמית של הקבוצה.

  • ל816 כותב :

    אתה בכלל לא אוהד שב בשקט ותראה בטלויזיה ,כפי שרשמת. יה מיסניק לא קונה מנוי ומבלבל את הביצים!

  • ל8-42 כותב :

    אתה כועס על המגן הימני?
    אוי אוי אוי תנגב את הדמעות
    יא אוהד מפונק ובכיין
    ליאור ראובן מגן טוב שעשה טעות וזה יכול לקרות וגם קרה למגנים גדולים ממנו
    כמו שהוא טעה כך הוא גם יבשל ויביא לנו נקודות.
    יאללה תתבגר או שתבוא למשחקים עם מוצץ!

    בענין מנשה כל מי שמלכלך פה על כולם לא יודע ולא מבין בכלל מה קרה ומה קורה איתו
    במשך כל השנים הוא קיבל מעל ומעבר
    המשכורת זה ענין שולי לעומת מה שקיבל .
    בגלל הדאגה לו כי אכפת ממנו השאירו אותו בקבוצה
    מישהו אחר היו נותנים לו ללכת מזמן.
    יש דברים בתוך שאתם לא יודעים .
    הרבה בעיות כך שתשאירו למי שאחראי על זה לטפל.
    מנשה לא שוחרר ולא פוטר!
    מנשה רב עם אנשי הקבוצה והחליט לא להגיע.
    אין היום סמלים שהם מעל למועדון
    הסמל היחיד הוא על גבי החולצה!!! 

  • אוהדים מפונקים כותב :

    ומתפנקים , ואומרים שאנחנו הקהל ברכותי בארץ.
    איכס מגעילים וגועלים.
    יובל נעים כבר לפני 4 שנים צדק כשאמר שאוהדי ר״ג מפונקים.
    ואני באמת שלא סובל את יובל, אבל בכמה דברים הוא צדק .

  • ל-11:27 כותב :

    גם שעון עומד מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום (בתנאי שהשעון על בסיס של 12 שעות).

  • רון כותב :

    מעניין אותי לדעת למה איתן רושם שהקומנדו קיבלו 3500 שקל והם לא מודעים לכך…(מכיר מישהו בפנים) איתן אולי תפרט קצת מי לקח את הכסף

  • אדום בנשמה כותב :

    במה מנשה קיבל מעל ומעבר יזין מוך תפסיק לכתוכ שטיות

  • לרון כותב :

    מה לעשות שאתה לא יודע תנסה לשאול גם בכדורסל כמה יורם עזר להם בגיוס כספים רבים בעונה שעברה ותראה שגם תופתע
    אחרי מקרה פיליפ שקפץ על השופט והכדורסל קיבלו קנס גבוה ולא היה כסף לאולם יורם היה זה שרץ באמצע הלילה לגייס כספים והרבה.
    אבל יורם לא דאג לקבל תודות על כך
    זה רק מראה כמה שאתה ועוד רבים כמוך לא מעודכנים וסתם מבלבלים בשכל

  • אריה האדום כותב כותב :

    העמותה של הכדורגל לא מורגשת כלל, באם חברים בה אולי 30-50 איש אז
    זה נס, לא היה ולא יהיה הצדקה לקיום עמותת אוהדים בהפועל ר"ג כאשר
    נירשמים אליה עד 50 איש וקונים עד 250 מנויים בכל שנה, אין גם שום
    חיבור ואחדות בין 3-4 דורות שונים של אוהדי ר"ג ובתוכם גם כ 20-30
    קבוצות שונות של חברים בגילאים שונים שלא יושבים ומתחברים כלל עם
    הקומץ ועם חלקים גדולים מ 500 האוהדים המעטים שלנו, בכדורסל בגלל
    שהעמותה הינה גם מנהלת בפועל את הקבוצה ואין ארקינים שם אז ברור
    שצריך וחובה לקיומה של העמותה לצורך ניהול הקבוצה והן הבאת כסף
    להחיות את הקבוצה בליגה א" וכל העושים במלאכה זו כל הכבוד להם;
    בהפועל ר"ג כדורגל לא נידרש לא מורגש לא צריך וגם לא עובד כלל
    נושא עמותת אוהדי ר"ג כדורגל והנושא מעניין אולי אולי 30-45 איש
    המשוגעים לדבר וחלקם בעלי אינטרסים בנידון, לדעת לא מעט אנשים
    חסר וחובה שיהיה מישרה בשכר או בהתנדבות של איש שיווק מרכזי אשר
    יטפל בשיווק-פרסום-הבאת אוהדים-גיוס אוהדים צעירים חדשים-קשר
    רצוף עם ההנהלה והמאמן-מכירת מנויים כל העונה כולל לחצי שני של
    עונה זו, ומיבצעי אב+אם+ילדים לכל משחק ב 50 ש"ח מקסימום;
    תפקיד זה יהיה יעיל מאד מכל עמותת אוהדים או מנהלי עמותה וכדומה;
    לגבי החולצות שחולקו למקורבים אז חבל כי הרבה אוהדים משקיעים
    את זמנם אהבתם אהדתם לקבוצה שנים רבות וגם ראויים לצ"ופר כזה!!!

