דף הבית » עונת 2011-12

יקיר האוהדים

[ 27 באפריל 2012 | 7,905 views | 89 תגובות ] | ירון בר לב

צילום: לירן דורף אתר דאבל פס

דווקא שדומה שהכל הולך נגדה, הציגה הפועל רמת גן משחק הירואי וגברה 3:1 על מכבי הרצליה, זו שלקחה מאיתנו העונה שש נקודות.צ'אם ממאדו יצא סופית מהפריזר בו הוקפא ע"י המאמן והחזיר בצמד ענק, אופיר חמו סגר עניין לאחר שער פיגור מביך לאחר טעות איומה של ברוכיאן.מה לעשות שזה כבר לא תלוי בנו ומי אם לא קובי חסן דוקר עוד איזה מסמר בלב עם שער נצחון ללוד בדקה -88 שמקטין משמעותית את הסיכוי שגם כך לא היה גדול, להעפיל לליגת העל.לירן דורף גאה בשחקנים ומסכם.

מתוק אבל חמוץ, זה המצב של כל אורדון שיצא היום מהמגרש בהרצליה, מצד אחד הקבוצה הציגה למרות ההרכב החסר אחלה משחק שהוכיח(במיוחד למאמן) שיש לו סגל רחב וטוב, כזה שהיה שווה בו שימוש כשהחלה התקופה הרעה של הקבוצה, מצד שני בא קובי חסן, עשה 3:4 ללוד והחזיר אותנו שוב לאנדרדוג המוחלט לעלייה.

פרדי דוד עלה ב 4-4-2, עומר חזום הכשרוני הוכיח את מה שטענתי כבר באמצע העונה שיש לו מקום בבוגרת ופתח כבלם יחד עם צ'קאנה הבלתי נגמר שאולי זה התפקיד בו הוא יסיים את הקריירה.

המאמן המשיך במסכת הניסויים ההזויים כשהפעם יקיר ברוכיאן שלא ראה אפילו דקת ספסל מאז שהגיע בדצמבר, פותח כמגן שמאלי למרות היותו מגן ימני ושולט רק ברגל הזו, אורי אברהם, מגן שמאלי טבעי להזכירכם, המשיך משום מה לחמם את הספסל.

רמת גן פתחה טוב את המשחק אך ספגה שער מוזר שבאמת רק בליגה ג' רואים כשברוכיאן נטול רגל שמאל(רק להליכה כנראה) החזיר כדור הזוי לאמצע הרחבה כשאפילו אלמלם לא מאמין שהוא כובש שער יותר קל מבאימון, 0:1 להרצליה.

הקבוצה גילתה אופי, לא ויתרה וחזרה למשחק כשברוכיאן מכפר במשהו על הטעות כשהרים כדור קשתי לממאדו,איבגי תפס אוויר וצ'אם בשער דומה לזה שמול לוד,ניתר ונגח פנימה, 1:1.

ואז הגיעה הצלת המשחק כשזריס קיבל כדור עומק ממונד, הגיע לבדו מול ארקין שבאינסטיקט מצויין הדף והשאיר את רמת גן בשוויון, אחד על אחד ענק לאיתי שאולי השתיק במשהו את אלו ששחטו אותו בזמן האחרון ללא רחמים.

המחצית השנייה נפתחה בבליץ של האדומים כשבוקסה מחליף דאבל פס עם עזריה שבעט טוב אך איבגי עצר.

רמת גן המשיכה לבטל לגמרי את הרצליה כשטלקר נותר ללא פתרונות לאחר שנערך כל השבוע ל 4-3-3 המפורסם שלנו ולא קיבל אותו על המגרש.

ואז הגיע המהפך כשבלסטרה עם השפיץ שלח עומק נהדר לממאדו שהתקדם ומול איבגי כבש, 2:1 לרמת גן וצמד ענק לחלוץ הפריזר שנמס לגמרי היום על המגרש.

הרצליה נשברה וספגה את השלישי כשקסאני שלח כדור עומק ענק שחתך לגמרי את כל מרכז הגנת הרצליה שלמעשה לא היה קיים היום, חמו השתלט, עבר נהדר מימין את איבגי וגילגל פנימה, 3:1.

מכאן היה גארבג' טיים אחד גדול ובסיום נצחון נהדר לקבוצה שתאלץ להתפלל לנס מכיוון אותה הרצליה בשבוע הבא.

מסקנות:

1.עומר חזום אחלה בלם, ימים יגידו אם הוא בדרך לקריירה יפה כמו אלדר שפלר או להעלם לליגה א כמו אסי חקאק,השילוב בינו לבין קרלוס עבד, בעיקר בגלל שצ'קאנה נתן לו בטחון ומילים טובות לאורך כל המשחק, השילוב של הכשרון עם הנסיון הצליח ובגדול.

2.אפילו המאמן הבין שאם הוא רוצה את וובה וקסאני ביחד זה יכול לקרות רק ב 4-4-2 עם עוד שני קשרים התקפיים, היום זה עבד מצויין ועם השיטה הזו צריך כנראה לשחק עד תום העונה.

3.צ'אם ממאדו, מישהו מבין למה הבן אדם הוקפא חודשיים שלמים ביציע? רק לעומד על הקווים פתרונות לעניין הזה.

4.למעט ההרכבה ההזוייה של ברוכיאן, ניהול משחק טוב של המאמן, כולל חילופים מתוזמנים שאמנם לא תרמו למשחק אך היו נכונים.

5.עומר פרץ? טוב נו לפחות הפעם זכה להתלבש, להשתחוות בפני המאמן וכמה שיותר מהר.

צילום: לירן דורף אתר דאבל פס


ציונים:

ארקין 6-הצלה פנטסטית שהשתיקה רבים ביציע, הבטחון חזר ואיתו היכולת, בראבו איתי!

בלסטרה 6-משחק טוב ויציב עם בישול נהדר,חזר לעצמו לאחר מספר משחקים בינונים ומטה.

צ'קאנה 7-לב אחד גדול ואדום,אין מה לדבר,ניקה כל מה שהיה בסביבה ויחסית לחמישה ימי אימונים היה מתואם היטב עם חזום.

חזום 6.5-משחק בכורה(בליגה) שכל אחד יכול רק לחלום עליו, עשה את איציק ברוך מאמנו בנוער לאבא גאה, התמודד בכבוד עם זריס גדול המימדים, רק להמשיך ככה!.

ברוכיאן 5.5-טעות פטאלית בשער, לא אשם בזה שהוצב בעמדה בה לא שיחק מעולם, כיפר במשהו עם בישול מבריק לממאדו.

בראון 6.5-הילד חזר לעצמו, לחימה, הקזת דם ועוד, השאיר הכל על המגרש והיה דומיננטי במרכז השדה.

קסאני 6.5-גם לו משחק טוב מאוד, בישול ענק לחמו והמון ניידות על המגרש, היום גם בקושי איבד כדורים, איפה כל זה היה לאורך העונה?

חמו 6-את האמת? מחצית ראשונה מאוד פושרת אך בשנייה התעורר, החל להיות מעט יותר מדוייק ולבסוף גם כבש, הספסול בשבוע שעבר עשה לו טוב.

בוקסה 6-מחצית ראשונה טובה, נחלש מעט בשנייה ולא היה דומיננטי אבל היה מאוד מדוייק היום בפסים ועשה תנועה נהדרת לעומק מספר רב של פעמים.

עזריה 5.5-התחיל את המשחק דווקא טוב עם לחץ על הגנת הרצליה ותנועה נהדרת בשני האגפים אך הלך והתעייף ככל שנקפו דקות המשחק, חילוף טוב ובזמן.

ממאדו 7.5-מה אפשר לבקש יותר מצמד והמון השקעה, נכון, לא הכל מגובש אצלו כיחידה אחת אבל למצבים הוא מגיע(וגם הגיע בעבר),ההבדל הוא שעכשיו הכדור גם צולל פנימה, אפשר רק להצטער על הזמן שבילה ביציע.

ניסים 5-נכנס בשלב יחסית מוקדם של המחצית השנייה אך לא השפיע כלל על הספסל, יש אחלה חלוץ בנוער בשם תמיר רבאח שמגיעה לו הזדמנות, ידוע לי שהוא לא יקבל אבל לפחות ניסיתי.

כן שותפו:לידור כהן ובמבי.

צילום: לירן דורף אתר דאבל פס

עומר חזום עוצר את מיכאל קירטבה

את המתח אפשר לראות על הפנים של ראובן כהן שהגיע למשחק של הפועל ר"ג אחרי העדרות ארוכה

עוז יפרח מקבל תשואות ביציע

קרלוס צ'קאנה ועומר חזום מעודדים את הקבוצה במהלך המשחק

משפחת בלסטרה חוגגת את הבישול של הבן בשער השני

יקיר ברוכיאן

הקהל בטירוף בשער השלישי

הספסל השמח של הפועל ר"ג

עוזי פרל מעדכן

יוני מורג מתעדכן

קרלוס בולם

אלמוג מנצח על המקהלה

איתי ופרדי

עדכונים בלייב משכונה התקווה

השמחה בסיום. חיים משבוע לשבוע, ממשחק למשחק

ישחקו הנערים לפנינו. לידור כהן ששותף כמחליף ועומר חזום שפתח בהרכב והצטיין בסיום המשחק.

צילום: לירן דורף אתר דאבל פס

צילום: לירן דורף אתר דאבל פס

צילום: לירן דורף אתר דאבל פס

צילום: לירן דורף אתר דאבל פס

עומר חזום בהופעה אדירה(צילום: לירן דורף אתר דאבל פס)

/wp-content/uploads/2012/04/mach3.jpg

/wp-content/uploads/2012/04/mach3.jpg

יובל אשכנזי(צילום: לירן דורף אתר דאבל פס)

לידור כהן ( צילום: לירן דורף אתר דאבל פס)

צילום: לירן דורף אתר דאבל פס

תגובות מהפייסבוק

תגובות

89 תגובות »

  • אבנר כותב :

    הסתכל בתוצאה ופשוט לשפשף את העניים.
    עם רבע הרכב ניצחנו משחק ועוד נגד הכבשה השחורה שלנו.
    איפה היית עד עכשיו אדון פרדי?
    יבשת את ממאדו על הספדל במשך שבועות, אפשר רק להצטער על זה.
    שבוע הבא אנחנו חוזרים למקום הראשון, וכנגד כל הסכויים נעלה ליגה.
    מי יודע אולי זה מה שישאיר את ניר ארקין בקבוצה

  • אנחנו נעלה בע״ה כותב :

    הרצליה ינצחו את לוד (גם אבו ענזה לא ישחק) ואנחנו ננצח את אחי נצרת.
    מה לעשות ההוא למעלה רוצה שזה ילך קשה.

    אהבתי לראות את איתי בסיום המשחק עם הצעקה לעבר האוהדים ״מה עם שינה״, סוף סוף יוצא ממנו קצת רוע…
    לגבי המשחק הטוב של הקבוצה ההסבר הוא שהקבוצה הגיעה ללא ציפיות ועם סוג של השלמה מצד האוהדים שלא נעלה והשחקנים היו משוחררים .
    זה בלט על כולם כולל בוקסה שהיה טוב מאד היום.
    הרצליה שיחקה כמו שאנחנו שיחקנו בחודשיים האחרונים עם משקולות על הרגליים.