  • אש אש במכתש כותב :

    היום אין מכתש
    היום זה אש אש באתר המכתש

  • רק שאלה כותב :

    סידיבה חתם?

  • רוני כותב :

    ירון- יש לי הצעה בוא נשב ביחד וכל מי שמעוניין ונבנה מחדש את ארגון האוהדים ההרגשה שלי שיש פה יותר מדי גורמים שמושכים לכל מיני כיוונים וגורמים לאווירה לא טובה רק ארגון אוהדים מאוחד וברור יכול לשבת מול ההנהלה ולהזיז דברים כמובן רק במה שנוגע לאוהדים אני חושב שכל ההתעסקות במשכורות אנשי ההנהלה היא לא עניין של האוהדים יש בעל הבית והוא מחליט תפקידנו לעודד ולבוא למגרשים ולאהוב את הקבוצה צריך להכין תוכנית עבודה מסודרת עם רעיונות ולבוא עם זה להנהלה אחרת דברים לא יזוז ועם הקבוצה חשובה לנו והיא חשובה לנו!!!! אז בואו נעשה מעשה ונקח את עניין השיווק וארגון האוהדים חזרה לידיים שלנו ונחזיר את האוהדים ואת החיבור לקבוצה !

  • לכולם כותב :

    סתימת פיות לא תעזור כמו שרבים התקוממו כשנדמה היה שמראים ליפרח את הדלת.יש כאלה שמתקוממים שהיה מי שאראה לאוהדים הבודדים שבצוות המקצועי את הדלת.זה לא יעזור מנשה ולפניו גם הרופא נישלחו הביתה ע"י ההנהלה.להבנתי בגלל סכומים קטנים וקנוניות טיפשיות לא מגיע לאף אחד כזה יחס בטח לאוהדים ששרתו את המועדון בנאמנות. דרך אגב אני התקוממתי גם שנפרדו מירון בר לב צעד שלדעתי היה מיותר וגרם לניכור חלק מהאוהדים וההנהלה.

  • י. - אוהד ותיק כותב :

    למי שהגיב בענינו של מנשה ופגע בו בצורה אישית, תתבייש לך, הדיון בענינו אינו מצדיק ולא נותן לאף אחד זכות לכתוב דברים אישיים מחייו של מנשה.
    אני לא יודע מאיפה אתה מביא את הנתונים לגבי הזוגיות של מנשה והתנהגותו עם משפחתו? הדברים שכתבת לא דומים למה שקורה במציאות.
    בכל מיקרה אין לך ולאף אחד זכות להביע דעה בעניניו האישיים של כל אחד, ובמקרה זה , של מנשה.

  • רון כותב :

    אנחנו פחחחחחחחחחחחחחחח!

  • דן כותב :

    אללה הפועל, השנה צובעים את רמת גן ואת כל הליגה באדום !!!

הוסף תגובה !

באפשרותך להגיב או לשלוח טראקבק מאתרך. באפשרותך גם להירשם ולקבל עדכונים באמצעות RSS.

תגיות HTML מורשות לשימוש:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

הבלוג תומך בצלמיות. באפשרותך להירשם באתר Gravatar.