    הרצליה כל פעם שיש לה משחק מכריע מאבדת את הראש.
    שבוע הבא הם יבואו עם מטרה אחת שאין להם מה להפסיד והם ינצחו את לוד.

  • אלמוג כותב :

    כסף לא קונה הצלחה…. הקרבה ונחישות ומלחמה כן.
    עומר חזום…. איזה כיף לראות את הילד הזה ( לא נופל בכלום מטל $$$ חן)
    איתי ארקין…. משחק ענק שסתם הרבה פיות ( לקח אחד על אחד והשאיר אותנו במשחק)
    קרלוס- אין יכולת… ואין כושר…. רק לב גדול ואדום
    וובה/ בוקסה- הקרבה ומנהיגות של שחקנים שאכפת להם.
    לידור כהן- למה מחביאים אותו… יופי של שחקן.

  • אביהו כותב :

    איזה בישול אדיר של בלסטרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • סופר סת"ם כותב :

    בחירת מצטיין האתר היא פוליטיקה במירעה.

  • עופר- כותב :

    תמיד שאתה כבר בראש באדמה ואומר לעצמך יותר אני לא בא ואז בא משחק כזה ואתה חוזר לאהוב את הקבוצה זאת הפועל רמת גן . בעזרת השם נעלה ליגה תאמינו.

  • על קאסני וממאדו כותב :

    שני שחקנים שאנחנו בתור אוהדים פיספסנו בענק
    שחקנים מצוינים שהיו יכולים להוסיף לנו המון העונה.
    חבל שכמה אוהדים גמרו להם את החיים מתחילת העונה ושלחו אותם הביתה.
    קסאני כבר משחק שלישי אחד הטובים ועל ממאדו כל מילה מיותרת…
    שחקן מוכשר ביותר עם כח פיזי ומשחק ראש מעולה, לא מפסיק להתרוצץ וכולו בן 19.
    הוא עוד ישתפר ויצבור ניסיון וביטחון .
    קרלוס בשבילי הוא המצטיין היום עם אחריות גדולה מאחור, מנהיגות ושקט .
    נלחם כאילו זה משחקו הראשון בקריירה.
    בנוסף עומר חזום ללא ספק במשחק מעולה ואחראי
    לגבי השער שספגה הקבוצה זה גול של ילדים בני 12 ואסור לקבל שער כזה, טעות קשה של ברוכיאן שמשום מה מסר מסירת רוחב בתוך רחבת ה-16 שלנו ושל ארקין שאסור היה לו לצאת לקראת ברוכיאן והיה צריך להשאר בשער וכך היה לו סיכוי לעצור את הבעיטה של שחקן הרצליה.
    אבל גם איתי וגם ברוכיאן נתנו משחק טוב עד הסוף וחיפו על הטעות בשער של הרצליה ועכשיו העיניים לעבר שבוע הבא עם הרגשה שהכל יכול לקרות ונתפלל שללוד יגמר הכסף כי השבועות האחרונים שם עושים רושם שמשהו לא תקין במשחקים שלהם לכאורה…
     

  • אריק ר כותב :

    היום כולם נתנו את הלב על המגרש . איך אמר פרדי לפעמים צריך משהוא שיזעזע את הקבוצה. הבעיה היחידה היא שזה היה התפקיד שלך פרדי לפני שבועיים ושלושה. לדעתי קאסני היה מספר אחד על המגרש חבל שנכנס לכושר מעט מאוחר אבל מדובר בשחקן איכותי ששוה להשאירו לעונה הבאה. שאר הצעירים הראו הקרבה ונחישות יש עתיד אהבתי במיוחד את הבלם הצעיר שנזרק למים ועמד במשימה כמו גדול. קצת עבודה בחדר כושר וממאדו הופך לחלוץ קטלני.עבודה במישור הפסיכולוגי עם ארקין והוא יהיה שוער מצויין נראה שלקח לו קצת זמן להתאושש מהטעות במשחק הגביע. יש בקבוצה מאמן שוערים?
    לסיום מילה קטנה לשחקנים תמשיכו כך עד הסוף ונעלה!!! וגם אם חס וחלילה אבו סובחי ימשיך לקנות משחקים וההתאחדות הדבילית לא תעשה כלום לפחות אצלי את הכבוד שלכם תרויחו. דרך אגב תזכירו לי מה העונש למאמן של לוד עושה הרושם שהוא ממשיך בתפקידו כרגיל כנראה שהוא קיבל הרחקה מהספסל של הקבוצה לשמונה חודשים בזיון נוסף של ההתאחדות.

  • יקיר שינה ילד חרא כותב :

    http://images.one.co.il/Images/Packages/18269/557_372/IMG_9442.jpg

  • ספקולנט כותב :

    אמרתי לכם.
    כשממאדו משחק אנחנו בד"כ מנצחים. כמות ההזדמנויות שיש לנו גדלה משמעותית. משחק ראש אחד הטובים בארץ ו…מאמן שלא מבין מה יש לו( היה לו) ביד…. להחתים מיד ל-5 שנים אחרת יהיה בדרך לאירופה.
    פול קסאני…לא יכול להיות שלפני 2-3 עונות היה שחקן מפתח בקריית שמונה ( גם חמו) ומגיעים אלו כאילו שכחו לדעת לשחק. זה רק המאמן.
    למה דקות ראשונות של שחקן ( ברוכיאן) הוא עושה כשחקן פותח כשיש אורי אברהם על הספסל. למה?
    למה המאמן לא רואה הגנה איטית וכבדה של הרצליה כשאביב עזריה חוגג עליהם כמעט בכל התקפה. למה הוא מוחלף ולא אופיר חמו שיותר ממחצית שלמה לא מצליח למסור מסירה אחת נורמאלית ומאבד כמעט את כל הכדורים..( לירן ???)

  • גדי .ג מאחורי השער כותב :

    לספקולנט , עזריה הוחלף כי בדקה ה- 60 הייתה לו הזדמנות לתת לממאדו כדור עומק לגול והוא ניסה לעבור עוד שחקן במקום למסור לממאדו,
    באותה שיה פרדי קיבל עצבים וקרא לאורן ניסם להיכנס.

    חוץ מזה לפני שבועיים כתבתי פה שארקין באחד על אחד הוא מהטובים בארץ
    ולא אשנה את דעתי.

  • כל הכבוד כותב :

    עומר חזום הבלם הבא של הפועל רמת גן.גם בקבוצת הנוער הוא מקרין שקט ומנהיגות.איציק ברוך יכול להרגיש כמו אב גאה ונקווה שנראה עוד שחקני בית בסגל הקבוצה הבוגרת

  • ללירן 3 שאלות כותב :

    1. האם לעומר חזום יש קשר לשחקן העבר של הפועל יהוד חזום חזום ?

    2. מהיכן הגיע ברוכיאן והאם הוא קשור למשפחת ברוכיאן ?

    3. מה עשה עומר פרץ לפרדי שאפילו אתמול הוא לא זכה אפילו להתחמם ?

  • יניב כותב :

    לצערי את העליה פיספסנו , נקווה רק שארקין ישאר ולא נתפרק .
    הרצליה לא ינצחו שבוע הבא מכיוון שגם ניצחון שלהם ונגיד תיקו בין ר"ג לאחי ישאיר אותם במקום השני עקב הפרש שערים טוב יותר של לוד , אז בשביל מה להתאמץ …
    אחי כמובן יתנו ללוד את המשחק האחרון…
    מה שמשאיר אותנו בעיקר עם מחשבות על העתיד .

    הלוואי ואני טועה והקבוצות באמת ישחקו כדורגל הוגן.

    אה וגם חשוב שאנחנו ננצח את אחי …

  • לירן כותב :

    בוקר טוב ספקולנט, אני חושב כמו שרשמתי שלמעט ההצבה ההזוייה של ברוכיאן כמגן שמאלי, המאמן ניהל את המשחק טוב, אולי דוד כבר חשב על זה שבלסטרה יחסר מול אחי ושם יקיר ישחק מגן ימני ולכן רצה להריצו לפני כן, יכול להיות אבל זה עדיין לא מצדיק את ההרכבה הבאמת מוזרה שלו.
    עזריה התחיל מצויין, לחץ נהדר על הבלמים ועשה המון תנועה על המגרש, הוא היה מאוד עייף מספר דקות לפני שיצא ואין ספק שגם האי מסירה לממאדו זירזה את החילוף שהיה טוב במהותו אם כי ניסים לא תרם דבר, אמרתי שיש אחלה חלוץ בנוער בשם תמיר רבאח, במקום לבזבז את החצי השעה האחרונה על שחקן שגם ככה לא יהיה כאן שנה הבאה, עדיף היה להבשיל עוד ילד מהנוער שגם מהיר ויודע להטריד הגנות.
    גם חמו הוחלף רבע שעה לאחר מכן וזה לגיטימי כי הוא כבש והמאמן רצה לקבל ממנו עוד כמה דקות.
    בוא לא ניסחף עם ממאדו, יש לו עוד הרבה על מה לעבוד אבל ללא ספק הגיעו לו יותר דקות מאשר קיבל בזמן האחרון(שזה כלום כי הוא לא היה אפילו על הספסל רוב הזמן), לעומתו קסאני קיבל המון הזדמנויות העונה ומשום מה רק בשבועיים האחרונים מראה שיש לו משהו ברגליים.

  • ל-9.22 כותב :

    אביו של עומר חזום היה שחקן בהכח ר״ג בשנות ה-70.
    ברוכיאן הוא שחקן ממחלקת הנוער של ביתר ירושלים ששיחק עד ינואר במבשרת ציון נדמה לי והוא ממשפחתו של אבירם ברוכיאן
    עומר פרץ לא שיחק גם הפעם לא מובן אבל אף אחד מאיתנו לא נמצא באימונים…
    ודרך אגב אף אחד לא הזכיר זאת אבל הגול שחטפנו הוא באשמת ברוכיאן וגם איתי כן כן איתי
    אסור היה לו לצאת מהשער היה צריך לצעוק לברוכיאן שימסור לו לאחור או שיבעט את הכדור לחוץ אבל בשום אופן היה אסור לו לצאת מהשער
    יש לו חלק בגול

  • לירן כותב :

    לשואל שלושת השאלות, 1.לא חושב, ממה שידוע לי אין קשר אבל יכול להיות שיידעו אחרים לענות לך טוב ממני.2.קשור, בן דוד או משהו בסגנון, הגיע בדצמבר ממעלה אדומים שגם שם במונחי ליגה ב(אותה אני מכיר היטב) לא ממש בלט. שיחק שם כמגן ימני.3.שאלה מצויינת, תחשוב קצת מחוץ לקופסא, אני באמת מרחם על הילד הכל כך מוכשר הזה שעובר פה התעללות בגוויה.
    למגיב מעליי, לאיתי אין שום חלק בגול, הוא צעק באופן ברור לברוכיאן לעזוב את הכדור, אפשר גם לראות זאת בטלויזיה, טעות נטו של יקיר ולא של אף אחד אחר.

  • אלמוג כותב :

    קסאני לא היה קשר אחורי וגם לא יהיה עוד מאה שנים…. קסאני 50/50 שתופקד מאחור ולכן לא היה טוב בכל העונה.
    פרדי משלם בגדול ומהר על כל טעות שחצנית שלו ( אברהם כשיר ועל הספסל)
    הסיבה שלא נעלה השנה והיא פרדי דוד… מאמן שנכשל בהכל השנה

    עד המוות הפועל רמת גן

  • אלון כותב :

    בני לוד עלתה ליגה !

    שבוע הבא אבו סובחי ישלם כמה שקלים לשחקן או שניים בהרצליה !

    שבוע לאחר מכן אחי נצרת שתהיה כבר ללא כל סיכוי תיאורטי תבין שהיא צריכה לתת את המשחק לקבוצה מהמגזר !

    וקבלנו עליית ליגה שמתובלת בלא מעט רכישות משחקים !

    אבל !

    כל זה לא פוטר את שחקני הפועל רמת גן והמאמן שהיו צריכים לעלות ליגה, כשהכל היה תלוי בהם ולא השכילו לצבור נקודות בשלבים המכריעים !

    כל מה שאבו סובחי עשה לא היה עוזר לו אם היינו צוברים ולו חצי מהנקודות בחמישה – שישה המחזורים האחרונים !

    לכן, אני לא יודע אם לבני לוד מגיע לעלות ליגה, אבל דבר אחד בטוח – לנו לא הגיע לעלות !

    מכיוון שכך, אני שמח שבני לוד עולים, כיוון שאם אנחנו בכל מקרה לא עולים, לפחות לא נראה את הפרצופים שלהם בשנה הבאה !

  • ליניב , ולגבי קסאני כותב :

    יניב ניצחון של הרצליה שבוע הבא בלוד משווה את הנקודות שלהם לחוד כאשר יהיו עוד 3 נקודות בקופה.
    ניצחון של הרצליה במחזור האחרון וגם ניצחון של לוד במחזור הבא יביאו את 2 הקבוצות למשחק גמר.
    אז להרצליה יש על מה לשחק ועוד איך.
    במקרה שהעונה מסתימת ו2 הקבוצות הראשונות עם אותם הנקודות אז יש משחק גמר ויחס השערים אינו קובע.

    מי שאומר שקאסני לא קשר אחורי טוב לא מבין הרבה כדורגל
    קאסני בנוי היטב עם משחק ראש מצוין, טיפול טוב בכדור, ובלי קשר גם בחור מצוין.
    חלק מהאוהדים מתחילת העונה ירדו עליו וגמרו אותו וזה פגע בו מאד.
    שימו לב שקאסני מאז שאירח אותו יהורם באורדון בטריבונה ונתן לו הרגשה של שייכות קאסני פורח.
    זה היה לפני המשחק נגד ירושלים לפני פתיחת הפליי אוף ועובדה שקאסני מירושלים כל משחק כולל לוד הכי טוב על המגרש .

  • ללירן כנס כותב :

    תשמע איתי גם אם צעק לברוכיאן לעזוב אסור היה לו לצאת מהשער!!!
    קודם כל הכדור היה ברגליו של ברוכיאן ולא נבעט לאיתי.
    הכדור ברגליו של ברוכיאן ואסור לך בתור שוער לצאת.
    תלמד שיש חוק אצל שוערים
    לא יוצאים מהשער אם אתה לא בטוח ב-200% שאתה לוקח את הכדור
    אני מבין שאתה רוצה לתת הרגשה טובה לאיתי אבל בבקשה אל תעשה אותנו מפגרים ולא מבינים
    ללא ספק איתי אחרי השער שספגנו המשיך ונתן משחק טוב
    תשאל שוערים שאתה מכיר ותראה להם את השער של אלמלם ותראה איך כל שוער יסביר לך את אותו הדבר
    חוק מספר 1 אצל שוער אל תצא אם אתה לא בטוח שאתה קוטף את הכדור לא ב-100% אלא 200%

  • לירן כותב :

    מה אשם איתי שהוא צועק לו לעזוב והוא לא עוזב, מה אשם איתי שהשחקן מרחיק בצורה זוועתית למרכז הרחבה?, סתם לצורך העניין אם הוא היה בשער אתה חושב שלא היה מזה גול, שמו לבן אדם את הכדור על הרגל לבד עשרה מטרים מהשער,גם עם שני שוערים בשער הוא שם את זה.. כשארקין צריך לקבל בראש הוא מקבל גם ממני, לא צריך סתם לשחוט אותו, בטח במשחק כזה עם הצלה שכזו באחד על אחד.

  • אדום עתיק כותב :

    קיר ברוכיאן בן דוד של אבירם . המידע מפי יקיר עצמו . תתרגלו כי לילד חוזה ל 3 שנים.

  • כנס רגע לירן כותב :

    בשביל לסיים את הויכוח אז תקשיב
    איתי לא יכול לצעוק לברוכיאן לעזוב כי ברוכיאן עם הכדור ברגל עם הפנים לשער שלנו
    זאת הבעיה של איתי קבלת ההחלטות שלו בשער
    סתכל בשידור עוד 100 פעם ותראה שאתה טועה
    איתי החליט לרוץ לעבר ברוכיאן שהיה עם הכדור ברגליים ולעזור לו ולהרחיק אסור לשוער לעשות את זה אלא אם כן הוא בטוח שהוא מגיע לכדור
    שוב, לא נבעט כדור ארוך משחקני הרצליה לאיתי וברוכיאן ניסה להשתלט ואיתי צועק לו עזוב
    הכדור היה ברגלי ברוכיאן שנלחץ והלחיץ את עצמו ורץ עם הפנים לכיוון השער שלנו ואיתי עזב את השער ורץ לעברו
    נכון שאולי גם אם היה בשער אלמלם היה כובש אבל זה מראה כמה ההחלטות של איתי לא טובות בשער
     

  • לירן כותב :

    הכדור נשלח לעבר שטח מת כשרק ברוכיאן היה באיזור, איתי צעק לו לעזוב וברגע שיקיר כבר נגע בכדור, איתי המשיך קדימה במטרה להעיף ברגל את הכדור, אין פה שום אשמה של ארקין, רק טעות של שחקן צעיר, עם הרבה חלודה ששיחק עם רגל הפוכה בתפקיד שלא שיחק בו מעולם ונלחץ, זה הכל,אותי לפחות לא תשכנע אחרת..

  • נעם כותב :

    לירן צודק השער נטו של ברוכיאן שחוץ מהטעות הזאת נתן משחק סביר פלוס

  • אלעד כותב :

    הגול באשמתו הישירה של ברוכיאן שחקן תחת לחץ חייב להוציא את הכדור החוצה ולא להסתבך ליד הרחבה.
    אבל אני מסכים עם הכותב למעלה שלאיתי יש חלק בשער כי אסור היה לו לצאת מקו השער כל עוד הכדור אצל ברוכיאן.
    יכול מאד להיות שגם אם איתי היה נשאר על קו השער הוא היה חוטף אבל הסיכויים היו קטנים יותר ויכול להיות שהשחקן של הרצליה היה מתבלבל או בועט החוצה אם היה רואה שוער בשער.

  • ניתוח סיכויים כותב :

    אם תרשו לי ארצה לנתח הסתברויות ולתת דעתי על מה שיקרה בשבועיים הקרובים. איני נביא אבל כדורגל ראיתי משחק אחד או שניים.

    ראשית הסיכוי שלנו לעלות חלק וללא תנאים- דורש:
    א. שני ניצחונות שלנו על אחי נצרת וגם מחזור אחרון ברעננה . לנו 37 נקודות
    ב. לוד צריכה להפסיד להרצליה מחזור הבא וגם להפסיד נקודות לאחי נצרת. ללוד יהיו 34 או 35 נקודות.
    ג. הרצליה תנצח את לוד אבל תפסיד נקודות להפועל ירושלים מחזור אחרון. להרצליה יהיו רק 34 נקודות.
    הסיכוי ששלושת התנאים יתמלאו כולם הוא שואף לאפס אבל אני נותן לזה סיכוי של כ-2 אחוז.

    אופציה ב׳ – עליה דרך משחק מבחן – דורש:
    א. שני ניצחונות שלנו (על אחי ועל רעננה) יהיו לנו 37 נקודות
    ב. לוד מפסידה להרצליה אבל מנצחת את אחי נצרת חסרת הסיכוי אחותה למגזר שלא רוצה לעלות ליגה ( ניצחון בהפרש שערים גדול כדי לצמצם פערים מהפרש השערים העדיף של רמת גן) יהיו להם 37 נקודות.
    ג. להרצליה שמנצחת את לוד מגיע למשחק האחרון מול ירושלים ולא מעזיבה וגם אותם מנצחת יש להם 37 נקודות.
    הסיכוי שסעיף א יחד עם סעיפים ב או ג או שניהם יחדיו יתקיימו הוא כ- 80 אחוז.

    אופציה ג׳-
    אנחנו מאבדים נקודות מול אחי ואז מפסידים/תיקו/מנצחים את רעננה עלינו רק בסיוע של ניסים(לא אורן ניסים) יהיו לנו 32 , 33 או 35 נקודות . כי ליריבים שלנו:
    א. אחי שהוציאו נקודה או 3 מולנו ינצחו את לוד ואז להם יש 35 או 37 נקודות לנו פחות מהם. אם יפסידו ללוד אז אחי גומרים עם 32 או 34 נקודות.
    ב. הרצליה שניצחו את לוד או תיקו מולם ואז ינצחו את ירושלים גם להם יש יותר נקודות מלנו 37 או 35, אם הם יפסידו לירושלים בסוף הם גומרים עם 32 או 34.
    ג. בני לוד -גם אם יפסידו פעמיים הם נשארים עם 34 נקודות, הכי סביר שיפסידו להרצליה כי המזל והכסף נגמרים מתי שהוא אבל את אחותם מהמגזר ינצחו ואזי יש להם 37 ועלייתם למעשה מובטחת.
    אופציה ג היא הכי מוזרה אבל אותן לה כ10 אחוזי הסתברות.

    מה לגבי אופציה ד ? היא ממש לא סבירה ולכן לא נכנס אליה כעת אולי אחרי משחקי שבוע הבא. 🙂

    לסיכום אני באמת מאמין שהכי סביר שנגיע למשחק מבחן
    ואז בשל הפרש שערים זה יהיה בינינו לבין בני לוד
    ואז
    אלוהים גדול
    רואה הכל
    וגם ״יקיר שינה ….״ ( אפילו טל חן יוכל לשחק).

    יאללה
    אאאוווו. רמת גןןן!

  • אלון כותב :

    אל תחיה באשליות !

    אבו סובחי יקנה 2 שחקנים מרכזיים בהרצליה ולוד ינצחו אותם בשבוע הבא.

    שבוע לאחר מכן תחזה באחווה של בני דודים כשאחי נצרת יפסקו רגליהם בהנאה מול אחיהם הערבים.

    הסיפור גמור וכמו שכבר כתבתי קודם – לנו בכל מקרה לא מגיע לעלות !

  • מי מכיר את חוקי ההתאחדות לכדורגל? כותב :

    מה קורה אם בסיום העונה יש 3 קבוצות עם אותו מספר נקודות?
    האם משחק ההכרעה יתקיים בין 2 הראשונות שמיקומן נקבע לפי הפרש השערים? הרי קבעו שהעלייה לא תוכרע ע"ס הפרש שערים בלבד.
    מי יודע?

  • התשובה היא כותב :

    אם 3 קבוצות באותו מספר נקודות אזי השתיים עם ההפרשים הטובים ביותר יעשו בינהם משחק הכרעה.

    מאוד פשוט ובלי יותר מדי פרשנויות

    מקווה שעזרתי

  • ספקולנט כותב :

    לגבי ברוכיאן…הטעות היא של פרדי. כשמשחקים משחק מכריע עם קו הגנה חדש עדיף להתחיל עם מי שישד לו כבר 2.5 דקות משחק…אורי אברהם

    קסאני..הוא הרבה יותר טוב ממה שחלק גדול מהקהל ואדון פרדי נטה לחשוב. במשחקים בהם ניתנה לו האחריות והבטחון..הוא שיחק טוב, במשחקים שבהם המאמן שיחק עם שלושה בעלי בית ( בוקסה,אופיר חמו, קסאני) על אותה משבצת הם הפריעו אחד לשני.

    ממאדו…ימים יגידו..ואני אומר שמדובר בילד בן 20 עם המון כדורגל שהמאמן לא תרם להתפתחות שלו דבר. מי שילטש אותו קצת ברמת הסיבוב המהיר, צעד ראשון מהיר ולא רק גדול…ירוויח שחקן פריימר ליג.

    ולעניין הנקודות..מה עם אפשרויות לתיקו? ..והכי חשוב מבחינתנו..לנצח בשני המשחקים שנותרו. נעשה את זה והכל יסתדר לטובתנו גם אם זו תהיה עוד עונה בליגה הזו.

  • החזרנו במעט את הכבוד כותב :

    כולם דיברו עלינו שבגלל שאין לנו כבר סיכויים גדולים לעלות אנחנו נוותר על המשחק כדי שהרצליה יעלו ולא לוד.
    המועדון הראה בגרות וספורטיביות ועם כל זה שבני לוד שנואים עלינו אנחנו צריכים לנצח עד הסוף מבחינה ספורטיבית וגם כדי שלא נבכה עוד שבועיים לאחר שבני לוד אולי יאבדו נק׳.

  • אורדון כותב :

    בואו נשים את הדברים על השולחן העונה שלנו נגמרה ולא עלינו ליגה אבל עדיין זה כיף סוף סוף לשמוח שמחת ניצחון.
    אחי יבואו להילחם נגדנו ויפתחו רגליים ללוד ויש לי מקורות פנימיים שכך יהיה אז שאף אחד לא יופתע שלוד ינצחו אותם בקלילות גם אם הם יעשו הצגה ולוד תנצח בדקה ה90 כאילו שהיה מתח, העיקר הערבים בוכים על גזענות אבל מוכרים אחד לשני משחקים.

    נוסיף לזה שאין לנו טעם לעלות ליגה וזה לא המטרה היחידה גם אם נעלה ליגה מה בדיוק נעשה בליגה של 14 קבוצות ללא בעל בית שיוכל להביא תקציב, שוב נתבזה משחק אחרי משחק תאמינו לי אף אחד לא צריך את זה המקום שלנו בליגה הלאומית נכון להיום עד שיהיה לנו מגרש ביתי, בעל בית וקבוצות נוער וילדים שמיצרות שחקנים לבוגרים.

    הגיע הזמן שנכתב עם המציאות ונבין את המצב ואת זה שעליית ליגה היא כבר לא המטרה אלא השרדות של מועדון.

  • יעל הראל כותב :

    תגידו, אתם אמיתיים?? אני קוראת פה את התגובות/חישובים/סיכויים לגבי עליית ליגה ואני אשאל עוד פעם – אתם אמיתיים?? אתם באמת חושבים שיש טעם בכלל לחלום על זה עכשיו?
    בלי מגרש,
    בלי קהל לליגת על
    ובלי בעל בית בעוד פחות מחודש?
    לא זכור לי שהפועל ר"ג היתה מהקבוצות הבולטות בליגת על בשנים האחרונות ולכן כ"כ חשוב ודחוף לחזור לשם מהר מהר.
    אתם באמת רוצים לעלות ליגה ולבנות קבוצה שתראה עוד פעם כמו אוסף טלאים?
    הדבר הכי חשוב שצריך לדאוג לגביו עכשיו, הוא מה יהיה ביום שאחרי עזיבתו של ניר ארקין. מי יקח את הקבוצה, מי ישקיע בה, והכי חשוב, מי ידאג סוף סוף למגרש?
    ליגת העל – עם כל הכבוד לה – תחכה. ממש לא מעניין אותי לחשוב אפילו כרגע על לעלות ליגה במצב הנוכחי. קודם כל שתהיה קבוצה בעוד פחות מחודש.

  • תגובה ליעל הראל כותב :

    יעל,
    אנחנו רוצים לעלות מהליגה כדי להנות מהרגע. נראה לך שאנחנו יכולים כאוהדי הפועל רמת גן לחשוב קדימה ? מאז שנות ה-70 מחזיקים את הפועל רמת גן אנשים פרטיים, מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, עשירים יותר ועשירים פחות.
    כל פעם מגיע מישהוא אחר שדואג שתהיה קבוצה ולא ברור כמה זמן הוא יחזיק ולא ישבר.
    סוף סוף חשבנו שהגענו למנוחה ולנחלה עם משפחת ארקין ולכן גם לא היינו מוטרדים מהתוצאות על המגרש כי עם משפחת ארקין ידענו שיש המשכיות ויש דרך ובעונה הבאה הם ינסו לבנות קבוצה יותר טובה.
    כל החלומות התרסקו לנו עם העזיבה של המשפחה אחרי תקופה כל כך קצרה ולא משנה כרגע מהן הסיבות האמיתיות לכך.
    למה שנחשוב קדימה ? תני לי להנות מהרגע ולהיות קצת במתח תודות ל-20% סיכויים לעלות שיש לנו.

  • לירן כותב :

    יעל נשמה, קודם כל לגבי המגרש, יש חוזה חתום על וינטר ואני מאמין שניר יעמוד בהתחייבות הזו ללא קשר אם יהיה או לא יהיה בעונה הבאה.
    דבר שני, אם לא נשאף למעלה כאוהדים אז מה הטעם לבוא ולראות כדורגל, ככה נהפוך מהר מאוד כמו אוהדי כפר סבא, שהיו שאיפות הם היו מגיעים 3000, השנה הם הגיעו 200, אני רוצה לשאוף לטופ ואחרי זה לשבור את הראש מה יהיה, להעביר עונות פרווה בליגה הלאומית ללא מטרה זה יותר טוב?, נכון את צודקת, הנסתר רב על הגלוי בשלב הזה ואי ודאות אופפת את כולנו, העונה הסיכויים לעלות שואפים לאפס ולכן יש את הקיץ לראות מה קורה קדימה, אני מקווה שאנחנו לא במסלול התרסקות ושיהיה טוויסט בעלילה אחרת מגרשי ליגה א'(נתיבות,ערד,קרית גת וכן כנראה גם באר שבע), מאוד קרובים אלינו..

  • יעל הראל כותב :

    להנות מהרגע?? אני לא זוכרת שנהנתי להגיע ל-27 הפסדים רצוף, וכן, הגעתי לכולם (למעט שניים שהייתי בחו"ל או משהו כזה). אני לא זוכרת אף אחד שנהנה משנתיים של סיוט בליגת העל, שנתיים שגרמו להרבה מאד אנשים לא להגיע למשחקים של הקבוצה, וכאשר הם הגיעו הם ראו אוסף של "שחקנים" (אחד מהם היה בטוח שבוע שעבר שיש אלהים בשמיים למשל) ללא מחויבות, ללא אכפתיות, ללא טיפת רצון בכלל להיות בקבוצה, וכמובן שאפשר עכשיו לרשום את כל ההאשמות נגד הבעלים הקודמים, הכל שריר וקיים. אבל, וזה אבל גדול, ולירן פה אני מגיבה גם לך, זה לא שאני לא שואפת למעלה, אני חושבת שיש תהליכים (כמו בחיים בכלל) שאי אפשר לזרז אותם.
    אחד מהם הוא בנייה איטית אך יציבה, שכוללת גם מגרש, ולא, לא השכירות בוינטר (והעובדה שהעסקה על מגרש השקמה התפוצצה באותו שבוע של מאורעות הדרבי האחרון שלנו נגד הכוח, היתה צריכה להדליק לכולנו נורה אדומה).
    בנייה איטית כוללת גם סבלנות ובשלות לליגת על. אין לנו את הסבלנות הזו ויכולנו לראות ולהרגיש את זה היטב השנה. כל משחק לא טוב או הפסד ישר רוצים את הראש של המאמן/שחקן ההוא/שחקן ההוא.
    אני ממש לא בעד עונות פרווה ולא בעד להישאר בליגה לאומית, אבל, חייבים לזכור שבנייה היא לטווח ארוך, לעלות ליגה אחרי עונה כזו, ואחרי משבר שהולך לבוא כנראה, היא לא יותר מפנטזיה. אבל פנטזיה כזו כבר התפוצצה לנו בפנים לפני שנתיים.
    לפני שלוש שנים, בסיבוב הקודם בליגה לאומית, היו לי הרבה שיחות עם אוהדים לגבי עליית ליגה (אז 5 עלו) ואני אמרתי שלעלות ליגה בלי מגרש ובלי תקציבים ימוטטו אותנו.כולם אמרו לי "מה פתאום, מה את אומרת, את לא מבינה כלום", אני ממש לא צריכה שיגידו לי "אוי צדקת" אבל אני שואלת אם אתם באמת רוצים עוד פעם סרט כזה?? רק עברנו סיוט כזה. עדיף עוד שנה שנתיים בלאומית מאשר לעלות במצבנו ושנה הבאה להתרסק ולהתבזות עוד פעם בליגת על.

  • לירן כותב :

    זו הבעיה, אם בטעות נעלה העונה, אולי באמת מישהו ירצה לקחת את הקבוצה ולהצעיד אותה קדימה, לליגה הלאומית אנשים לא מתפתים להגיע והמסלול בדרך למטה עשוי להיות מאוד מהיר, ראינו מה ניהול כושל של כמה וכמה אנשים בעבר עשה לנו(צור שלום וכ'ו), מתכונת עמותת אוהדים וכ'ו מחזיקה מעמד עד ליגה א'(ראי מקרי קטמון ויפו), לא מעבר, לכן צריך לנסות לעשות הכל כדי להשאיר במשפחה את מי שצריך, רק שהסיכוי(המועט) לזה יגמר, צריך יהיה לחשוב ומהר,מה עושים קדימה.

  • ליעל כותב :

    הסיפור עם מגרש השקמה ממש לא התפוצץ בשבוע שעבר. זה עמד באוויר כבר זמן מה מאז שניר החליט לקחת 2 פסיעות אחורה. הרי ברור שכל עסקה כזאת דורשת ערבויות אישיות ואף אחד לא היה סוגר עסקה כזאת על בסיס התחייבות האגודה העלומה.

  • לירן כותב :

    ולגבי מגרש, אין ולא יהיה כזה בשנים הקרובות, יש או וינטר או האצטדיון, מי בדיוק יבנה לך מגרש ואיפה בצפיפות של רמת גן? מי ישקיע כסף?הטוטו? העירייה שבקושי זורקת לך כמה שקלים בעונה? מישהו בנה להפועל בכדורסל אולם חדש אחרי אוסישקין? לא, זרקו אותם להדר יוסף, מישהו בנה למכבי יפו מגרש אחרי שהרסו את גאון? לא,הם הלכו להשכיר(מכספם) את המגרש בחולון..

  • יעל הראל כותב :

    ראשית, הסיפור עם המגרש של השקמה התפוצץ בשבוע של הדרבי שלנו מול הכוח, ולא בשבוע שעבר, תקרא עוד פעם. שנית, במגרש הכוונה היא למקום משלנו לשים ציוד, משרדים, מחלקת נוער וכו', ולא רק כדי לשחק בו,ו המגרש של השקמה עונה על הדרישות אחרת לא היה מתנהל בכלל מו"מ לגביו.
    בנוסף, התחייבויות חוזיות וכלכליות, תקציב וכו' לליגה לאומית הרבה יותר קל (וזול) לקחת מאשר כאלו לליגת על ואולי דווקא בגלל זה בליגת על יהיה יותר קשה למצוא מי שייקח את הקבוצה (ואז אולי נמצא את עצמנו שוב פעם מול שאלת איחוד). לליגה לאומית יותר קל למצוא השקעה.

  • דודי כותב :

    רק לפני כמה חודשים קראנו באתר הרשמי טור אופטימי שהעלה חיוך אצל כולם, אשר נכתב על ידי ניר ארקין. אני, בניגוד לכולם, חושב שעדיין יש סיכוי לראות את ארקין תומך במועדון בשנים הקרובות בצורה זו או אחרת.
    אני גם מאמין שמשפחת ארקין תרגיש מחוייבות והוגנות לא לרסק את המועדון ולנטוש אותו בלי להעביר את המקל בצורה מסודרת.
    אני מאמין שהם ירגישו אחריות למחלקת הנוער ולאוהדי הקבוצה והם ישארו עד שירגישו שיש מישהוא שמסוגל לקבל מהם את המפתחות.

  • אייל כותב :

    לירן עיריית רמת גן התחייבה משפטית לבנות להפועל רמת גן מגרש אחרי הסכם הפשרה על המכתש.
    לצערי ניר ארקין והנהלת הקבוצה במהלך תקופתה לא הגיע לעירייה והפכה שולחן בענין מגרש ביתי גם בזה הלכו בדרכי נועם במקום לאיים בתביעה בבית משפט את עיריית רמת גן.

    דבר נוסף תתפלא אבל ברמת גן יש עוד הרבה שטחים פתוחים שניתן להקים באזור שלהם מגרש כדורגל, אפשר למצוא שטח ליד הספארי, יש שטחים בכפר אז"ר יש שטחים ברמת אפעל ויש שטחים בצומת מסובים ועדיין לא דיברתי על צפון העיר באזור של קניון איילון שגם שם יש שטח.

    וינטר הוא אצטדיון בבעלות של עמותת ידידי הכוח ולא שייך לעיריית רמת גן אצטדיון רמת גן הוא מגרש לאומי וברור לכל בר דעת שקבוצה מקומית לא יכולה לשחק בו עד אשר יעבור שיפוץ מקיף.

    אין להפועל רמת גן מקום בליגת על גם אם ארקין נשאר, כאשר הנוער צריך לנדוד לשחק "משחק ביתי" בקרית שלום וילדים ולנוער אין מגרש אימונים קבוע.
    אם בנתניה, פ"ת, חיפה וכו בנו מגרשים חדשים ומודרניים הגיע הזמן שזה יקרה גם ברמת גן אחת הערים העשירות ביותר בישראל.
    עבדו עלינו ואנחנו שותקים ככה זה אוהדי הפועל רמת גן נשחיט מליון מילים בפורומים וכו אבל שנצא להפגין מול עיריית רמת גן יבואו בקושי 20 איש זאת הסיבה העיקרית שאף אחד לא יבנה להפועל רמת גן מגרש למרות שהוא אפילו מחוייב לזה משפטית.

  • ליעל כותב :

    צודקת, טעות שלי בהבנת הכתוב. בכל אופן, מבחינת הזמנים זה די קרוב למה שכתבתי.
    ברור שבמגרש הכוונה לבית ולאו דווקא למגרש לבוגרים.
    שאלת האיחוד אינה רלוונטית, לפחות בשבילי, כי במקרה כזה אני פשוט מפסיק ללכת לכדורגל ישראלי אלא אם יקימו קבוצה חדשה בליגה ג'. לצערי זה לא אותו דבר לכולם. לרבים יש קבוצה שניה וכו'.
    מן הסתם ימצא מי שיקח את המועדון ויש להניח שארקין יתן מספיק כדי, לפחות, לעמוד בהתחייבויות העתידיות שלו: שחקנים, צוות, מגרשים וכו'.

  • לאייל כותב :

    חושבני שטעות בידך בעניין ההתחייבות המשפטית של עיריית ר"ג לבנות לנו מגרש. אם אני זוכר נכון הרי שהשופט/ת, כשדנו בעניין התביעה של קוריס נגד יורוקום ו/או מי שזה לא היה, פשוט אמר/ה שצריך למצוא פתרון במסגרת 2 העיריות והן הסכימו אבל אין פה שום דבר מחייב, לא משפטית, לא מוסרית ואפילו לא כדורגלנית. זה נאמר מהפה לחלל האוויר כדי לעשות מציאות מאוויר. סתם מילים יפות חסרות תוקף. בקיצור, בבל"ת.

  • לירן כותב :

    אייל השטחים מן הסתם שייכים למישהו, סביר להניח או למדינה או ליזם כזה או אחר,אף אחד לא ייתן לך אותם ללא תמורה אם בכלל, אני רוצה לראות את החוזה החתום שנקבל מגרש תמורת המכתש, ממה שידוע לי אין דבר כזה אלא רק הבטחות בעל פה שלא קויימו ואם יש אז ממזמן היו צריכים לעשות משהו בנידון,הרי מול חוזה חתום לעיריית רמת גן תהיה מחוייבות לעניין והיא לא תוכל להתחמק מכך.
    הטוטו לא ישקיע שקל באצטדיון חדש, הוא רצה לעשות מייקאובר לאצטדיון הלאומי אבל העניין כרגע נפל ונדחה למועד לא ידוע בגלל ענייני מכרזים וכדומה, ברמת גן לא יקום מתקן חדש, הם רוצים לשפץ את הקיים.

  • יעל,תסבירי להם למה כותב :

    התפוצצה העסקה של השקמה בשבוע של אחרי הדרבי
    רק מעטים יודעים שאת אבל כעת הזכרת זאת אז אפשר לספר…
    כל הבלאגן שהיה אחרי הדרבי כאשר ניר ארקין מבקש מהאוהדים ללכת הביתה אבל חלקם נשאר ועושה מהומות בחוץ ושבוע לאחר מכן מחאה מטומטמת שמצריכה את ארקין לבוא מהרצליה עד לוינטר ב21.30 בלילה ולעזוב את עסקיו כדי להרגיע את הרוחות כי כמה ילדים שעוד לא ראו כלום בחיים שלהם החליטו לעשות מחאה עם עזרה של כמה מבוגרים מגודלים.
    פה ורק פה ארקין נשבר , והמחאה והשבוע הזה הראה לו מה זה לא להעריך את מה שהוא עושה.

  • ל2353 כותב :

    תרוצים, סיפורים.

  • לא יבנו מגרש כותב :

    בעיר רמת-גן יש שני מגרשים מאושרים לליגת העל , יותר מכל עיר אחרת בארץ.

    אם נסתכל על זה בצורה אוביקטיבית , לקחת כספי ציבור של העיריה , תושבים והטוטו ולבנות אצטדיון שלישי בשביל 500 אוהדים זה לא פחות ממעילה בכספי ציבור.

  • לירן כותב :

    רק לדייק בעובדות, הפיצוץ על מגרש השקמה היה הרבה לפני הדרבי,הוא קרה בסוף דצמבר, לפי שמוליק חיון ואין לי נטייה לחשוב שהוא משקר במקרה הזה, הייתה פגישה מתוכננת בעירייה בין הצדדים, הוא הגיע, הצד שלנו לא וכך פוצצה סופית העסקה.

  • חיפושים אחרי בעל הבית כותב :

    מישהו יכול לענות על התשובה איפה בעל הבית שלנו?
    זרק פצצה ולא שומעים ממנו שבוע?
    הייתי מצפה ממנו שכמו שהביא כתבה באתר הרשמי לפני מס׳ חודשים שעכשיו יתן את האני מאמין שלו על עתיד המועדון
    שנשמע ממנו מילת הרגעה או משהו אחר אבל לפחות שיגיד משהו
    קשה להבין את ההתנהלות שלו בשבוע האחרון מדוע אנחנו האוהדים אשמים?
    לא מגיע לנו בתור אוהדים לדעת מה הוא באמת חושב? מה הולך להיות?
    האם אנחנו צריכים לשמוע אותו מספר לעיתונאים שהוא עוזב את הכדורגל ולנו מי שהכי מגיע להם תשובות הוא נעלם!
    הלו ניר תתעורר!!!

  • איתן כותב :

    ניר הוא אורדון אמיתי שעושה את מה שכל אוהד מושבע חולם לעשות במצבו הכלכלי;
    להיות בעלים של הקבוצה שאתה אוהב,כול מורי ארקין.
    מה גרם להם לצאת בהצהרה על סיום בעלותם בתום העונה?רק להם התשובה האמיתית.
    עובדה אחת ברורה לי יום לפני תחילת הפלייאוף לגבי החלטתו שבמידה ולא עולים העונה והיא
    שבעונה הבאה הוא לא מתכוון להשקיע שוב כספים להתמודדות על עליה כיוון
    שאין סיכוי להתמודד מול הפתח תקואיות וראשלצ .
    ההתרשמות שלי היא שהוא היה כבוי כבר אז.

  • רוני לאיתן כותב :

    צפיתי בך בערוץ 1.
    יצגת אותנו בכבוד

  • לאיתן כותב :

    למה מי אלו מכבי והפועל פתח תקווה?
    מי זאת ראשון לציון?
    הפועל פתח תקווה אין להם גרוש וחצי
    מכבי פ״ת עונה הבאה לא ישקיעו הרבה כסף כדי לעלות ויבנו על שחקני הבית
    ראשון כבר לא תשתגע וגם שם כל הסגל חתום לעונה הנוכחית.
    ארקין עם ההון העצום שלו לועס אותם לארוחת בוקר, הבעיה שאין לו את האנרגיות.
    ארקין צריך להמשיך ולא לעזוב ולהחתים את אלי כהן ל3 שנים ולנסות לעלות בעונה הבאה.

  • לחזור למקורות כותב :

    לחזור ללחם ולחמאה.
    שנה הבאה לשחרר שחקנים בגדול.
    ללכת בכל הכוח על שחקני הבית ובוגרי מחלקת הנוער.
    מאמן משלנו. יכול להיות אריק, יכול להיות איציק, יכול להיות אבי.
    בנייה.
    תראו איך לוד בדרך לעלייה בגרוש וחצי.
    לא בטוח שבשנה הבאה כל היורדות ירוצו לעלייה. יש בעיות בכל קבוצה מהיורדות. היחידה הרצינית תהיה מכבי פ"ת ויהיו 2 עולות.
    להשקיע הרבה יותר במחלקות הנוער. שם העתיד.

  • yuda כותב :

    1. ליעל- צודקת בכל מילה
    2. מגרש – אם היתה חשיבה לטווח ארוך מצד הבעלים ( ומסתבר שלא) ואם היה רצון אמיתי להקים אצטדיון ובית למועדון(ומסתבר שלא)ולא להסתפק בהסדרי שימוש מפוקפקים ( למה מה? קיבלנו אפשרות להשתמש בחרא הזה שנקרא וינטר, אז מה?)..הרי שכמו ( במלוא הצניעות) נתבקשתי בזמנו( 5-6 שנים) לכתוב תוכנית עסקית ראשונית להקמת האיצטדיון החדש בנתניה על מנת לבחון היבטים כלכליים…גם בעלי הקבוצה יכולים היו לנהל מלחמה על מגרש ביתר ליד איצטדיון רמת גן ולשדרגו לאיצטדיון (… יציעים) ואולי היה ניתן למצוא קרקע חקלאית או עירונית ולהקים עליה איצטדיון. זו רק שאלה של חזון, מטרות, חשיבה לטווח ארוך, התייעצות ושיתוף אנשים מתאימים.
    3. יעל, נחכה עד סוף העונה ולקראת העונה הבאה נראה לאן הרוחות נושבות…או לארקינים כספונסרים ( ומי ינהל ?), או לפירוק…ו למועדון המכתש בליגה ג'.
    4. לירן…אוהדים הוכיחו שהם יודעים להקים דברים יפים..ראה כדורסל..ראה הפועל תל אביב, ראה יפו, ראה קטמון ( שאומנם מתאחדת מחדש עם ירושלים) וראה 3 קבוצות כדורגל חדשות של אוהדים שמוקמות השנה. נכון שבשביל לעלות ליגות צריך כסף..אבל המחוברות למועדון, הנשמה, הכיף לבוא למגרשים וכסף קטן בהתחלה…כל אלו יכולים לעשות בעתיד מועדון כלבבנו… ישנם קרוב ל- 200 מועדונים כאלה באירופה..

  • לירן כותב :

    yuda אני הכי בעד קבוצות אוהדים כמו קטמון ויפו, הייתי שותף מלא לבניית הסגל של קטמון העונה שלצערי כשלה במאני טיים(מממ מזכיר איזו אדומה אחרת לא?) שגם יפו מאוד קרובה לליבי וגם לה עזרתי בייעוץ על שחקנים.
    הבעיה שהמודל הזה מחזיק רק עד ליגה א', זו המציאות בשטח(גם בצפון עם גבעת אולגה לדוגמא), אם זו השאיפה העתידית שלנו כאוהדים אז אחלה, אני רוצה לטעום מתוק מזה, אפשר לעשות את זה, האוהדים נפגעו מהר מדי וקשה מדי.
    צריכים לקחת נשימה עמוקה, לתת לזמן לעבור קצת ולהחזיר אלינו את הביג בוס, בכל משפחה יש ריבים וכעסים, בסוף פותרים הכל.
    בקשר לחזון על מגרש וכ'ו, ניר בא בכוונות טובות, הייתה כוונה מלאה לרכוש את השקמה ולשפצו כדי שיתאים לכל מחלקות הנוער(כנראה דשא סינטטי) וגם למועדון ראוי במתחם, קרה מה שקרה(לא בטוח שרק בגלל ארקין, לטנגו צריכים שניים) ונשארנו רק עם וינטר, היו תוכניות קדימה רק שמשהו קרה בדרך…
    לגבי המתחם ליד קניון איילון, הוא הוקצה לנבחרות ישראל השונות לאימונים(כולל הבוגרת)ובעיקר למועדון בית"ר רמת גן שמחזיק שם לא מעט מחלקות, מטרומים ועד בוגרים.

  • הסלע האדום מפ"ת כותב :

    עשיתם לנו את השבוע את השבת והיה כיף של משחק!!! ועוד כשישה שחקני הרכב ראשון יושבים ביציע.תמשיכו ככה ותודה מראש!!!

  • ארז כותב :

    מספיק להעלות רעיונות הזויים על מועדון אוהדים. כמו שלירן כתב, זה יכול להספיק עד מקסימום ליגה א' ובמקרה של הפועל רמת גן לדעתי מקסימום ליגה ב'.
    בלי אדם עשיר בראש המערכת שחותם על ערבויות של מיליוני שקלים אין עתיד להפועל רמת גן.

  • אורדון כותב :

    איזו שטות הפועל מכתש רג מליגה ג, הכי הזוי שיש
    סוף סוף יגשימו ליצנים את חלומם

  • אורדון כותב :

    המחוברות למועדון, הנשמה, הכיף לבוא למגרשים וכסף קטן בהתחלה…כל אלו יכולים לעשות בעתיד מועדון כלבבנו…
    תעשו קיצור דרך ותיקנו ב 2 שקלים שתגייסו את השקמה בליגה ב
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  • תקראו בידיעות היום כותב :

    את הטור של עמיר פלג בעמוד 7.
    כמה שהוא צודק .
    הוא כותב קם על המשחק בין השקמה לקטמון לדוגמא שבחצי מאמן קטמון החליף את השוער והכניס במקומו את המחליף שלא שיחק כל העונה ב1-1 והשקמה ניצחו 3-1
    הוא כותב על המשחק בין בני אילת לכפר יונה שם הספיק תיקו לשתי הקבוצות ומה נגמר המשחק?…נכון 0-0.
    הוא כותב שלפי הדיווחים הקבוצות שיחקו לרוחב…לא היו קרנות ואף לא צהוב אחד!
    איך הוא כותב? ״השאלה אם מי שצריך לחקור נרדם״…

    כל הכדורגל בארץ מכור והכל ידוע מראש.
    וכולם שותקים למה מי שצריך להוציא את זה החוצה עושה מזה הון!
    והכל לכאורה כמובן …לפי עמיר פלג.

  • ל- 15:56 נו באמת כותב :

    אכן הכל לכאורה
    ורינונים תמיד היו ותמיד יהיו.
    אם יש לך הוכחות לך מיד למשטרה או לויצמן יער.

    אם תקרא בין השורות את דברי אבו סובחי בעיתונים היום- "הרצליה קבוצה טובה, אני לא יודע מה קרה לה מול הפועל רמת-גן" גם לו יש השערות ודיבורים על קניה ומכירה- זה נראה לך אמיתי?

    מספיק עם כל מיני תיאוריות וקונספירציות
    צריך לנצח במגרש וזהו

    אם אתה תנצח את אחי נצרת ובמחזור הסיום את רעננה גם כן יגידו שזה מכור..- נראה לך שזה אמיתי ובאמת מישהו יקנה? די עם קישקושים ותירוצים

  • קורא ולא מאמין כותב :

    http://www.hapoelrg.co.il/?CategoryID=164&ArticleID=329

    איפה קרה באמת השבר ולמה 180 מעלות?

    כל כך חבל.

  • ל17,10 כותב :

    תמשיך להיות נאיבי!

  • ללירן כותב :

    לא מסתדר לי דברים שאתה עונה ליעל מול דברים שנכתבו
    או נרמזו על ידך לגבי ארקין.
    תכלס ועוד לפני כל הבלגן עס לוד ,לניר ארקין נמאס וזאת על פי דבריך.
    אתה מבין ,מצד אחד שהוא כבוי ולא משנה הסיבה כרגע,
    מצד שני מייחל לכך שיחזור בו.
    בשביל מה אתה צריך בעלים כבוי?

    דבר שני, אתה היית מאלה שנשארו בחוץ ונכנסו אחרי חצי שעה.
    אפ היית רוצה שהוא ישאר ,אם הוא היה כל כך חשוב לך היית כוחב בעד
    הפסקת המחאה וגם נכנס על ההתחלה.

    נראה לי ילדותי גם לזלזל ברגשות של ניר שביקש בכל לשון של בקשה להפסיק,
    גם לספר לנו ,מה שגם רואים על המגרש ,שהבעל בית נוכח ניפקד ,וגם לייחל
    להישארותו של מי שאיבד ענין.
    קצת יותר מדי ,לא?
    כדי לישרוד בליגת העל צריך בעלים להיות עם אנרגיות פי 100 יותר חזקות
    ולעמוד בפרונט של של הקבוצה שלו ,להתעמת עם המאמן שלו כשצריך,
    אתה רואה את זה קורה?

  • לירן כותב :

    קודם כל לגבי המחאה, ציינתי זאת עוד לפני, עדיף היה למצוא פתרון אחר בצורה שונה ולא כפי שנעשתה.
    אבל ברגע שהחליטו ללכת עם זה הצטרפתי, חלילה לא מתוך חוסר כבוד לבעלים אלא מתוך הזדהות עם אלו שמחאו, אגב בשורה התחתונה המחאה נעשתה רק בגלל שארקין לא השתיק את המאמן אחרי התנועה המגונה באשקלון, אמירת הקידוש או העימות עם מספר האוהדים בהרצליה, אם זה היה נעשה בזמן, מאורעות הדרבי לא היו קורים.
    בלי קשר, למחאה לא היה שום קשר לעזיבה של הבעלים, זה פופוליזם זול לרשום על זה ולחשוב כך, יש סיבות אחרות ומשמעותיות יותר לעניין.
    דבר שני, בוא לא נשכח שניר בסף הכל בן 27 והוא לא עם אופי נושך כמו בעלים אחרים, ככה שצפיתי שמשבר כזה יגיע בשלב כלשהו, לצערי גם הקבוצה סיפקה לו את כל "הסיבות" לעזוב, החל מכשלון מקצועי מובהק, דרך גידופים על אחיו(שזה כואב איך שלא תהפוך את זה) ועד אירועי לוד.
    אני מייחל לחזרתו מסיבה אחת פשוטה, לא יהיו קופצים על העגלה וגם אם יהיו, הם עלולים לדרדר את המועדון לתהום, אותו תהום שהתרגלנו אליו במשך המון שנים עם ניהול כושל.
    אני חושב שכאשר יעבור מעט זמן וניר ירגע, אפשר יהיה לנסות לשכנעו לחזור, סך הכל הוא חולה על הפועל רמת גן והוא בא מאהבה, גם זוגות נפרדים וחוזרים, לפעמים קצת איוורור עושה את שלו.

  • yuda כותב :

    ללירן,
    הנבחרות עברו להתאמן בשפיים. ליד הקניון יש שני מגרשים. הבעלות היא עירונית ומגרש בית"ר זו לא קרקע פרטית של מישהו על אף שהוקצתה לו ונעשים שם דברים יפים עם נערים וילדים.ראוי היה למצות את המהלך ממנו גם ביתר רמת גן היתה יכולה להינות.
    ולגבי תפיסות עולם של אוהדים וכדורגל…אני מבין שישנם כאלה שכל שמעניין אותם זה לנצח ולהיות בטופ…לאלו אין אלא להמתין שיבוא מישהו וישים את כספו…גם כדי שיהיה אפשר לבוא אליו בטענות על בחירת מאמן לקויה, בחירת שחקנים שגויה ועוד כהנה וכהנה…להערכתי אין כאלה וכזכור כבר היה לפני כשנתיים "סבב" לחיפוש בעלים…
    הקמת קבוצות ע"י אוהדים מתרחשת כאשר האוהדים מואסים בהתנהלות המועדון שלהם וגם מסיבות אחרות. זה קרה במנצ'סטר יונייטד , זה קרה באוסישקין כדורסל ויקרה עוד ועוד. אפשר לעבור לאהוד קבוצה אחרת, מצליחה יותר ואפשר גם לחשוב על הקמת קבוצה שנכון, היא לא תמשוך אליה את כל האוהדים, היא לא תוכל לעלות ליגות ללא ספונסרים ועוד ועוד….
    הכל לטעמי קשור לאיך כל אחד מאיתנו מבין את הכדורגל כענף, כנושא…אני רואה אותו כענף ש"שייך" לאוהדים, כענף חברתי- קהילתי וכענף ספורט תחרותי בחלקו…בשביל כמה ילדים אוהבי כדורגל האמירות האלו הזויות.

  • לירן כותב :

    yuda, אל תשכח שבית הנבחרות רק נפתח כעת לכן עד כה מתחם הקניון בכלל לא יכל להיות אופציה וגם עכשיו אם תיישר את הקרקע ותקים שם אצטדיון נוסף עם יציעים וכ'ו, לא יהיה מקום למגרש קטן יותר עבור 300 ילדי המחלקה של בית"ר רמת גן, כפי שכתב כאן מישהו, בעיר רמת גן יש שני אצטדיונים גדולים, אף אחד לא יקים פה שלישי, זה באמת יהיה מוגזם.
    אני מבין את התפיסה שלך לגבי קבוצת כדורגל והקשר שלה לקהילה אבל בישראל צריך להיות מזוכיסט על מנת לאהוד קבוצה כזו, ההתחלה כיפית ואתה מביס ללא תנאי בליגות ב,ג(ראה מקרי קטמון ויפו) ואז מגיעה ליגה א' שהיא כבר לא ליגת קונוסים,הקבוצות כושלות והנה קטמון על סף איחוד עם הפועל ירושלים ואת יפו הבעל בית עוזב.
    אני רוצה קבוצה עם שאיפות, עם רעב להצליח ולהגיע לטופ, זה עדיין אפשרי, צריך להחזיר פשוט את האורדון הראשי לתוך המשפחה, עם קצת אמונה וסבלנות אני מאמין שזה עוד ייתכן.

  • אדום עתיק כותב :

    גם יהודה יודע (כי היינו באותו שיעור)שיש עוד אפשרויות והידועה היא המודל הגרמני בו תמיד,על פי חוק , 51% שייך לאוהדים .49% יכול להיות בעל בית או ספונסר (בגרמניה -חברת התרופות באייר ופולקסוואגן למשל) אפשר לפרט עוד אבל לא כאן המקום. הבעייה שזה בגרמניה עם אלפי אוהדים לקבוצה ותרבות ניהול ספורט שונה "קצת" מהלוזוניה. אני לא מאמין בקבוצה של האוהדים כפתרון לטווח ארוך ולמען האמת במציאות הישראלית כנראה יעבור זמן רב עד שתתגבש תרבות שתאפשר ניהול ספורט קצת אחר.

  • להשלים עם עזיבתו כותב :

    ניר ארקין עוזב בתום העונה !!!
    ומי שלא מצליח לעכל או להאמין או שחי שלה לה לנד שיחכה לסיום העונה ויוכל לשמוע ולראות.

    ללירן, מצד אחד אתה כותב שלא היית בעד המחאה ואתה חושב שאפשר היה למצוא פיתרון אחר אבל מצד שני היית שותף מלא למחאה מטומטמת ומטופשת שאולי לא היא הסיבה לעזיבת ארקין אבל היא ללא ספק הוסיפה לא מעט.
    ארקין הגיע מאהבה ולא צריך לשמוע אוהדים לא מרוצים או עושים לו מחאות.
    המחאה בנוסף לאלימות בכדורגל בנוסף לאחיו איתי בנוסף לאי הצלחת הקבוצה לעלות גרמו לו לעזוב.
    אני למדתי בחיים שמה שאפשר למנוע עדיף למנוע מה שאי אפשר זה כ ר לא בידיים שלך שלי ושלנו,
    אבל את המחאה היה צריך לדחות על הסף כי היא ללא ספק לא מוסיפה לבעל בית שמגיע לתת ולעזור בטח ובטח כאשר אין לנו טענות אליו אישית.
    אתה כותב שהמחאה היתה כי ניר לא עשה כלום כאשר פרדי סימן תנועה לעבר האוהדים באשקלון אז בעצם השתתפת במחאה כנגד הבעלים גם.

    ודרך אגב , אני לא חושב שבעלים צריך ללכת בגלל מחאה או אלימות כל עוד היא לא הופנתה אליו אישית או כמו למשל שאוהדי הפועל עושים לטביב ושלא יצא שאני מגבה את ניר כי יש לי כעסים וטענות כלפיו כיום מפה ועד אילת…
    אבל בימים לפני המחאה היה צריך לנהוג ביותר סבלנות רק כי בימים שיש לנו בעלים כזה צריך לשמר ולשמור עליו ולא לחפש לעשות לו גועל מכל הכדורגל הזה!
    לגבי המחאה היו לי טענות לא כלפי הילדים והצעירים אלא למבוגרים אלו שכבר עברו משהו במועדון בתור אוהדים וידעו ימי שפל עם הנהלות כושלות ודווקא הן השתתפו במחאה , במקום לנסות ולמנוע אותה.

    אני כתבתי פה לפני המחאה ובפגישה עם ניר בוינטר אמרתי זאת גם שהמחאה הזאת רק תעשה נזק ולא תועיל.
    חלק הגיבו לי פה ״שארקין ידע לאן הוא נכנס וזה לא מה שיגרום לו ללכת ״…
    אז אי אפשר לדעת באמת את הסיבות לעזיבתו , אבל ממה שאנחנו יודעים עד עכשיו עזיבתו מגיעה מהגועל שיש בכדורגל יחד עם מחאות וחוסר הערכה אליו עם סוגים של מחאה אחרי שהוא מסביר בפגישה שהוא הבין , הפנים, וזה לא יחזור שנית אותם המוחים היו צריכים לכבד את דבריו ולתת לו הרגשה שאם הוא אמר מילה אז נכבד אותה ונמנע את המחאה.

    בלי קשר למחאה או לא כבר כתבתי , שעדיף קבוצה בליגה א׳ עם תקציב קטן , מאשר בעל בית עם מיליונים שמתפקד בחוסר חשק והאוהדים צריכים לרעוד על כל מילה שהם אומרים ביציע או בבתי הקפה…
    פרדי אשם באי העפלת הקבוצה לליגת העל !
    אבל יחד איתו שותף לכשל המקצועי גם ניר ארקין עצמו שלא היה דומיננטי הרבה יותר ולא ידע להיות עם יד קשה כשצריך , וחייב היה למצוא כן את הזמן להיות נוכח באימונים במאני טיים ועוד ועוד.

    הפועל ר״ג תמשיך להתקיים אם זה בלאומית ואם זה בליגה א׳.
    נכון שהיו עם ניר שאיפות אחרות אבל בלתי אפשרי שבעל בית ימשיך כי מתחננים אליו או מסבירים לו.
    זה חייב לבוא ממנו , ואז נדע באמת שהוא מגיע לתווך ארוך עם בנייה ארוכה של תשתיות .

    ערן ב.

  • לירן כותב :

    ערן, תיזכר למה בוצע אקט המחאה, אתה מתבלבל בין מחשבות לעובדות.
    האקט בוצע כדי להזכיר לכולם שהאוהדים הם הלב של קבוצת כדורגל(כל קבוצה), ולא מאמן(או מתחזה למאמן לכל אחד פרשנות משלו) שחושב הוא מעל כולם במועדון ומרשה לעצמו את הדברים שעשה, דברים שבמקום אחר הוא היה מקבל על הראש עליהם ובגדול.
    אין ולא היה שום קשר לארקין במחאה הזו, כמו שציינתי, האקט בצורה שנעשה היה שגוי אבל אם זה או זה או כלום, אני בוחר שיתקיים, כדי שמי שהיה צריך להבין יביו(והוא הבין) שיש רק בעל בית אחד בקבוצה וזה לא הוא.
    זכותך המלאה לוותר ולהגיד יאללה בוא נהיה בליגה א', אני ואחרים ננסה לפחות לעשות מה שאפשר כדי שזה לא יקרה, אם אלונה עזבה וחזרה, גם אורדון אמיתי יכול לחזור,בטח במצב הזה שהאוהדים לא אשמים במה שנוצר מכל הבחינות.
    יצליח?נהדר, לא יצליח? לפחות יהיה אפשר להסתכל על עצמנו במראה ולהגיד שעשינו כל מה שאפשר כדי שזה יקרה.
    יגמרו השבועיים האלה, כולנו נרגע ממה שעברנו בעונה הזו ואני אנסה להביא מפיו של ניר ישירות, את כל האמת..בינתיים בוא נתרכז בכדורגל שעוד נותר..

  • אריק כותב :

    חבל שינה אתה כבר לא מועמד

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4222428,00.html

  • ללירן כותב :

    אל תעשה השוואה בין אלונה לניר.
    לצערי אלונה הגיעה מסיבות אחרות וניר אחרות.
    אלונה לא הודיעה שהיא עוזבת בגלל מחאה או אלימות בכדורגל או עקב אי הצלחת הקבוצה שלה.
    היא הודיעה שהיא עוזבת כאשר אוהדים ניסו לתקוף את המאמן שלה גיא עזורי, ואפשר היה להבין אותה והחזרה שלה היתה צפויה והיה שקוף שהיא רוצה לזעזע והזעזוע גם עזר , היום אפשר לראות את אוהדי באר שבע כקהל אחד הספורטיביים שיש.
    אם אוהדים שלנו היו תוקפים את פרדי אני הייתי הראשון שנותן גיבוי לניר לעזוב .

    שוב, מצד אחד אתה כותב שהמחאה לא היתה כלפי ניר אבל מצד שני כתבת שהיא הגיעה עקב חוסר הפעולה של ניר שלא פעל כלפי פרדי אחרי המשחק מול אשקלון.
    אז ז״א שהטענות שלך הם לניר…
    בנוסף, אין בעיה גם לי היו טענות לפרדי אבל שראיתי שהוא יוצא ומתנצל ומסתכל לכולם בעיניים ואחר כך ניר בפגישה הפנים שהיתה בעיה והיא תטופל אז כאוהדים שרוצים להגיד תודה ולהראות את הערכה כלפי ניר, היה צריך כמנוע את המחאה ולתת רספקט גדול לניר שיטפל בענין.
    ברגע שלמרות שהוא פגש אותנו ולמרות שהוא הפנים את חומרת הבעיה שנוצרה והבטיח כי הענין יטופל התקיימה בכל זאת המחאה כאן המוחים הביעו אי אמון בבעל הבית שלהם.
    שוב, אני לא אומר שזאת הסיבה לעזיבתו של ניר אבל אין ספק שהיא הוסיפה.

    גם לגבי פרדי שאמרו שהוא התנצל וזה לא הגיע לו מהלב באמת, היה צריך להבליג למען ניר ולא למען פרדי.

    דבר אחד ברור, והוא שאם כל האוהדים תומכים בניר וכך היה , אז צריכים לתמוך בו גם כאשר רואים שהוא נותן גיבוי מלא למאמן שלו ושל הקבוצה.
    בלי קשר, אני לא מבין איפה היו אותם המוחים כאשר ניהלו את המועדון כל ההנהלות הכושלות והמבזות.
    כאשר היה צריך באמת להפגין ולמחות כולם ישנו, דווקא כאשר יש בעל בית ״נורמלי״ אז עושים לו מחאה שמקבלת כותרות בתקשורת ועושה לו נזק תדמיתי למועדון.

    הלוואי וניר ימשיך ולא יהיה יותר מאושר ממני אחרי שבמשך שלושה וחצי עשורים ראיתי כבר הכל במועדון , אבל אם זה יקרה זה חייב לבוא מהלב והנשמה שלו ולא עקב מסע של אוהדים שמנסים לשכנעו .

    ערן ב.

  • איתן כותב :

    כמו שהבנתי בדרבי הוותיקים שהיה אחרי הדרבי המדובר שהוביל למחאה,גם צמד הנירים הופתעו מהתנהגות הקבוצה ,גם הם ציפו כמונו שהקבוצה תגיע לגדר לחלוק
    יחד איתנו את הניצחון
    אם ארקין לא בעל בית הוא היה לדעתי מתנהג כמו רוב המבוגרים שנשארו מול אשקלון כ10 דקות הזדהות עם הצעירים.
    הודעת הפרישה שלו לא קשורה למחאה הלגיטימית של אוהדים אכפתיים,להפך הוא צריך היה להיות גאה שיש אוהדים אכפתיים ואוהבים בני כל הגילאים שהולכים
    אחרי הקבוצה בעיניים עצומות ללא קשר לתוצאה .
    הוא הצהיר שהוא אורדון אמיתי,אני מאמין לו ,השאלה אם הוא מאמין לעצמו ?
    האלימות מצד שחקנים בשלושת המקרים האחרונים הם לא סיבה לבריחה .
    משחק כמו מול מכבי הרצליה במכתש בהפסד מביש מבזה ומכור היא סיבה אמיתית
    יותר לאי כניסתו לבעלות.
    הכל בגדר ספקולציות עד שיבוא ויסביר לנו ב4 עיניים את המניע שלו .
    אני כמו כולם אוהב את הארקינים ומוכיר את תרומתם לחיי החברה ותרבות הבילוי בקבוצה שאני אוהב .
    חס וחלילה חס ושלום ששוב נעבור משבר בעלים שיאיים על קיומנו ,הלב מתחיל להחלש לנו המבוגרים.

  • איתן כותב :

    בריל להזכיר לך,היו 38 אוהדים במחאה
    10 נכנסו כעבור 10 דקות משחק והשאר לאחר 35 לערך.
    650 אוהדים נכנסו וישבו בטריבונה בדקה 1.
    הטענה הזו בטלה.

  • לאיתן כותב :

    אם, כדבריך, גם 2 הנירים היו מופתעים מהתנהגות השחקנים (שברור שפרדי כך ציווה) והם לא עשו כלום באותו הרגע זה מראה שהם לא עם היד על הדופק במה שמתרחש בקבוצה. הם יכלו, אפילו ברגע האמת, לרדת לדשא ולשנות מיד אבל בחרו לשתוק, כנראה גם כדי לא להדליק עוד יותר את פרדי שמשום מה הוא נחשב אצלם לאליל הכדורגל (והוא אפס מאופס גם בכדורגל), ואולי לטפל בזה אחרי המשחק.

    אומרים שבברזל צריך להכות כשהוא חם.

    אצל כל בעל קבוצה ומנהל שמעורבים דבר כזה לא יכול לקרות ללא ידיעתם. נקודה. פה המנהל הוא איש כספים ובעל הבית יותר מדי שוחר שקט.

  • לירן כותב :

    ערן, היית כמוני בפגישה ההיא עם ארקין נכון? אתה זוכר שאפילו הוא אמר שטעה שישב בשקט ולא הגיב לפרובוקציות של המאמן, לכן אין קשר לפחות מבחינתי בין המחאה לארקין.
    סך הכל ניר חדש בפרונט וגם זה סוג של שכר לימוד, לא הייתה לי אף פעם טענה או חצי טענה כלפייו, בשבילי הוא היה ונותר סוג של מלאך שפרש עלינו כנפיים, לא רושם את זה מחנופה, אני באמת מאמין בזה ורשמתי זאת לא פעם העונה.
    אתה מדבר על תמיכה בפרדי? וואלק השקט שהיה כאן אחרי מאורעות הדרבי זו התמיכה הכי גדולה, במועדון אחר המאמן היה טס הביתה כמו טיל בלי קשר בכלל ליכולת המקצועית, אם לצורך ההשוואה אלישע לוי היה מקלל בפנים את האוהדים או גיא לוי, יש לך ספק שבעלי הקבוצה לא היו מעיפים אותו במיידית?.
    לגבי העבר אתה צודק, גם אז בתקופות היותר קשות היה צורך בלמחות, אין ספק בכלל, היו אז חילופי משמרות אצל האוהדים וכמעט ללא דור עתיד אז אפשר להבין, גם אם אלי ניר או קוריס או אבירי היו בראש במערכת, אני באופן אישי הייתי מצטרף למוחים.

  • לאיתן ולירן כותב :

    לאיתן, ניר לא היה צריך להתייחס למחאה ולא לאלימות וזה לא אמור או צריך בכלל להשפיע עליו!!!
    את זה גם כתבתי, אבל כמי שמכיר את משפ׳ ארקין אני יודע שהנפשות שלהם רגישות ועדינות ולכן מי שחושב שהמחאה לא הוסיפה שמן למדורה טועה!
    איתן , אני גם לא חשבתי או לא חושב שארקין לא היה בצד שלנו ובצדק שלנו , הוא היה גם היה!
    אבל הוא ציפה שאחרי שהוא יושב מולנו ולאחר שפרדי התנצל , וניר עצמו הגיע בשעת ערב מאוחרת והפנים כי היתה טעות והוא גם הודה והבטיח כי הדבר יטופל המוחים היו צריכים לסיים כאן ועכשיו את הפרשה מפאת כבודו של ארקין , ובכך לתת לו לטפל בבעיה.
    הזעזוע האמיתי היה בכך שפרדי יצא אל האוהדים להתנצל ובכך שניר ארקין עם כל עיסוקיו החליט לקיים פגישה בשעות ערב מאוחרות עם האוהדים!
    פה היו צריכים להבין המוחים כי הזעזוע כבר קרה ולהבליג ולא לעשות מחאה במשחק עם אשקלון.

    ללירן, הייתי בפגישה והאמת הגעתי יותר כדי לכבד את ניר ארקין מאשר להיות נוכח בפגישה שמתקיימת עקב מחאה .
    אני הייתי נגד המחאה וגם היום חושב שמחאות עושים בזמן נתון ומול מי שבאמת מגיע לו.
    בלי קשר לניר, ברגע שפרדי יצא והתנצל בשבילי הארוע הסתיים.
    לא מאמין שלאחר המקרה שפרדי יצא החוצה לאוהדים והבטיח כי הדבר לא יחזור שנית הוא היה חוזר על המקרה (המביש) שוב גם ללא פגישה עם ארקין.
    לגבי מאמנים כמו אלישע או גיא לוי, אזכיר לך רק את רוני לוי שאוהדי חיפה קיללו וזרקו עליו כוס שתייה והוא אסף אותה מהדשא וזרק אותה חזרה ליציע עם זריקת מילים לא יפות.
    על כך שפרדי קיבל גיבוי אין ספק!
    אני לא טוען שלא קיבל גיבוי, אני טוען שברגע שיש בעלים ״מלאך שפרש עלינו כנפיים״ לדבריך שמגבה את המאמן , אנחנו צריכים גם אם אנחנו לא מסכימים עם דעותיו של המאמן לגבות את בעל הבית ניר ארקין.
    כי ברגע שהוא מגבה את פרדי, ואנחנו הולכים נגד פרדי אז ז״א שאנחנו לא מגבים את בעל הבית שלנו!

    היו שתי אפשרויות להתנהל מול פרדי וניר,
    האחת , להכנס ו״ללמד״ את ניר איך מנהלים קבוצת כדורגל, והוא צריך ללמוד הרבה איך.
    השנייה, ״לשבת בשקט״ כי יש כעת בעלים שהציל אותנו ובלעדיו אנחנו גמורים!

    אני בכל מהלך העונה בחרתי באפשרות השנייה , כי הבנתי כבר אז את מה שאתה ואחרים מבינים היום שבלעדיו לא נגיע לאן שאפשר ואפשר לחלום איתו.

    יכול להיות שניר ישאר כספונסר או שאולי כבר יש לו מישהו שלוקח את הקבוצה ולכן הוא גם הודיע על עזיבה, קשה לי להאמין שהוא יזרוק הכל כך וישאיר מועדון לגסיסה!
    לא נראה לי הגיוני שניר כך פתאום ילך מבלי דאוג למועדון .

    אבל כבעל בית ניר לא נשאר וזה ב-100%.
     

  • תגובה 16,24 כותב :

    ערן ב.

  • יודעי דבר כותב :

    יודע דבר שמע ממקור מוסמך את הסיבה האמיתית לעזיבת ארקין. כל השאר סיפורים והסברים חרטא , כך טוען יודע הדבר.
    הסיבה היא שבעת האחרונה היה ארקין נתון בלחץ בלתי פוסק מצד הבעלים לשעבר וחבר מרעיו לגבי כספים ו/או ניהול המועדון. זה היה הקש.
    ימים יגידו.

  • ל16:32 כותב :

    אם אתה צודק יש להתפרק ומיד

  • ל-16,38 כותב :

    קונספרציה בגרוש וחצי מה שאתה כותב
    תביא את הסיבה האמיתית או שאל תביא כלום.
    אתה מעליב את כל הקוראים כאן

  • אדריאן סולק ? כותב :

    האם נכונה השמועה כי אדריאן סולק היום בבושת פנים ושוחרר מהקבוצה לאלתר ?

  • שוחרר מחובותיו כותב :

    ככה זה נראה
    ואכן לאור התנהגותו והקטטה בה השתתף באופן פעיל
    זה הגיוני שישוחרר ויסע למולדת שלו- ככה יחסכו לפחות
    את עלויות השכירות, רכב ונלוות לשהותו המיותרת בארץ.
    אם ירצה אותו הרוכש /בעלים חדש של הקבוצה
    אני בטוח שיש להם את הטלפון שלו.

  • הנדוורג כותב :

    או קיי,אדריאן ואסולין מקובל עלינו
    אבל מה עם בן עמי ואלי לוי?אהה הם איבדו שליטה שרק הנבלה מלוד יכול להבין
    ובתשובה לכל המשייכים את המכות ואלימות לפרישה של ניר
    מדוע העסיק והעריץ
    את אלי לוי שנתן מכות לאלונקה?
    איך הוא אמר לנו-חברה,אתם לא מבינים כמה תורם אלי לוי למרקם החברתי בקבוצה

  • Pawel כותב :

    Dear Hapoel Ramat Gan fans,
    Greetings from our international football social network United Football Fans. We have a “Hapoel Ramat Gan” group (http://unitedfootballfans.com/group/hapoel-ramat-gan-israel) with RSS feeds from your website and if you are interested we invite you to join us and help us develop this group. It will be great if you upload some photos and information about your favourite team!
    Thanks a lot and all the best!
    Pawel

  • דן כותב :

    לא סבלתי אותו, מגן בינוני ואחד השחקנים היותר מגעילים שראיתי בתולדות הפועל רמת גן

הוסף תגובה !

באפשרותך להגיב או לשלוח טראקבק מאתרך. באפשרותך גם להירשם ולקבל עדכונים באמצעות RSS.

תגיות HTML מורשות לשימוש:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

הבלוג תומך בצלמיות. באפשרותך להירשם באתר Gravatar.